Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

23/2/12

5 Must-Have Mac Pigments


Melon, Golden Olive, Teal, Violet, Dark Soul.





Melon







Golden Olive



Teal



Violet



Dark Soul


  Τα pigment της Mac είναι σκιές ματιών σε σκόνη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε στεγνές για πιο απαλό αποτέλεσμα  είτε βρεγμένες για πιο έντονο look. Η τιμή τους είναι περίπου 25€ και η ποσότητα τους 4,5 gr.
   Στις φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει βάση για τα μάτια και συγκεκριμένα τη bare canvas paint της Mac.

12 σχόλια:

  1. Τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει με τα pigments!!! Τα χρησημοποιώ συνέχεια!!! Μου στρώνουν πιο ωραία στα μάτια κ κρατάνε περισότερο. Αν κ πάντα βάζω paintpot από κάτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ιδανικά για όσες τους αρέσουν οι σκιές με λάμψη, και εγώ είμαι σίγουρα μία απ' αυτές!! Επίσης σ'ευχαριστώ που έγινες μέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ta pigments einai ta agaphmena moy apo thn mac! mporeis na kaneis thaymata!
    best shade : teal!

    xxx Ros.e.
    http://tramped-rose.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μπορείς να δημιουργήσεις τέλεια μακιγιάζ!!!Συμφωνώ για την teal!!!

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα pigments, αν και μερικές φορές προκαλούν ακαταστασία, χαχα! Από MAC έχω αρκετά, αλλά από αυτά που αναφέρεις έχω μόνο το dark soul, πολύ εντυπωσιακό χρώμα. Και το melon φαίνεται τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το dark soul είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό χρώμα και τέλειο για smokey eyes!!!

      Διαγραφή
  5. Το melon το θέλω εδώ και καιρό, τώρα θέλω και τα άλλα 4!! Ψάχνω και ένα για κάτω από το φρύδι, έχω ακούσει για το vanilla, το έχεις δοκιμάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το vanilla είναι υπέροχο για κάτω από το φρύδι!!!! Το έχω και το φοράω σχεδόν με τα πάντα και το καλό είναι ότι δε τελειώνει με τίποτα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου