Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

20/2/12

Heat Protection Spray Gliss της Schwarzkopf



   Σήμερα αποφάσισα να γράψω για ένα αγαπημένο μου προϊόν που δεν είναι άλλο από το Heat Protection Spray Gliss της Schwarzkopf (Τιμή 6€ - 7€).
   Το συγκεκριμένο προϊόν το  χρησιμοποιώ κάθε φορά που ισιώνω τα μαλλιά μου με το σίδερο και το θεωρώ πλέον απαραίτητο για εμένα.
Τα μαλλιά μου ήταν πάντα υγιή και δεν αντιμετώπιζα προβλήματα όπως ψαλίδα κ.τ.λ. Όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το σίδερο ισιώματος μετά από λίγο καιρό παρατήρησα ότι οι άκρες των μαλλιών μου είχαν αρχίσει να ξηραίνουν. Με αφορμή αυτό άρχισα να χρησιμοποιώ το gliss. Το προϊόν αυτό προστατεύει τα μαλλιά από τη θερμότητα (μέχρι τους 220 βαθμούς C). Ταυτόχρονα περιποιείται και ενυδατώνει τα μαλλιά αφήνοντάς τα απαλά και λαμπερά μειώνοντας το ανεπιθύμητο φριζάρισμα.  Ένα ακόμα πλεονέκτημα του είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους τύπους μαλλιών. Η ποσότητα του είναι 200ml και η διάρκεια ζωής του μετά το άνοιγμα 12 μήνες. 
   Η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή εξαιτίας της μορφής του που είναι spray. Αν θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε με πιστολάκι ψεκάζουμε σε βρεγμένα μαλλιά και χτενίζουμε για να απλωθεί ομοιόμορφα. Αν θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε με σίδερο ισιώματος  ψεκάζουμε από απόσταση σε τελείως στεγνά μαλλιά και ξεκινάμε το ίσιωμα.

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review!! :)
    Το έχω υπόψιν το συγκεκριμένο προϊόν αλλά προς το παρών έχω ένα από την Pantene της σειράς Αναδόμηση & Προστασία!!

    Είμαι η καινούργια σου follower..
    Πέρνα μια βόλτα αν θέλεις και από το blog μου
    http://notebookofclaire.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιο και που έγινες μέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ειρήνη!!! Μπορείς να το βρεις στα καταστήματα Hondos Center και σε ορισμένα Σούπερ Μάρκετ. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου