Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

20/3/12

Natural Eye Palette της Too Faced







  Η παλέτα αποτελείται από 9 αποχρώσεις σκιών και συγκεκριμένα από 3 μεγάλες των 2 γραμμαρίων και 6 μικρότερες των  0,9 γραμμαρίων. Οι σκιές είναι σε γήινους τόνους και ταιριάζουν σε όλες τις γυναίκες  ανεξαρτήτως χρώματος δέρματος, μαλλιών και ματιών.
    Η υφή των σκιών είναι εκπληκτική! Είναι πάρα πολύ μαλακές και μπορούν να αναμειχθούν πολύ εύκολα μεταξύ τους (ακόμα και οι ματ που συνήθως είναι δύσκολο να απλωθούν). Το χρώμα της κάθε σκιάς βγαίνει ακριβώς όπως φαίνεται  στην συσκευασία. Η παλέτα περιέχει ματ σκιές , σκιές με λάμψη και σκιές με πολύ έντονη λάμψη / glitter που μας δίνουν την δυνατότητα να δημιουργήσουμε πολλές και διαφορετικές εμφανίσεις είτε για το πρωί είτε για το βράδυ!!! 
   Ανοίγοντας το καπάκι της συσκευασίας, σε μία εσωτερική θήκη υπάρχουν 3 κάρτες που μας δείχνουν βήμα-βήμα πως να κάνουμε 3 διαφορετικά look, το Day, το Classic και το Fashion (κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτογραφίες για να δείτε πως δείχνουν και τα 3 look!!!).




  Η παλέτα περιέχει τις παρακάτω σκιές:
  • Heaven: Μπεζ ανοιχτή ματ . Πολύ ωραία απόχρωση για Highlight. Αν έχετε πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα ενδέχεται η συγκεκριμένη απόχρωση να μη φαίνεται σχεδόν καθόλου.
  • Velvet Revolver: Μπεζ του καπνού ματ.
  • Sexspresso: Σκούρο καφέ  ματ. Τέλειο για να δώσει ένταση στην εξωτερική γωνία.
  • Silk Teddy: Σαμπανί με λάμψη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε  όλο το κινητό βλέφαρο η σαν Highlight.
  • Push-Up: Απαλό bronze με λάμψη.
  • Erotica:  Σκούρο καφέ- γκρι με λάμψη. Είναι πολύ ωραίο σβησμένο σαν μολύβι στο πάνω και στο κάτω βλέφαρο.
  • Nude Beach: Σαμπανί με έντονο glitter. Είναι πολύ έντονη σκιά γι' αυτό πρέπει να προσέχουν οι πολύ σκουρόχρωμες επιδερμίδες να μη δείχνει το αποτέλεσμα υπερβολικό. Επίσης λίγο προσοχή λόγω των glitter που συνηθίζουν να πέφτουν στο πρόσωπο. Σε περίπτωση που δε σας αρέσει το έντονο glitter  μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο στην εσωτερική γωνία για να δώσετε λάμψη στο βλέμμα σας ή πάνω από άλλες σκιές.
  • Ηoney Pot: Χρυσό με πολλή λάμψη. Υπέροχο στο κινητό βλέφαρο.
  • Cocoa Puff:  Σκούρο σοκολατί-καφέ με έντονη χρυσή λάμψη.
 Στις φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει σαν βάση το Bare Canvas paint της MAC

Από πάνω προς τα κάτω: Sexspresso, Velvet Revolver, Heaven.  

Από πάνω προς τα κάτω: Erotica, Push-Up, Silk Teddy.

Από πάνω προς τα κάτω: Cocoa Puff, Ηoney Pot, Nude Beach
        Η συσκευασία της είναι πολύ όμορφη και πρακτική. Ανοίγει με μαγνητάκι το οποίο είναι πολύ σταθερό. Μου αρέσει που οι ανοιχτόχρωμες σκιές βρίσκονται σε μεγαλύτερες θήκες από τις σκουρόχρωμες. Το γεγονός ότι η συσκευασία είναι χάρτινη δεν με ενοχλεί καθόλου καθώς το χαρτόνι της είναι πολύ σκληρό και δεν αλλάζει το σχήμα του, βέβαια εννοείται ότι χρειάζεται προσοχή με το νερό.

        Είμαι ενθουσιασμένη καθώς είναι μία παλέτα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλες τις  οι σκιές. Την αγόρασα από τα SEPHORA στην τιμή των 35€ και η διάρκεια ζωής της είναι 12 μήνες.

    14 σχόλια:

    1. Με γεια σου! Είναι από τις πιο όμορφες παλέτες που έχω δει!! Και τα χρώματα είναι όλα πανέμορφα, και τα ματ και τα πιο glittery!! Επίσης μου αρέσει πολύ να έχει μια παλέτα οδηγίες και ιδέες για δημιουργία διαφορετικών look!! Την λατρεύω και σίγουρα θα γίνει δική μου κάποια στιγμή!!
      menia-prettylittlethings.blogspot.com

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Και εγώ βρήκα τις κάρτες τέλεια ιδέα για την πρώτη μου επαφή με τη παλέτα!!!Σου εύχομαι να την αποκτήσεις σύντομα!!!

        Διαγραφή
    2. Έχει όντως ωραία χρώματα και τα συνδυάζεις πολύ εύκολα!! :)

      Πολλά φιλιά
      Claire
      http://notebookofclaire.blogspot.com

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Και εμένα αυτό μου άρεσε, η ευκολία που μπορείς να τα συνδυάσεις!!!Συγνώμη που άργησα να απαντήσω, φιλάκια πολλά!!!

        Διαγραφή
    3. Πολύ όμορφη παλέτα! Υπέροχα χρώματα!
      Με γειά σου και καλοφόρετη!!!

      http://atouchofrouge.blogspot.com

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Απαντήσεις
      1. Σ' ευχαριστώ!!!Είναι η αγαπημένη μου αυτή την εποχή!!!

        Διαγραφή
    5. τέλεια χρώματα!!!συνδυάζονται πολύ εύκολα και η τιμή της παλέτας πολύ καλή!Μπράβο!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Φιλάκια!!

        Υ.Γ. Το Στρουμφάκι είναι πολύ γλυκό!!!

        Διαγραφή
    6. Είναι πανέμορφη!! Κι εμένα μου αρέσει που τα ανοιχτά χρώματα είναι σε μεγαλύτερη συσκευασία :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ναι είναι πιο χρήσιμη έτσι αφού τα πρώτα που μας τελειώνουν είναι τ' ανοιχτόχρωμα χρώματα!!! Φιλάκια πολλά!!!

        Διαγραφή

    Σχετικα με εμενα

    Η φωτογραφία μου
    Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

    Αρχειοθηκη ιστολογιου