Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

8/4/12

Sun Club Matt Bronzing Powder της Essence






   Το bronzer της Essence κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις στο 01 Blondes και στο 02 Brunettes. Εγώ λοιπόν αν και καστανή διάλεξα την 01 απόχρωση καθώς ταίριαζε πιο πολύ στο τόνο του δέρματος μου  που είναι  σχετικά ανοιχτόχρωμο  ενώ το 02 μου φάνηκε ότι έβγαζε μια ελαφριά πορτοκαλί  απόχρωση πάνω μου που δε μου άρεσε καθόλου.
Η ποσότητα της συσκευασίας είναι 15gr !!!
     Είναι ένα  ματ  bronzer χωρίς καθόλου λάμψη που δημιουργεί ένα πολύ ωραίο φυσικό τελείωμα σαν πραγματικά να πέρασες το πρωί σου στην παραλία κάνοντας ηλιοθεραπεία. Σαν υφή είναι τέλειο καθώς μ' ένα μόνο πέρασμα του πινέλου μπορείς να πάρεις μια επαρκή ποσότητα από την πούδρα που δεν θα μείνει στο πινέλο σου κατά την εφαρμογή. Σας προτείνω να την τοποθετείτε  στο πρόσωπο σταδιακά για να μη βγει το αποτέλεσμα υπερβολικό αλλά  φυσικό!! Επίσης τη δοκίμασα και σαν ρουζ και είναι πάρα πολύ καλή!!
     Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι η μυρωδιά της. Είναι λίγο έντονη αλλά εμένα προσωπικά μου άρεσε δεν ξέρω τι είναι , αλλά κάτι σε αυτή μου θυμίζει καλοκαίρι!!! Τέλος αξίζει ν' αναφέρω ότι αν και έχω ευαίσθητο δέρμα δεν μου δημιούργησε καθόλου ερεθισμούς ή σπυράκια. 
    Η  συσκευασία δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο , σίγουρα δεν συγκρίνεται με τις συσκευασίες bronzer άλλων εταιρειών, αλλά μην ξεχνάμε πόσο πολύ πιο οικονομική είναι. Στα συν της συσκευασίας το ωραίο σχέδιο της πούδρας με τις δύο κοπέλες που είναι πολύ girly!!
    Την αγόρασα από τον Κανελλόπουλο στην τιμή των 4,49€ (απίστευτο!!) και η διάρκεια ζωής της είναι 12 μήνες.

8 σχόλια:

  1. Νομίζω θα το αγοράσω και εγώ στην ίδια απόχρωση με σένα!Και εγώ καστανή είμαι αλλά με πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πιστεύω ότι το 02 θα είναι αρκετά σκούρο ακόμα και για το καλοκαίρι!!!

      Διαγραφή
  2. geia sou maria..molis anakalipsa to blog sou...apla ithela na se rotiso pou boro na vro afti tin eteiria stin athina!! gt to onoma Kanellopoulos den mou leei kati!! efxaristo!!

    http://www.e-fashiondiaries.blogspot.com/
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο!!! Χίλια συγνώμη!!!!Ο Κανελλόπουλος είναι πολυκατάστημα της Θεσσαλονίκης. Στην Αθήνα νομίζω υπάρχουν σε μερικά καταστήματα Hondos Center.
    Υ.Γ. Σ'ευχαριστώ που έγινες μέλος!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai epsaxna kairo na parw bronzer!eidika afou yparxei ston kanellopoulo tha to parw sigoura:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρέπει να την πάρεις είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και γω λέω να την πάρω ως καστανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου