Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/5/12

Αγαπημένα Απριλίου !!!

   Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά !!!!! Αν και με λίγη καθυστέρηση ήρθε η ώρα να γράψω για πρώτη φορά τα δικά μου αγαπημένα!!!



   Λοιπόν θα ξεκινήσω μ' ένα προϊόν για τα μαλλιά, τον αφρό για μπούκλες WELLAFLEX της WELLA. Αυτό το μήνα τον χρησιμοποίησα πάρα πολύ αφού μ' έπιασε μία απίστευτη βαρεμάρα  να ισιώνω τα μαλλιά μου
και γενικότερα ν' ασχολούμαι αρκετή ώρα μ' αυτά!!! Έτσι μετά το λούσιμο έβαζα μια καλή ποσότητα αφρού στα μαλλιά μου και τα στέγνωνα με τη φυσούνα του σεσουάρ μου και ήμουν έτοιμη  σε λιγότερο από πέντε λεπτά!!!!
   Το επόμενο αγαπημένο ή καλύτερα για να ακριβολογώ αγαπημένα ήταν τα βερνίκια νυχιών TOMMY G (Νο 65 Μπορντώ, Νο 29 Μπλε, Νο 32 Σμαραγδί). Αυτός ο μήνας ήταν η τελευταία μου ευκαιρία να φορέσω πιο σκούρα χρώματα πριν ξεκινήσω με τα παλ και τα κοραλλοκόκκινα!!! Με τα συγκεκριμένα βερνίκια έχω πάθει το εξής: Ενώ δε μου αρέσουν καθόλου στο πρώτο πέρασμα καθώς δεν αφήνουν πολύ χρώμα και δημιουργούν πολλά κενά , στο δεύτερο και ακόμα καλύτερα στο τρίτο πέρασμα δείχνουν τέλεια!!!! Είναι πολύ λαμπερά και έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια!!!



   Στη συνέχεια της λίστας μου υπάρχει το γνωστό σ' όλες μας LIPOSAN (Velvet Rose). Εξαιτίας των συχνών εναλλαγών του καιρού, τα χείλη μου έσκασαν τόσο πολύ που αναγκάστηκα να κυκλοφορώ μ' ένα Liposan στο χέρι!! Δεν πήγαινα πουθενά χωρίς αυτό!!! Βέβαια δεν παραπονιέμαι γιατί ανέκαθεν τρελαινόμουν με τη μυρωδιά τους!!!
   Το επόμενο είναι το αποσμητικό σε μορφή spray J' ADORE του DIOR!!!! Το συγκεκριμένο ήταν ένα δώρο  που με εξέπληξε ευχάριστα!!! Έχει ένα ευχάριστο δροσερό  άρωμα που σου δίνει μία αίσθηση φρεσκάδας!!! Μυριζει σχεδόν όπως το άρωμα και διαρκεί πάρα πολλές ώρες!!! Αν και το έχω πάρει εδώ και αρκετό καιρό , το χρησιμοποιούσα μόνο σε ξεχωριστές περιστάσεις, αυτόν το μήνα όμως αποφάσισα να το χαρώ σε καθημερινή βάση!!! Τι αξία έχει να το κρατάω στο ντουλάπι μου!!!
    Τελευταίο και πιο αγαπημένο προϊόν του μήνα είναι η παλέτα NATURAL EYE της TOO FACED!! Δεν θ' αναφέρω λεπτομέρειες  για να μη σας κουράσω καθώς έχω κάνει αναλυτικό review όταν την αγόρασα. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι οι σκιές Honey Pot και Cocoa Puff απλά δεν υπάρχουν!!!Και μόνο αυτές τις δύο να είχε θα την αγόραζα ξανά!!!




Αυτά λοιπόν για τον Απρίλιο!!! Ελπίζω να μην σας κούρασα!!!! Φιλάκια πολλά!!!! 

16 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!
    Τι ωραία πραγματάκια! Αν και διαφωνώ λίγο με τον αφρό της wellaflex! Ειδικά όμως αυτές τις παλέτες της Too Faced (και όχι μόνο :Ρ) τις έχω βάλει στο μάτι!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει πολλούς αφρούς για τα μαλλιά αλλά αυτός σε μένα κάνει καλή δουλειά(τα μαλλιά μου είναι ήδη σπαστά)!!! Όντως είμαι και εγώ φαν της Too Faced!!! Πολλά Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!! Τέλεια χρώματα έχει η παλέτα αυτή. Σε Tommy G πήρα σε μαγνήτη και κρακελέ και με βόλεψε αρκετά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα!!Δεν έχω δοκιμάσει το μαγνήτη αλλά από φωτογραφίες που έχω δει το αποτέλεσμα δείχνει πολύ καλό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H παλετα εχει υπεροχα χρωματα.

    From Paris with love!
    Kristina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχα kristina!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια χρωματάκια. Με γειά σου.. :)
    http://cosmeticgirls.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που σου άρεσαν :)!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H παλετίτσα φαίνεται φανταστική!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έτσι όπως φαίνεται... φανταστική!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. axx auti i too faced paleta fenete fantastiki!

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και είναι φανταστική!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο όμορφη είναι αυτή η παλέτα;!; Υπέροχα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφη και μ' έχει βολέψει πάρα πολύ!!Ειδικά το καλοκαίρι θα είναι τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου