Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

24/5/12

Ώρα για βραβειάκια

    Μου ήρθαν δύο πολύ όμορφα βραβειάκια εδώ και καιρό και γι' αυτό θέλω να ζητήσω  χίλια συγνώμη από τα κορίτσια που μου τα έδωσαν και δεν τους ευχαρίστησα μέσω του blog μου μέχρι σήμερα!!!
   Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να επανορθώσω!!!!Θα ξεκινήσω μ' αυτό που μου δόθηκε πρώτο  από τη γλυκύτατη Μένια και το  blog της http://menia-prettylittlethings.blogspot.com/ !!!Την ευχαριστώ λοιπόν πάρα πολύ!!!!


Όμως δεν τελειώσαμε εδώ αφού το συγκεκριμένο βραβείο έχει και τους κανόνες του  και πρέπει να τους τηρήσω!!!! Πρέπει λοιπόν να σας αποκαλύψω 7 πράγματα για εμένα!!!!


Για να δούμε:
  1. Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια αλλά περισσότερο λατρεύω την προετοιμασία τους!!!Που θα πάω, τι θα δω κ.τ.λ.!! Να σας ενημερώσω ότι πάντα βγαίνω εκτός προγράμματος !!!
  2. Δεν πίνω καθόλου αλκοόλ και αναψυκτικά 
  3. Λατρεύω τις μυρωδιές της βανίλιας, της καρύδας και της κανέλας!!
  4. Με χαλαρώνει να διαβάζω βιβλία ξαπλωμένη σε μία ξαπλώστρα  δίπλα στη θάλασσα.
  5. Μου αρέσει να μαγειρεύω για φίλους.
  6. Δεν μπορώ να με φανταστώ με κοντά μαλλιά!!!
  7. Δεν μπορώ να  αντισταθώ σ' ένα καινούριο ζευγάρι παπούτσια!!!

Το επόμενο βραβειάκι  μου το έδωσαν  δύο κοπέλες που εκτιμώ πολύ τη δουλειά που κάνουν στα blog τους , η  Γεωργία από το http://beautystr.blogspot.com/ και η αγαπημένη μου Μαρία από το http://inbeautywonderland.blogspot.com/.Ένα έχω να πω αυτό το βραβειάκι  απλά δεν υπάρχει!!!Μόλις το είδα ήταν σαν  να βρέθηκα σε κάποιο παραμύθι!!!!


Με τη σειρά μου θα ήθελα να δώσω το δεύτερο βραβειάκι  στα παρακάτω πολύ όμορφα blog:





18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!! Άντε και στα επόμενα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο κορίτσι μου.....να έχεις ένα όμορφο σ/κ....φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλό σ/κ Νατάσα!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. aaa pira vraviakiiiii!! euxaristoooo toso poliii <3!!!
    fofosfashion.blogspot.com
    xoxo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αξίζει!!!Το blog σου είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Μένια,Κλεονίκη σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. s'euxaristw para poli glikia mou!
    Sugxaritiria kai sou euxomai polla akoma brabeia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. efxaristoooo paraa maa paraa poli gia to vravio!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ για το βραβειάκι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ifigenia, Ele Ioa, floralissious, Cosmetic Girls, συγχαρητήρια και πάλι κορίτσια!! Το αξίζετε και αυτό και πολλά άλλα που είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητηρια!
    Να διαβαζεις διπλα στο κυμα ειναι τελειο...
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Να διαβάζεις ένα καλό βιβλίο και να έχεις μπροστά σου τη θάλασσα είναι τέλειο!!!!

      Διαγραφή
  12. Τίποτα κορίτσια!! Το blog σας είναι πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ, με κακομαθαινεις:-)
    Πολλα συγχαρητηρια και σ'εσενα φυσικα!!!

    Φιλακια πολλα**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα μπορούσε να λείπει το blog σου από τα βραβεία μου!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου