Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

27/5/12

Οι καινούριες ψεύτικες βλεφαρίδες μου

Χθες πέρασα μια βόλτα από το κέντρο για κάτι δουλειές και ως συνήθως δε μπορούσα να μην περάσω από το κατάστημα της Mac!! Δε ξέρω γιατί,  αλλά αυτό το κατάστημα ασκεί επάνω μου μια έλξη που δε μπορώ να εξηγήσω !! Λοιπόν μπαίνοντας μέσα ξεκίνησα να τεστάρω σκιές, κραγιόν και ότι άλλο έβρισκα μπροστά μου!!!Κάποια στιγμή λοιπόν το μάτι μου έπεσε στο σταντ με τις ψεύτικες βλεφαρίδες. Αυτό ήταν!!! Δεν ήξερα πιο σχέδιο να πρωτοδιαλέξω , γιατί ότι θα διάλεγα κάτι ήταν σίγουρο! Μετά από πολλές φορές που άλλαξα γνώμη κατέληξα στο παρακάτω τέλειο ζευγάρι βλεφαρίδων!!!!



   Είναι το  Νο 3  και κοστίζουν 14€. Αν και είναι μακριές δίνουν φυσικό αποτέλεσμα και μπορούν να φορεθούν από το πρωί ως το βράδυ (Αν θέλετε πιο φυσικό αποτέλεσμα επιλέξτε τη Νο 31)!!
Η τρίχα τους είναι εξαιρετικά απαλή και ευλύγιστη οπότε η τοποθέτηση τους γίνεται πολύ εύκολα. Επίσης όταν τις φοράς δεν τις νιώθεις τόσο βαριές όσο άλλες που έχω δοκιμάσει. Αν τις εφαρμόσετε σωστά κανένας δε θα καταλάβει ότι είναι ψεύτικες!!!
   Πρέπει να προσέχετε όταν φοράτε ψεύτικες βλεφαρίδες, τι κολλά θα χρησιμοποιήσετε για να τις τοποθετήσετε. Οι πολύ φτηνές κόλλες που κυκλοφορούν μαζί με τις βλεφαρίδες  στην ίδια συσκευασία υπάρχει περίπτωσή να δημιουργήσουν ερεθισμούς στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών γι' αυτό καλύτερα ν' αποφεύγετε να τις χρησιμοποιείτε!! Εγώ σας προτείνω τη Duo adhesive που τη θεωρώ την καλύτερη  κόλλα για τοποθέτηση ψεύτικων βλεφαρίδων.



   Στην αρχή είναι άσπρη και μετά από 1-2 λεπτά γίνεται διάφανη όπως οι περισσότερες κόλλες για αυτή τη χρήση. Δημιουργεί πολύ σταθερό αποτέλεσμα και αφαιρείτε πολύ εύκολα  με γαλάκτωμα καθαρισμού. Την δικιά μου την αγόρασα από κατάστημα της Mac στην τιμή των 17€ περίπου.
   Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ψεύτικες βλεφαρίδες;;; Αν ναι ποιες;;;;


31 σχόλια:

  1. Πράγματι φαίνονται τέλειες οι βλεφαρίδες που αγόρασες! Δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα, αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Είναι να μη δοκιμάσεις!!!Αν δοκιμάσεις θα κολλήσεις!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει καμία ψεύτικη βλεφαρίδα! Οκ ψέματα, πήρα ένα ζευγάρι από Η&Μ και το έκοψα στη μέση για να με βολέψει- αλλά δε μετράει, μετράει; Θα τις φορέσεις καθόλου σε κανένα look?
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω ακούσει πολύ συχνά να το κάνουν, οπότε αν σε βόλεψε μετράει!! Δε βλέπω την ώρα να τις δοκιμάσω , οπότε στο επόμενο που θα κάνω θα τις φορέσω!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. kai egw skeftomai na agorasw pseftikes vlefarides:)
    den exw ksanaforesei kai eimai ligo distaktiki,tha perasw omws mia bolta apo ti mac :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να περάσεις οπωσδήποτε!!Αποκλείεται να μη βρεις κάποιο ζευγάρι που να σου αρέσει!!!

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω δοκιμάσει ψεύτικες βλεφαρίδες μόνο σε τούφες, αλλά στην σχολή άλλες μου τις έβαλαν.. μόνη σου είναι θέμα. :P
    Δεν το χρειάζομαι και τόσο, αλλά θα πάρω σύντομα να δοκιμάσω. Πάντως είναι ωραίες αυτές που διάλεξες και θα έχουν πιο φυσικό αποτέλεσμα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Όταν δοκιμάσεις περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου!!! Μηπως μπορεις να μας τις δειξεις και φορεμενες Μαρακι??
    Εγω μονο τουφακια την Πρωτοχρονια εβαλα και ηταν διακριτικοτατα αλλα δεν το εχω και πολυ με την τοποθετηση δυστυχως.... :-Ρ

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!Θα τις φορέσω στο επόμενο μακιγιάζ που θα κάνω!!!Δε βλέπω την ώρα!!!Τα τουφάκια είναι πιο διακριτικά ειδικά αν δε χρειάζεσαι πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Εγώ αυτές έχω και παρόλο που τις έχω ήδη φορέσει 2 φορές είναι σαν καινούριες!βέβαια έχω στο μυαλό μου να πάρω ένα ακόμα ζευγάρι για πιο έντονο λουκ καθώς αυτές μοιάζουν πολύ με τις φυσικές μου!
    http://starsandstellars.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις βλεφαρίδες αν τις προσέχεις και τις καθαρίζεις όπως και τις φυσικές σου τότε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις αρκετές φορές!!!Ανυπομονώ να δοκιμάσω και εγώ τις δικές μου, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Καλοφορετεσ!
    Δεν εχει τυχει ακομη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααα....τέλειες φαίνονται...Κάνε μας κι ένα tutorial και φόρεσέ τις να τις δούμε...νομίζω οτι ακόμα και μεγάλες βλεφαρίδες να έχεις, οι ψεύτικες αυτόματα κάνουν το βλέμμα αχτύπητο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω σίγουρα!!!Συμφωνώ μαζί σου, οι ψεύτικες βλεφαρίδες κάνουν το μάτια και το μακιγιάζ να δείχνουν πολύ εντυπωσιακά!!!

      Διαγραφή
  10. oxi den exw xrhsimopoihsei pote an kai thelw poly...mia aisthitikos mou eipe oti an tis exei foremenes polles wres aistha nesai ena periergo varos sta matia sou!!!isxyei??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην αρχή μόνο τις αισθάνεσαι βαριές και είναι λογικό αφού φοράς κάτι πρόσθετο!!!Μετά από 10-15 λεπτά συνηθίζεις αυτή την αίσθηση και δε σ' ενοχλούν!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tha dokimasw sigoura!!!me evales se peirasmo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Thelw na dokimasw alla dne eimai sigouri pws tha to kataferw moni mou!
    Fenodai poli ediposiakes padws!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα καταφέρεις σίγουρα Ιφιγένεια!!!Λίγη εξάσκηση θέλει μόνο!!!!Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  14. maraki se efxaristo poli gia to sxolio sou...oso gia tis vlefarides den exo valei pote kai opos kai i ifigenia den xero an tha ta katafero mono mou!! :-/

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο δύσκολο!!! Ξεκίνησε μ'ένα ζευγάρι φτηνές βλεφαρίδες, δοκίμασε να τις βάλεις 3-4 φορές και θα δεις ότι μετά δε θα έχεις πρόβλημα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!! ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑ 1Η ΦΟΡΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ,
    ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΆ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ!!!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Μακάρι να είχα και εγώ μεγάλες βλεφαρίδες!! Πάλι καλά που υπάρχουν και οι ψεύτικες!!!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Έχω σχετικά μακριές βλεφαρίδες αλλά μου αρέσουν και οι ψεύτικες, δίνουν άλλη διάσταση στο μακιγιάζ! Δυστυχώς οι mac είναι πολύ ακριβές για μένα :( Το κόλπο με το να τις κόβεις στη μέση το κάνω κι εγώ και σαν αρχάρια με έχει βοηθήσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τις Essence είναι επίσης καλές και πολύ οικονομικές!!!Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχεις δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε πολλά σχέδια για να δεις ποιο σου ταιριάζει περισσότερο!!Συνήθως υπάρχουν 1-2!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. είμαι false eye-lashes addicted!!!! τρελαίνομαι για τις ψεύτικες βλεφαρίδες!!! και να έχουν και στρασάκια και φιογκάκια!!! όπως και να το κάνουμε αλλάζουν το βλέμμα! Είναι υπέροχες αυτές που πήρες, με γεια και καλοφόρετες!! και συμφωνώ απόλυτα για την κόλλα, καλύτερα να δώσουμε κάτι παραπάνω και να έχουμε μια κόλλα άριστης ποιότητας, άλλωστε με τα μάτια ας μην παίζουμε... τουλάχιστον όχι έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μία από τα ίδια και εγώ Villy!!!Μου αρέσουν όλες!!!Και μη ξεχνάμε ότι όσο πιο καλή η κόλλα τόσο πιο εύκολη θα είναι και η εφαρμογή τους!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η σωστη τοποθετηση μετραει κοριτσια οι τουφιτσες ειναι οι καλυτερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η σωστη τοποθετηση μετραει κοριτσια οι τουφιτσες ειναι οι καλυτερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου