Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

3/6/12

Αγαπημένα Μαϊου

    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!! Μετά από ένα Μάιο γεμάτο βροχές, τουλάχιστον εδώ στη  Θεσσαλονίκη, ήρθε επιτέλους ο Ιούνιος και αρχίσαμε να νιώθουμε ότι έφτασε επιτέλους το καλοκαίρι!!!! Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα μας που δεν είναι άλλο από τ' αγαπημένα του Μάιου!!



  Ας ξεκινήσω λοιπόν με  τη λακ μαλλιών Studio Line  Silk & Gloss της L' OREAL. Είναι φανταστική!!! Καταρχήν δεν έχει εκείνο το έντονο άρωμα που έχουν συνήθως οι λακ , αυτό  που σε κάνει να μη μπορείς ν' αναπνεύσεις.
Περιέχει Μικρο - ίνες μεταξιού και δίνει τέλειο όγκο. Το καλύτερο όμως είναι ότι προσφέρει πολύ δυνατό κράτημα χωρίς να κοκαλώνει τα μαλλιά και χωρίς να σου δημιουργεί την δυσάρεστη εκείνη αίσθηση ότι κολλάνε. Τέλος φεύγει μ' ένα μόνο  βούρτσισμα χωρίς ν' αφήνει άσπρα υπολείμματα . Εγώ χρησιμοποιώ το νούμερο 4 που είναι για extra δυνατό κράτημα & όγκο.
  Στη συνέχεια της λίστας με τ' αγαπημένα μου βρίσκονται τα παρακάτω βερνίκια νυχιών:

Maybelline Salon Manicure No 07, Revlon No 050 White On White, Maybelline Salon Manicure No 04

  Όπως θα καταλάβατε είναι αυτά που χρησιμοποιώ όταν κάνω γαλλικό μανικιούρ. Τα δύο της Maybelline είναι οι βάσεις μου,  μια ροζ και μια άσπρη, συνήθως χρησιμοποιώ τη ροζ! Είναι πάρα πολύ απαλά  και χρειάζονται δύο στρώσεις για να δώσουν λίγο χρώμα και πολύ λάμψη!!! Στεγνώνουν σχεδόν αμέσως, πραγματικά δεν έχω άλλο βερνίκι νυχιών που να στεγνώνει τόσο γρήγορα  και έτσι δε χρειάζεται να περιμένω καθόλου για να περάσω στο επόμενο βήμα.  Για το σχηματισμό της λευκής γραμμής χρησιμοποιώ το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου βερνίκι νυχιών που υπάρχει για τη συγκεκριμένη χρήση, αυτό της Revlon. Έχει κατάλευκο χρώμα που ακόμα και με την πρώτη στρώση δείχνει πολύ καλό αλλά εγώ περνάω και δεύτερη για καλύτερο αποτέλεσμα. Το πιο σημαντικό όμως είναι το πινελάκι του που είναι αρκετά λεπτό και σε βοηθάει στο να σχηματίσεις τη γραμμή πολύ εύκολα!! Τέλος έχει πολύ μεγάλη διάρκεια, προσωπικά μου κρατάει 9 -10 ημέρες με  top coat!!!
  Συνεχίζω με το Body Sweet Puddinng , Ορφέας & Ευρυδίκη της Fresh Line, με άρωμα Βανίλιας και Musk. Αρχικά ενυδατώνει το δέρμα μου αμέσως, αφήνοντας το απαλό και χωρίς την αίσθηση λιπαρότητας. Αλλά το ατού του είναι ότι μυρίζει υπέροχα, τόσο που δε θες να κλείσεις το βαζάκι και το άρωμα του διαρκεί πολύ, μα πάρα πολύ!!! Το λατρεύω!!!! Είναι το δεύτερο βαζάκι που τελειώνω και δεν  είναι πολύ εύκολο αυτό (μου κρατάει περίπου ένα χρόνο και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά)!!

    Ήρθε η ώρα να περάσουμε στα  αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ για το Μάιο!!! Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πολύ τέσσερις σκιές pigment της Mac. Τις τρεις τις γνωρίζετε ήδη από προηγούμενο post μου, είναι η Melon, η Golden Olive και η Violet!!








 Η τέταρτη και τελευταία σκιά pigment είναι η Vanilla. Είναι η σκιά πασπαρτού!!! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα πάντα!!! Σαν σκιά μόνη της , σαν highlighter, σαν λάμψη στα ζυγωματικά, είναι απλά τέλεια!!!

   


  Επόμενο το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες της Mac. Δεν είναι αγαπημένο μόνο του συγκεκριμένου μήνα αλλά κάθε μήνα. Οι βλεφαρίδες μου στην εξωτερική πλευρά τους έχουν μία καθοδική τάση έτσι με βοηθάει πολύ να τις γυρίζω και με δύο στρώσεις μάσκαρα να τις κάνω να δείχνουν ωραίες και κυρίως στο ύψος τους!! Επίσης δε σπάει καθόλου τις βλεφαρίδες μου. Ομολογώ ότι ήταν λίγο ακριβό (31€) αλλά με παρηγορεί το γεγονός ότι μέσα στη συσκευασία υπήρχε και ανταλλακτικό!!

  Συγνώμη για το μεγάλο μου post, αυτή τη φορά προτίμησα να βάλω και ξεχωριστές φωτογραφίες των αγαπημένων μου. Αν σας κούρασε αυτό γράψτε το στα σχόλια για να μη το ξανακάνω!!! Φιλάκια κορίτσια!!!

17 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν όλα τα προιόντα πολύ αλλά τα αυτά της Maybelline είναι τα αγαπημενα μου!

    http://xouxounitsa.blogspot.com
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εκπληκτικά!!! Πολλές φορές βάφω τα νύχια μου μόνο μ' αυτά, όταν θέλω να φαίνονται περιποιημένα αλλά όχι βαμμένα!! Φιλάκια πολλά κουκλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oi σκιές pigment της Mac einai φανταστικες, επισης η συσκευασια τους ειναι μεγαλη και κρατανε για πολυ καιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η συσκευασία τους είναι πολύ μεγάλη!!!Φαντάσου ότι τα φοράω συχνά και ακόμα δεν έχουν φτάσει ούτε ως τη μέση!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. mac pigments!!!!! Πρέπει να τα δοκιμασω επειγοντως!!!!Ωραια αγαπημενα!!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή τους αλλά αξίζουν πάρα πολύ, πρέπει να τα δοκιμάσεις σίγουρα!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ Ορφέας και Ευρυδίκη!!Η τελειότερη κρέμα σώματος ever!!!!!!!!!! Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου Μαράκι!
    Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαράκι!!!Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Έχω καλοκαιρινό βραβείο για σένα!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/06/summer-beauty-love-beauties-sisters.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Περνάω από το blog σου αμέσως!!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία όλα!Το melon είναι εδώ και καιρό στη wishlist μου!Μάλλον πρέπει να ξαναπάω προς τη mac σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Melon είναι το αγαπημένο μου και πιο ευκολοφόρετο μετά το Vanilla!!Πολλά φιλιά Στέλλα μου!!!

      Διαγραφή
  8. οι σκιες απο τη mac ειναι τελειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου