Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

14/6/12

Lily Cole Make-up: Η νέα συλλογή των Body Shop

   Μία νέα σειρά προϊόντων μακιγιάζ από την εταιρεία  The Body Shop! Τ' όνομα της συλλογής είναι Lily Cole make-up και ονομάστηκε έτσι από το μοντέλο , ηθοποιό και ακτιβίστρια Lily Cole.
Είναι μία  εορταστική συλλογή  μας υπενθυμίζει την εναντίωση της εταιρείας στα πειράματα των ζώων και το ήθος της όλα αυτά τα χρόνια σ' αυτόν τον τομέα!!! Είναι Limited Edition γι' αυτό μην τη χάσετε!!! 
   Τα προϊόντα της συλλογής είναι τα εξής:

Pearl Radiance Primer
Puff On Radiance




Lip & Cheek Dome
Shimmer Cubes


Liquid eyeliner
Mini Hi Shine Lip Treatment


Nail Filer
Nail Buffer
       

Compact Mirror
Make-up Bag




Τα τρία πιο αγαπημένα μου προϊόντα αυτής της ειδικής έκδοσης είναι:


  1. Pearl Radiance Primer: Είναι μία εκπληκτική βάση που μπορείς να εφαρμόσεις πριν από το foundation και θα διαπιστώσεις και μόνη σου πόσο πιο λαμπερό θα δείξει το πρόσωπό σου μετά από αυτό!!!
  2. Lip & Cheek Dome: Το αγάπησα!!!!! Μπορεί να φορεθεί και στα μάγουλα και στα χείλη. Εγώ προσωπικά το προτιμώ σαν ρουζ!!! Αφήνει ένα χρώμα φρεσκάδας μαζί με μια απαλή λάμψη οπότε όπως καταλάβατε είναι τέλειο για το καλοκαίρι. Επίσης η συσκευασία του είναι πολύ χρηστική και κάνει την τοποθέτηση του πολύ εύκολη!!!
  3. Shimmer Cubes: Τέσσερα υπέροχα χρώματα τοποθετημένα όλα μαζί σε μία παλέτα!!! Μου αρέσει που η κάθε σκιά κλείνει ξεχωριστά σε μία μικρότερη θήκη και έτσι δε λερώνονται τα χρώματα μεταξύ τους!!!
Φανταστική συλλογή, προλάβετε πριν εξαντληθεί!!!


10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Όλη η συλλογή είναι πολύ όμορφη!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Οι σκιες κ τα Lip shine φαινονται τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σκιές είναι τέλειες και με πολύ καλή απόδοση!!!^-^

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ γλυκές οι συσκευασίες;;!!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ φαινονται ολα πολυ ωραια!θελω να δοκιμασω το primer και το lip and cheek dome!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα είναι τ'αγαπημένα μου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Πέρασε μια βόλτα από το blog μας έχεις βραβειάκι!!!

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/2012/06/one-more-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!!!! Περνάω αμέσως!!!!!! ^-^

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου