Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/6/12

Μάσκα καθαρισμού με πράσινη άργιλο και πρόπολη της Apivita

     Ήρθε η ώρα να κάνω ένα review για ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν, που ανήκει σε μια από τις πιο αξιόλογες ελληνικές  εταιρείες καλλυντικών. Το προϊόν λοιπόν που χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και δεν το αλλάζω με τίποτα, όσα προϊόντα και αν δοκιμάσω κατά καιρούς, είναι η μάσκα  καθαρισμού προσώπου με πράσινη άργιλο και πρόπολη της Apivita.


     Η πράσινη άργιλος βοηθάει στο βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας του προσώπου μας,  απορροφά τη λιπαρότητα, αφαιρεί την υπερβολική έκκριση σμήγματος και
συσφίγγει τους πόρους  ενώ η πρόπολη προσφέρει  αντιβακτηριακή προστασία και  αντιοξειδωτική δράση.
     Η μάσκα έχει ένα γκρι-πράσινο χρώμα ενώ η υφή της είναι πολύ απαλή και απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα πάνω στο πρόσωπο. Μυρίζει υπέροχα που ομολογώ ότι όταν την αγόρασα για πρώτη φορά δεν το περίμενα και με εξέπληξε ευχάριστα!!!! Η ποσότητα που χρησιμοποιώ είναι πολύ λίγη περίπου όσο ενάμιση φουντούκι και με τη συγκεκριμένη ποσότητα μπορώ να δημιουργήσω ένα πλούσιο στρώμα χωρίς κενά σε πρόσωπο και λαιμό.


    Αυτό που μου άρεσε πολύ στη συγκεκριμένη μάσκα και γι' αυτό έχει πάντα μια θέση στο νεσεσέρ μου , είναι ότι οι περισσότερες μάσκες αργίλου που έχω δοκιμάσει, δε μπορούσα να τις κρατήσω στο πρόσωπο μου πάνω από 5 λεπτά, αντιθέτως της Apivita μου δημιουργεί μια αίσθηση ψύξης που με ανακουφίζει και δε μ' ενοχλούν καθόλου τα 10-15 λεπτά που είναι ο προτεινόμενος χρόνος!!! Τέλος φεύγει πολύ εύκολα με χλιαρό νερό.
    Είναι ιδανική για τις λιπαρές -μικτές επιδερμίδες αλλά και για δέρματα με τάση ακμής όπως το δικό μου. Εγώ τη χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα και κάθε φορά το πρόσωπο μου είναι πολύ καθαρό, απαλό, λαμπερό και ανανεωμένο, χωρίς ίχνος λιπαρότητας!! Αμέσως μετά από τη μάσκα χρησιμοποιώ πάντα την ενυδατική μου κρέμα.
   Περιέχει 89% φυσικά συστατικά και δεν περιέχει parabens και silicone.
   Μπορούμε να τη βρούμε στα φαρμακεία καθώς και σε μερικά καταστήματα Hondos center. Η τιμή της είναι περίπου 13€-16€ και η ποσότητα της είναι 75ml.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις μάσκες της Apivita; Ποια είναι η αγαπημένη σας;;;

14 σχόλια:

  1. Λατρεύω τις μάσκες της Apivita!Έχω δοκιμάσει αρκετές και έχω καταλήξει σε αυτήν,η οποία είναι τέλεια για λιπαρή επιδερμίδα με τάση για ακμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτική μάσκα, δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα τη δοκιμάσει και θα πει το αντίθετο!!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάσκες της Apivita, τις χρησιμοποιώς το λιγότερο δις κάθε βδομάδα αυτή τη λατρεύω και ακόμη πιο πολύ για το πρακτικό τςη σωληνάριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ έχω κόλλημα με τις συγκεκριμένες μάσκες!!! Χρησιμοποιώ αυτή στη συγκεκριμένη συσκευασία μια φορά την εβδομάδα και χρησιμοποιώ άλλη μία φορά κάποια από τις άλλες στα φακελάκια μιας χρήσεως ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και ως γνωστόν είμαι πιο πολύ υπέρ των σπιτικών καλλυντικών, θα συμφωνήσω πλήρως γι' αυτήν τη μάσκα!!!Και γενικά είμαι fan της Apivita!!!Άσε που είναι πλησιάζει πιο πολύ στη φύση από κάθε άλλη μάρκα!!!Ωραίο post, λοιπόν, Μαράκι!!!Μπράβο!!!

    http://innikolskitchen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ Νικολέτα μου!!! Ξέρω την αγάπη σου για τα σπιτικά καλλυντικά από τις πολύ χρήσιμες συμβουλές που μας δίνεις μέσω του blog σου!!!Τα προϊόντα της Apivita είναι πραγματικά υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ αγαπάω την Apivita και θα ήθελα να δοκιμάσω κι αυτή τη μάσκα...απλά σκεφτόμουν για καθαρά λόγους οικονομίας να αγοράσω άργιλο χύμα και να φτιάχνω μόνη μου την μάσκα με νεράκι, και για το πρόσωπο και για το σώμα...Ο άργιλος είναι ότι πρέπει για το λιπαρό δέρμα, πάντα τον χρησιμοποιούσα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ καλή λύση και οικονομική απλά θεωρώ ότι πρέπει να προσέξεις πολύ από που θα το αγοράσεις!!!Γι' αυτό προτιμώ τη σιγουριά της έτοιμης!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. θα τη δοκιμάσω σίγουρα! Έχω πάρει σβάρνα τις μάσκες με πράσινη άργιλο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε τη οπωσδήποτε!!! Είναι από τις καλύτερες!!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. φαινεται πολυ ωραια! την πήρα σε φακελάκι αλλα δεν την εχω δοκιμάσει ακομα, εχω πολυ υψηλες προσδοκιες παντως για αυτο το προιον! πολυ ωραιο το review σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!Είμαι σίγουρη ότι η συγκεκριμένη μάσκα θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τις καλύτερες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει...από την καλύτερη εταιρεία βέβαια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την δοκιμάσεις μόνο καλά λόγια μπορείς να πεις!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου