Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/6/12

Foundation TV Paint Stick της Kryolan

    Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν μακιγιάζ που κατέχει μία ξεχωριστή θέση στο νεσεσέρ μου!!! Αναφέρομαι βέβαια στο foundation TV Paint Stick της εταιρείας Kryolan.




    To TV Paint Stick foundation είναι ένα από τα πολλά εξειδικευμένα προϊόντα επαγγελματικού μακιγιάζ της εταιρείας που δημιουργήθηκαν για τις δύσκολες ανάγκες της τηλεόρασης, όπως άλλωστε μας πληροφορεί από τη πρώτη στιγμή το όνομα του.
Κάτι που ίσως λίγοι γνωρίζετε είναι ότι τα προϊόντα της Kryolan χρησιμοποιήθηκαν στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.
    Είναι ένα foundation σε μορφή stick που προσφέρει πολύ καλή κάλυψη, από μέτρια ως πλήρη,  αναλόγως με την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσουμε. Αν θέλετε μία ελαφριά κάλυψη προτιμήστε κάποιο άλλο προϊόν σε υγρή μορφή. Εγώ προτιμώ να το απλώνω με  βρεγμένο σφουγγαράκι αλλά είναι πολύ πιο εύκολη η τοποθέτηση του χρησιμοποιώντας τα δάχτυλα μας!!
    Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αν και προσφέρει μεγάλη κάλυψη, το πρόσωπο μετά την εφαρμογή δε δείχνει βαρύ αλλά άψογο, φυσικό και κυρίως ματ. Δε δημιουργεί τα γνωστά αντιαισθητικά σπασίματα και δεν αρχίζω να γυαλίζω μετά από λίγες ώρες ακόμα και αν δεν έχω χρησιμοποιήσει primer !!!! Αλλά το μεγάλο του ατού βρίσκεται στις φωτογραφίες, η επιδερμίδα  του προσώπου μοιάζει τόσο λαμπερή και τέλεια σαν αυτές των μοντέλων στα περιοδικά!!!




    Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδων αλλά κυρίως άτομα με λιπαρό δέρμα ή/και  τάση ακμής θα το λατρέψουν!!!! Αν έχεις λιπαρό δέρμα πέρασε από πάνω από το foundation μία mineral πούδρα για να το σταθεροποιήσεις. Εγώ προτιμώ σε σκόνη και διάφανη, η compact μου φαίνεται λίγο βαριά γι' αυτό το προϊόν. Ενώ αν έχεις ξηρή επιδερμίδα χρησιμοποίησε primer καθώς μπορεί να σου φανεί στεγνό!!!  Όποιο τύπο επιδερμίδας και αν έχεις ποτέ μην ξεχνάς την ενυδατική σου πριν το foundation.
    Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 21 αποχρώσεις για να επιλέξεις αυτή που ταιριάζει καλύτερα στο χρώμα της επιδερμίδας σου. Εγώ χρησιμοποιώ την απόχρωση NB που είναι ένα καθαρό μπεζ ένα τόνο πιο σκούρο απ' ότι φοράω συνήθως.
  Θα χρειαστείτε ένα καλό καθαριστικό για να το αφαιρέσετε και μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία και δεύτερη φορά αν το κρίνεται απαραίτητο. Όπως με όλα τα stick καλό θα είναι να τo κρατάτε σε δροσερό μέρος, όχι στο ψυγείο καθώς μετά θα είναι δύσκολη η τοποθέτηση του, εκτός αν το βγάλετε 10-15 λεπτά νωρίτερα.



   Η ποσότητα του είναι 25γρ που εγώ προσωπικά την βρίσκω αρκετή και σας δείχνω φωτογραφία για να καταλάβετε τι εννοώ (δεν το άνοιξα μέχρι το τέλος γιατί φοβήθηκα μήπως το χαλάσω και δε καταφέρω να το ξαναβάλω μέσα!!!). Επίσης το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο και δεν κατάφερα να το φτάσω ούτε στη μέση!

12 σχόλια:

  1. Έχω εντυπωσιαστεί!Ακούγεται σωτήριο για τη λιπαρή επιδερμίδα μου...Σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό και εγώ έχω λιπαρή επιδερμίδα και πραγματικά μ'έχει σώσει πολλές φορές!!! Δοκίμασε το!!!!Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό ακούγεται!! Που μπορούμε να το βρούμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό!!!Αν μπεις στο site της εταιρείας (http://www.kryolanhellas.gr/),θα βρεις το κεντρικό κατάστημα τους στην Αθήνα. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. μου αρεσουν πολυ τα foundation σε στικ,χρησιμοποιούσα χρόνια!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τα χρησιμοποιούσα πιο παλιά αλλά σταμάτησα γιατί μου φαινόταν βαριά αλλά με της Kryolan ξαναγύρισα στην παλιά μου αγάπη!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Μαρία..!! To stick της kryolan πραγματικά είναι πολύ καλό προϊόν αλλά θέλει προσοχή στην χρήση του! Ακούω πολλές κοπέλες να λένε " είναι χάλια , πολύ βαρύ κλπ" , εγώ έχω να πω πως αν το χρησιμοποιήσεις σωστά ( όπως ανέφερες με βρεγμένο σφουγγαράκι) είναι υπέροχο με πολύ καλή κάλυψη!! Οπότε κορίτσια δοκιμάστε το ανεπιφύλακτα!
    Παρεπιπτόντως, πολύ ωραίο το blog σου..!! kisses..!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες!!! Είναι τέλειο αλλά θέλει προσοχή στην εφαρμογή του και όχι υπερβολή στη ποσότητα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο review!! "ακούγεται" φοβερό foundation. το πουλάνε και στο https://camerareadycosmetics.com/brands/Kryolan.html σε πολλές πολλές αποχρώσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος για την τιμή του;;; ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το είχα αγοράσει το είχα πάρει με έκπτωση γύρω στα 24€ αν θυμάμαι καλά!! Νομίζω χωρίς έκπτωση κοστίζει γύρω στα 30€!!! Μπορεί να σου φανεί λίγο ακριβό αλλά διαρκεί απίστευτα πολύ!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου