Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/7/12

Avene bloggers event & products

  Το σλόγκαν της εταιρείας είναι αντιπροσωπευτικό:

                ΟΤΑΝ Η ΦΥΣΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΓΝΟ ΕΧΕΙ!!!!! 




    Το ιαματικό Νερό της Avene που είναι και το κύριο συστατικό των προϊόντων της εταιρείας είναι μοναδικό ως προς τη σύσταση του, καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό ενώ υποβάλλεται σε συνεχείς ελέγχους καθαρότητας και ποιότητας από το Εργαστήριο του Νερού.
Όταν φτάσει στην επιφάνεια διοχετεύεται κάτω από συνθήκες "υψηλής προστασίας" στο Λευκό Εργοστάσιο όπου παρασκευάζονται τα προϊόντα των Δερματολογικών Εργαστηρίων Avene. Περισσότερα στοιχεία για την ιστορία, τις εγκαταστάσεις και τα προϊόντα της Avene θα βρείτε στο site της εταιρείας "http://www.eau-thermale-avene.com/gr_GR" καθώς και στη σελίδα τους στο facebook "http://www.facebook.com/EauThermaleAveneGreece" .
    Η ομάδα της Avene οργάνωσε ένα εκπληκτικό event  αφιερωμένο στις Beauty Bloggers. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και κατά την διάρκεια της έγινε μια παρουσίαση  αναφερόμενη στην ιστορία της εταιρείας, τις εγκαταστάσεις, τις δράσεις και τα προϊόντα της και βέβαια το αγαπημένο μου μέρος της εκδήλωσης που θα ήταν σίγουρα το σεμινάριο μακιγιάζ με την σειρά Couvrance!!! Παρακάτω παραθέτω κάποιες φωτογραφίες που είχε την καλοσύνη να μου στείλει  η κυρία Θεοδοσία Χανδρά Product Manager της Avene.









Παρά το γεγονός ότι δε κατάφερα να παρευρεθώ στο event επειδή μένω στην Θεσσαλονίκη, μου στάλθηκε ένα υπέροχο νεσεσέρ που λάτρεψα από τη πρώτη στιγμή που το είδα και έχει πάρει ήδη τη θέση του στην τσάντα θαλάσσης μου!!!!



  Στο εσωτερικό του υπήρχαν τα παρακάτω προϊόντα της Avene:

Hydrance Optimale UV Legere με spf 20: Είναι μια ενυδατική κρέμα για ευαίσθητα κανονικά ή μεικτά δέρματα. Δεν ξέρω τι να πω γι' αυτή την κρέμα, τη χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια περίπου καθημερινά και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη!!!!! Ενυδατώνει το πρόσωπο μου χωρίς να το βαραίνει, απορροφάται πολύ γρήγορα, έχει ένα ελαφρύ ευχάριστο άρωμα και βέβαια μην ξεχνάμε την αντηλιακή προστασία που είναι ότι πρέπει για τις χειμωνιάτικες μέρες, για την εποχή του καλοκαιριού προτιμώ να βάζω πάντα και το αντηλιακό μου !!! Αν η επιδερμίδα σας είναι ξηρή προτιμήστε την UV Riche της ίδιας σειράς.



Cleanance Gel: Είναι ένα αφρώδες gel που απομακρύνει από το πρόσωπο τη λιπαρότητα και τις ξένες ουσίες χωρίς να ερεθίζει το δέρμα μου. Είναι ιδανικό για ευαίσθητα δέρματα με προβλήματα ή τάση ακμής. Το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές μέχρι σήμερα και πάντα μετά την χρήση, το δέρμα μου είναι καθαρό, χωρίς ίχνος λιπαρότητας και χωρίς την δυσάρεστη αίσθηση του τραβήγματος. Έχει ένα ελαφρύ άρωμα. Προσοχή, είναι ένα ελαφρύ καθαριστικό, δεν αφαιρεί το μακιγιάζ!! Στα συν η συσκευασία του που είναι πολύ πρακτική και μπορείς να την πάρεις στα ταξίδια σου χωρίς να φοβάσαι ότι θα χυθεί!!

Αντηλιακό προσώπου Tres Haute Protection Emulsion 50+: Το δοκίμασα αυτό το ΣΚ στην παραλία!! Ο δείκτης προστασίας του( 50+) είναι ο ιδανικός δείκτης που θα έπρεπε να έχει κάθε αντηλιακό προσώπου. Δεν είναι καθόλου λιπαρό και είναι πολύ ανθεκτικό στο νερό. Πρέπει να το απλώσεις με πολλή προσοχή και όχι σε υπερβολική ποσότητα καθώς μπορεί να δημιουργηθούν λευκές περιοχές!!



 Thermal Sprinq Water : Δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ το ιαματικό νερό της Avene σε spray και οφείλω να παραδεχτώ ότι εντυπωσιάστηκα και φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη!!! Νιώθεις αμέσως ενυδατωμένο το δέρμα σου  και πολύ απαλό. Βασικό στοιχείο για εμένα είναι ότι στεγνώνει αμέσως. Το χρησιμοποίησα πολύ στην παραλία, όταν ένιωθα το δέρμα μου πολύ αφυδατωμένο , ένας ψεκασμός και το ένιωθα αμέσως δροσερό!!!! Το λάτρεψα!!! Θα έχει πάντα μια θέση στη τσάντα μου τώρα το καλοκαίρι!!!

Τελειώνοντας το post θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τη κυρία Θεοδοσία Χανδρά που είναι πάντα τόσο ευγενική και πρόθυμη να βοηθήσει σ' ότι και αν χρειαστούμε!! Μία εταιρεία δε κρίνεται μόνο για τα προϊόντα της αλλά και για τους ανθρώπους που εργάζονται σ'αυτή!!!!

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν της Avene; Έχετε μείνει ικανοποιημένη;;;

6 σχόλια:

  1. tha ithela polu na eimai kai egw ekei:)

    teleia ta proionta tis AVENE!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ το ίδιο θα ήθελα αλλά δε πειράζει!!!! Τα προϊόντα της Avene είναι εκπληκτικά!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγώ πήρα στην συνάντηση της Avene αλλά την δεύτερη φορά και ήταν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να μπορούσα να ήμουν και εγώ εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να μην ήσουν εκεί, αλλά το ποστ σου είναι πολύ ωραίο. Ελπίζω σε κάποιο άλλο event να σε βγάλει ο δρόμος σου στην Αθήνα και να σε γνωρίσουμε και από κοντά. Καλό μεσημέρι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ αυτό ελπίζω!!! Να μπορέσω σε κάποιο από τα event να κατέβω στην Αθήνα και να σας γνωρίσω από κοντά όλες!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου