Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

20/7/12

Bioten products review

   Πριν μία εβδομάδα περίπου παρέλαβα από την γνωστή σ' όλες μας πια εταιρεία, την Bioten , κάποια προϊόντα της για να τα δοκιμάσω!! Αφού λοιπόν τα χρησιμοποίησα όλες αυτές τις μέρες ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για τα παρακάτω προϊόντα!!






1) Μαντηλάκια καθαρισμού 20 τεμαχίων: 



   Ανήκουν στη  σειρά Skin Moisture για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες. Περιέχουν νέκταρ κυδωνιού που προσφέρει ενυδάτωση στο δέρμα και βιταμίνη Ε που επανορθώνει τους ιστούς. Είναι πολύ εύκολα στη χρήση τους και ιδανικά για άτομα σαν και εμένα που βαριούνται να ξεβαφτούν μετά από τη βραδινή τους έξοδο, όπως επίσης και για τις μέρες των διακοπών, για να μη γεμίζεις το νεσεσέρ σου μ' ένα σωρό καθαριστικά προϊόντα που υπάρχει κίνδυνος ν' ανοίξουν και να καταστρέψουν ότι είχε την ατυχία να είναι μέσα (ναι μου έχει συμβεί αλλά καλύτερα να μην το σκέφτομαι)!!!! Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις στο πρόσωπο και στα μάτια. Αφαιρούν αποτελεσματικά το μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται να τρίβεις με τις ώρες τα μάτια σου, ερεθίζοντας τα! Δεν αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ αλλά ούτως ή άλλως δεν υπόσχεται κάτι τέτοιο. Τα μαντηλάκια είναι αρκετά καλά βρεγμένα και δε στεγνώνουν εύκολα ενώ η συσκευασία τους κλείνει πολύ καλά διατηρώντας τα υπόλοιπα μαντηλάκια στην αρχική τους κατάσταση!! Το άρωμα τους είναι αρκετά ευχάριστο!!!

2) Συσφικτικό γαλάκτωμα σώματος (250 ml):


   Περιέχει Lipofirm που συσφίγγει το δέρμα  και Έλαιο Μανταρινιού που βελτιώνει την υφή του δέρματος και επαναφέρει την ελαστικότητα του. Είναι αρκετά ελαφρύ ως προς την υφή του και απορροφάται πραγματικά πολύ γρήγορα (πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε προϊόν) χωρίς ν' αφήνει ίχνος λιπαρότητας και δε νιώθεις το δέρμα σου να κολλάει μετά από τη χρήση!! Μετά από 7  ακριβώς ημέρες που το χρησιμοποιώ παρατήρησα ότι το δέρμα μου είναι πολύ απαλό και ενυδατωμένο, δείχνει  λαμπερό και έχει βελτιωθεί η ελαστικότητα του!!!! Τώρα όσον αφορά  εμένα δεν είδα ιδιαίτερη σύσφιξη αλλά δε ζητάω και εμφανή αποτελέσματα σε μία εβδομάδα! Θα συνεχίσω να το φοράω και αν δω διαφορά θα σας ενημερώσω. Τέλος δε θα μπορούσα να μην σας μιλήσω για το άρωμα του!!!! Αν και δεν είμαι λάτρης της μυρωδιάς των εσπεριδοειδών το συγκεκριμένο είναι πολύ διακριτικό και άκρως καλοκαιρινό που σου ανεβάζει τη διάθεση με το που το φοράς!!!

3) Κρέμα κατά των δυσχρωμιών με SPF 15 (50 ml)



   Περιέχει εκχύλισμα γλυκόριζας που χαρίζει ομοιόμορφο χρωματικό τόνο και Acti-White Complex  που μειώνει τις χρωματικές κηλίδες. Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος. Δε μπορώ να σας μιλήσω από προσωπική πείρα για την αποτελεσματικότητα της διότι δεν τη χρησιμοποίησα καθώς δεν ενδείκνυται για τη δική μου ηλικία αλλά για ηλικίες 35-45. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι η υφή της είναι πολύ πλούσια και το άρωμα της φανταστικό!!!
    Μαζί με τα προϊόντα παρέλαβα ένα CD με το δελτίο τύπου της Bioten και 3 υπέροχα βραχιολάκια σε χαρούμενα καλοκαιρινά χρώματα!!!!!
   Πρέπει επίσης να σας ενημερώσω ότι η Bioten είναι μια ελληνική εταιρεία με προϊόντα βασισμένα σε φυσικά συστατικά  που δεν περιέχουν Parabens και Paraffin!!! Μπορούμε να τα βρούμε στο Hondos Center σε πολύ οικονομικές τιμές!! 
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Bioten για την ευγενική χειρονομία της να μου αποστείλει τα προϊόντα της έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!!
  Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα ή κάποιο άλλο της εταιρείας Bioten;;;  Έχετε μείνει ευχαριστημένη;;



8 σχόλια:

  1. Ναι την γνωρίζω..Εχω δοκιμάσει τα μαντηλάκια και κάποιο γαλάκτωμα σώματος..
    Τα μαντηλάκια είναι πολύ καλά για μια ενυδάτωση και φρεσκάδα,γιατί σαν ντεμακιγιάζ δεν έκαναν και πολλά..Το γαλάκτωμα όμως ήταν απλά τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;;;Εμένα πάλι τα μαντηλάκια μου αφαιρούν όλο το μακιγιάζ εκτός από την αδιάβροχη μάσκαρα που φοράω συνήθως!!! Τα γαλακτώματα τους είναι πραγματικά υπέροχα!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει τα μαντιλάκια για ευαίσθητες επιδερμίδες και τα είχα λατρέψει!! :)
    Έχω ένα διαγωνισμό αυτές τις ημέρες, αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από το bloggaki μου :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα μαντηλάκια τους είναι τόσο δροσερά και αποτελεσματικά που δε μπορείς να μην τα λατρέψεις!!!

      Περνάω αμέσως!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Very nice blog! Stylish nice to read and watch. ;)
    Welcome to my blog: photographyismyexistence.blogspot.com
    Have a nice weekend. [;

    Yours. Patricja!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο bioten δεν εχω δοκιμασει κανενα προϊον, ισως πρεπει να αρχισω...
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά προϊόντα και πολύ οικονομικά!!! Πρέπει να δοκιμάσεις οπωσδήποτε κάποιο!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου