Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/7/12

Αποτελέσματα Giveaway!!!!!!!

Έφτασε επιτέλους η ώρα να ανακοινώσω τους νικητές του διαγωνισμού που θα κερδίσουν από ένα σετ με προϊόντα της Apivita ο καθένας!!!!!
Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν το πρώτο σετ κερδίζει ο αριθμός 51!!!!





Το δεύτερο σετ κερδίζει ο αριθμός 235!!!


Τα νούμερα αντιστοιχούν στις εξής διαγωνιζόμενες:

Ο αριθμός 51 στην beautymagnets!!!!!!

Να χιλιάσεις τα μέλη σου εύχομαι!Πολύ όμορφα και τα δωράκια της Apivita που διάλεξες:-)
Έχω κάνει όλα τα βήματα! GFC:Beautymagnets, FB:Hara Pardalou, e-mail:harapard@gmail.com, Twitter:Beautymagnets και το link https://twitter.com/Beautymagnets/status/215030001219813376

Φιλάκια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή

Απαντήσεις


  1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου.Τα νούμερα συμμετοχής σου είναι τα 49,50,51.
    Διαγραφή


Ο αριθμός 235 στην ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ!!!!!!

ΣΟΥΠΕΡ ΔΩΡΑΚΙΑ!!! THANKS!!!
GFC: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ
email: katerinandreadi@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφή

Replies





  1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου.Το νούμερο συμμετοχής σου είναι το 235.
    Διαγραφή


Συγχαρητήρια κορίτσια!!!!!  Να τα χαρείτε !!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Παρακαλώ οι νικήτριες να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω του e-mail μου( το αναφέρω στο προφίλ μου) μέσα σε 48 ώρες . Σε περίπτωση που κάποια δεν επικοινωνήσει θα  επαναλάβω την κλήρωση του δώρου της.


2 σχόλια:

  1. τελεια τα δωρα!
    συγχαρητηρια στις τυχερες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα πολύ που κέρδισα αυτό το όμορφο δωράκι!Ευχαριστώ πολύ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου