Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

16/7/12

Lipstick της Essence part 1

    Όπως προμηνύει και ο τίτλος του post έφτασε η ώρα να σας δείξω τη συλλογή μου από κραγιόν της εταιρείας Essence, που όλοι πια γνωρίζουμε τόσο καλά!!!! 

01 - Frosted (ESSENCE)






02 - Sparkling Romance (ESSENCE)




12 - Sparkling Miracle (ESSENCE)




31 - Glamour Queen (ESSENCE)




40 - Look At Me (ESSENCE)





 Η απόδοση των κραγιόν δεν είναι πολύ καλή για κάποια που της αρέσουν τα έντονα χρώματα στα χείλη. Για εμένα που προτιμώ τα πρωινά να κυκλοφορώ με πιο φυσικές αποχρώσεις είναι ότι πρέπει!!!! Μην μπερδεύεστε λοιπόν στα χείλη δείχνουν εντελώς διαφορετικά από ότι στη συσκευασία, πολύ πιο απαλά!!!Είναι πολύ ενυδατικά και πάρα πολύ λαμπερά και μερικές φορές είναι σαν να  φοράς lip gloss, τόση λάμψη!!!! Επίσης ενυδατώνω πολύ καλά τα χείλη μου πριν την εφαρμογή τους για να αποφεύγω τις γραμμές που δημιουργούνται μερικές φορές. Η διάρκεια τους αν τα φορέσεις μόνα δεν είναι πολύ μεγάλη, με μολύβι είναι αρκετά καλή  όπως και τα lustre της Mac.
   Αυτό που μ' εντυπωσίασε είναι η μυρωδιά τους. Μυρίζουν καλύτερα απ' οποιοδήποτε άλλο κραγιόν έχω φορέσει και σ' αυτά συγκαταλέγονται και αρκετά ακριβών εταιρειών!!! Όλα μυρίζουν το ίδιο κάτι σαν τσιχλόφουσκα, ίσως κάποια πιο έντονα αλλά όλα υπέροχα!!!!!
    Η συσκευασία τους είναι πλαστική και δείχνει αρκετά φθηνή, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μια πάρα πολύ οικονομική εταιρεία!!!
    Η τιμή τους είναι 2,79€!!!! Ναι είναι απίστευτη τιμή αν τη συγκρίνει κανείς με τη ποιότητα τους !!! Η ποσότητα τους είναι 4 γρ. και η διάρκεια ζωής τους είναι 24 μήνες


Εδώ τελειώνει το part 1!!!! Θα ακολουθήσει και part 2 με τα επόμενα Lipstick της ESSENCE!!!!


10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και εμένα από αυτήν τη πεντάδα, αυτό μου άρεσε περισσότερο!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Τα γήινα νομίζω μου ταιριάζουν! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γήινοι τόνοι είναι οι πιο ασφαλείς επιλογές για όλες μας!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσαν όλα τα χρώματα,μια χρά φαίνονται στις φωτό, και για τα δικά μου δεδομένα τέτοια απόδοση είναι καλή,δε φοράω πάρα πολύ έντονα χρώματα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Εμένα το πρώτο μόνο δε μου αρέσει καθόλου χωρίς μολύβι από κάτω!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία χρώματα :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/2012/04/my-first-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα!!! Στο part 2 υπάρχουν πιο ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου