Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

28/7/12

Καθημερινή ρουτίνα make-up

   Για σήμερα σας έχω ένα post αφιερωμένο στα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά για το μακιγιάζ του προσώπου μου. Δύσκολα θα με δείτε με το ίδιο μακιγιάζ ματιών καθώς μ' αρέσει να πειραματίζομαι συνεχώς με διαφορετικά χρώματα, όμως στο πρόσωπο μου ακολουθώ πιστά την καθημερινή μου ρουτίνα!!!! Ναι, πολύ δύσκολα θα ξεφύγω από αυτή!!!!




    Λοιπόν αφού τελειώσω με το καθαρισμό της επιδερμίδας μου και την ενυδάτωση της, θα εφαρμόσω σ' όλο μου το πρόσωπο το Prep & Prime  Skin Brightening Serum της Mac. Είναι ένα υπέροχο προϊόν που ενυδατώνει και αφήνει απαλό το πρόσωπο μου ενώ παράλληλα  φωτίζει το δέρμα μου!!



    Συνεχίζω με το Prep & Prime Skin Refined Zone Treatment Soin της Mac. Αυτό το προϊόν είναι εκπληκτικό!!!! Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται, ρυθμίζει την λιπαρότητα!! Το τοποθετώ συνήθως στη ζώνη Τ που είναι η προβληματική περιοχή του προσώπου μου και αμέσως μου χαρίζει ματ όψη!!!! Το μόνο αρνητικό του η ακριβούτσικη τιμή του σε σχέση με το μέγεθος του.



   Ύστερα τοποθετώ το αγαπημένο μου εδώ και χρόνια concealer που δεν είναι άλλο από το Double Wear  της Estee Lauder 02 Light Medium!!!! Όποια το έχει δοκιμάσει καταλαβαίνει τη λατρεία που έχω στο συγκεκριμένο concealer!!! Είναι ιδανικό για έντονους μαύρους κύκλους αφού είναι υπέρ-καλυπτικό χωρίς όμως να δείχνει βαρύ, διαρκεί πάρα πολύ και δε δημιουργεί τις γνωστές γραμμές κάτω από το μάτι.



     Επόμενο βήμα στην καθημερινή μου ρουτίνα το Studio Fix Fluid SPF 15 της Mac (NW 20). Το χρησιμοποιώ εδώ και δυο χρόνια και μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένη!! Το συγκεκριμένο foundation δεν είναι ιδανικό για δέρματα με ακμή και σημάδια καθώς δε προσφέρει υψηλή κάλυψη αλλά μέτρια!!! Πολλές φορές έχει τύχει να βγάλω κάποιο σπυράκι και να μην καταφέρω να το καλύψω αλλά προτιμώ να φαίνεται κάποια ατέλεια πάρα να δείχνει το πρόσωπο μου βαρύ,  γι' αυτό το Studio Fix   είναι ιδανικό για εμένα γιατί είναι πολύ ελαφρύ και καθόλου λιπαρό!!! Επίσης η πολύ μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων σου εξασφαλίζει ότι θα βρεις τον ιδανικό τόνο για το δέρμα σου!!




    Μετά από το Studio Fix χρησιμοποιώ την Loose Powder Lucidity της Estee Lauder στην απόχρωση Νο 02 Light Medium για να σταθεροποιήσω το μακιγιάζ μου. Επιλέγω σχεδόν πάντα πούδρα σε σκόνη καθώς η compact μου φαίνεται πολύ βαριά και την εφαρμόζω πάντα με χοντρό πινέλο για να δείχνει ακόμα πιο φυσικό το αποτέλεσμα.



    Για το τέλος αφήνω το bronzer!!! Είμαι κολλημένη με αυτό και τώρα ειδικά το καλοκαίρι δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό!! Λατρεύω την ηλιοκαμένη όψη στο πρόσωπο μου!!!! Χρησιμοποιώ το Sun Club Matt Bronzing Powder της Essence το οποίο έχει γίνει από τ' αγαπημένα μου προϊόντα. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο διαβάστε εδώ.



   Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά για τη βάση του μακιγιάζ μου και δύσκολα θα αλλάξω!!! Εσείς έχετε κάποιο προϊόν που χρησιμοποιείται κάθε μέρα;;;

14 σχόλια:

  1. Το double wear της Estee Lauder ειναι και δικο μου αγαπημενο!!! Θελω κι εγω να δολιμασω το studio fix αλλα προς το παρον εχω κολλησει με το matte velvet της mufe!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις κάτι ελαφρύ αλλά με μέτρια κάλυψη θα σου αρέσει πολύ!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. nice post:)
    xrisimopoioume idio bronzer..
    exw ena paromoio post,ama thes perna apo to blog mou mia bolta na to deis

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το αγόρασα δε το περίμενα ότι θα ήταν τόσο καλό αλλά ύστερα από τις πρώτες φορές που το φόρεσα το λάτρεψα!!! ^-^

      Διαγραφή
  3. αγαπώ MAC! το έχω κ εγώ το studio fix αλλά προτιμώ το mineralize

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια fan της Mac!!! Έχω τρέλα με τη Mac, μου αρέσει σχεδόν καθετί που βγάζει!!!

      Διαγραφή
  4. Δοκίμασα ένα δείγμα από το Studio fix fluid και μου φάνηκε κι εμένα να δίνει μέτρια κάλυψη... Όλες στο Youtube έλεγαν ότι είναι full-coverage, καμία σχέση τελικά! Μου άρεσε πάντως, και το ότι δεν τόνιζε τις ξηρές περιοχές του προσώπου ήταν άθλος για το δικό μου δέρμα. Ωραίο ποστ!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι σίγουρα δε το λες full-coverage!!!! Είναι όμως πολύ καλό σε γενικές γραμμές γι¨ αυτό και το χρησιμοποιώ εδώ και δυο χρόνια!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα όλα! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το double wear concealer της Estee γιατί παντού ακούω πόσο καλυπτικό είναι κι ότι δεν "κάθεται" στις γραμμούλες των ματιών...Σίγουρα έχει μπει στο top 5 της wishlist μου! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτικό προϊόν!!! Το αγάπησα από την πρώτη στιγμή που το φόρεσα!!! Πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσεις!!! Θα ενθουσιαστείς!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πόσο κάνει περίπου το συγκεκριμένο concealer;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοστίζει περίπου 27€-30€ αλλά μπορείς να επωφεληθείς από τις πολύ συχνές εκπτώσεις που βγάζουν τα μεγάλα πολυκαταστήματα και είναι περίπου της τάξεως του 25%!!! Είναι λίγο ακριβό αλλά αξίζει πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι μεγάλη φαν της MAC ε?? χαχαχ
    Ωραίο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται ε;;;; Όχι βέβαια ότι κάνω και καμιά προσπάθεια να το κρύψω!!!! Σ' ευχαριστώ, φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου