Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/8/12

Hydraphase Intence Serum της La Roche-Posay

    Πριν από δύο εβδομάδες περίπου έλαβα από τη assetOgilvy  εκ μέρους της La Roche-Posay τον ορό εντατικής ενυδάτωσης Hydraphase Intence Serum που συμπεριλαμβάνεται στη σειρά Hydraphase.



   Θα είχα γράψει τη κριτική μου πριν μία εβδομάδα, αλλά ήθελα να χρησιμοποιήσω τον όρο για μία ακόμη εβδομάδα πριν σας πω την άποψή μου γι' αυτόν. Τώρα πλέον μπορώ να το πω με σιγουριά. το λατρεύω αυτό το προϊόν, είναι φανταστικό!!!
 Πρώτη φορά δοκιμάζω ένα προϊόν τόσο  ανάλαφρο και δροσιστικό που ταυτόχρονα όμως λειτουργεί τόσο ανέλπιστα  αποτελεσματικά !!!!! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
     Ο ορός εντατικής ενυδάτωσης της  La Roche-Posay διαχέει και συγκρατεί το νερό στην επιδερμίδα. Περιέχει ενυδατικά συστατικά όπως: Κλάσματα Υαλουρονικού Οξέως,  Αργινίνη και Σερίνη και το ιαματικό νερό της La Roche Posay ενώ δεν περιέχει Parabens. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της εταιρείας http://www.larocheposay.gr




    Ανήκω στις γυναίκες με λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής και μια ελαφριά ξηρότητα στο μέτωπο και στα μάγουλα. Όπως καταλαβαίνεται το να βρω κάποιο προϊόν που να με αφήσει πλήρως ικανοποιημένη είναι πάρα πολύ δύσκολο!!! Γι' αυτό όταν δοκίμασα  τον ορό εντατικής ενυδάτωσης της  La Roche-Posay δεν το πίστευα αυτό που ένιωθα και βέβαια αυτό που έβλεπα!!! Από την πρώτη στιγμή ένιωσα το δέρμα μου απίστευτα ενυδατωμένο αλλά ταυτόχρονα τόσο ανάλαφρο λες και δεν είχα βάλει τίποτα, απλά σαν να είχα ρίξει αρκετό κρύο νερό!!! Η gel υφή του με ενθουσίασε καθώς κάνει το προϊόν να απορροφάται σχεδόν αμέσως χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας και χωρίς να εμφανίζει στο πρόσωπο εκείνη την αντιαισθητική γυαλάδα. Μετά από κάθε χρήση νιώθω το δέρμα μου πολύ απαλό και λαμπερό ενώ παραμένει ενυδατωμένο για ώρες. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα πριν το αντηλιακό μου και το αποτέλεσμα ήταν από την πρώτη κιόλας εβδομάδα η ξηρότητα στα μάγουλα και στο μέτωπο μου να εξαφανιστούν!! Ανυπομονώ να δω την αποτελεσματικότητα του το χειμώνα, που οι συνθήκες είναι πολύ πιο δύσκολες!!!






  Στα συν του η πολύ πρακτική συσκευασία του με την αντλία, που σου επιτρέπει να παίρνεις μόνο όση ποσότητα είναι απαραίτητη κάθε φορά!!! Επίσης λάτρεψα το μπουκαλάκι που είναι τόσο προσεγμένο και σου θυμίζει πόσο πολύτιμο για την επιδερμίδα σου είναι το περιεχόμενο του. Η μυρωδιά του είναι σχεδόν ανεπαίσθητη όπως και των περισσότερων  προϊόντων της εταιρείας. Η ποσότητα του είναι 30ml και η διάρκεια ζωής του 12 μήνες.
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την assetOgilvy  που εκ μέρους της La Roche-Posay μου έστειλε το προϊόν αυτό δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 
    

9 σχόλια:

  1. Τρομερό προϊόν το έχω και γω χρησιμοποιήσει από δείγμα και σίγουρα θα το προμηθευτώ μετά το καλοκαίρι! Πολύ ωραία παρουσίαση Μαράκι μου
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει οπωσδήποτε να το αγοράσεις!!! Είναι εκπληκτικό!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Τον συγκεκριμένο ορό τον έχω στην λίστα αγορών μου για τον Χειμώνα! Είναι ιδανικός για τον τύπο της επιδερμίδας μου (λιπαρή με τάση ακμής)και έχω διαβάσει ΜΟΝΟ θετικά λόγια!
    Πολύ καλό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Δεν υπάρχουν αρνητικά για να πεις!!!! Εγώ τουλάχιστον δε μπόρεσα να του βρω τίποτα!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. φαίνεται ιδανικό..μου αρέσει η αντλία του και το γεγονός οτι προσφέρει ενυδάτωση χωρίς να ''αισθάνεσαι''το προ'ι'όν!
    Νομίζω οτι το συγκεκριμένο είναι απο εκείνα που πρέπει να υπάρχουν στο φθινοπωρινό μας νεσεσέρ..
    μεγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες!!!! Ένα προϊόν που δεν θα πρέπει να λείπει από κανένα νεσεσέρ!!!! ^-^ !!!!

      Διαγραφή
  4. χάρηκα που διάβασα την άποψη σου!! γιατί και η δική μου επιδερμίδα είναι λιπαρή αλλά τον χειμώνα γίνεται πιο ξηρή.. θα τον δοκιμάσω και εγώ σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ!!! Πίστεψε με καταλαβαίνω τι σημαίνει να έχεις λιπαρή επιδερμίδα που σε διάφορες χρονικές περιόδους να εμφανίζει ξηρότητα!!!Δεν ξέρεις τι προϊόν να χρησιμοποιήσεις!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον αγορασα χτες και τον δοκιμασα σημερα αν και ειπα θα αρχισω να τον χρησιμοποιω απο Οκτ. αλλα ειναι τοσο ελαφρυς ορος και τοσο ενυδατικος που τελικα νομιζω οτι ειναι απαραιτητος ολο το χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου