Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

8/8/12

Lipstick της Essence part 2

Αρχίζει το part 2 της συλλογής μου από lipstick της Essence!!!! (Όσες δεν έχουν δει το part 1 μπορούν να ρίξουν μια ματιά εδώ )

42 - Fairytale ( ESSENCE)




52 - In The Nude ( ESSENCE)



53 - All About Cupcake ( ESSENCE)



54 - Honey Bee ( ESSENCE)



56 - Sweet Metal ( ESSENCE)



58 - Dazzling Beige ( ESSENCE)



59 - Funky Funky ( ESSENCE)





Αυτή είναι η συλλογή μου και είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλώσει και άλλο!!! Ελπίζω να σας άρεσε!!! Τα λέμε σύντομα!!!

9 σχόλια:

  1. Το in the nude δεν έχω καταφέρει να το βρω ακόμη...και το All About Cupcake φαίνεται πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω βρει ακόμα πιο ωραίο nude από το in the nude!!!! Όταν το βρεις είμαι σίγουρη ότι θα πεις το ίδιο!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μαζί με το in the nude είναι τ' αγαπημένα μου!!! Λατρεύω την υφή τους που δε μοιάζει με των υπόλοιπων.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι η διάρκεια τους δεν είναι το δυνατό τους σημείο!!!! Μ'ένα μολύβι χειλιών όμως από κάτω διαρκούν αρκετά!!! :)

      Διαγραφή
  4. i think i'll buy one of them, your post really helped me ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Dazzling Beige το έχω και το φοράω συνέχεια.
    Με ένα μολύβι χειλιών της mac είναι υπέροχο:)
    φιλιά και καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To dazzling beige είναι ιδανικό για να μεταμορφώσει κάθε μολύβι χειλιών!!!! Φιλάκια και καλό σκ και σ'εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου