Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

2/8/12

New haul - Queens E-shop

   Οι εκπτώσεις μπήκαν για τα καλά και επιτέλους αποφάσισα να κάνω και εγώ τη μικρή μου επιδρομή στην αγορά και να ψωνίσω το κατιτίς μου!!!! Κατέληξα λοιπόν στα παρακάτω;
  • Τσαντάκι βραδινό μαύρο





  • Δαχτυλίδι με καφέ-χρυσά στρας




   Έλα όμως που όπως καταλάβατε  χρειαζόμουν κυρίως ρούχα, που όμως δε βρήκα πουθενά, κάτι που να μου αρέσει τόσο πολύ, ώστε να θελήσω να το αγοράσω!! Έτσι ύστερα από την πρώτη απογοήτευση αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα να κάνω την πρώτη μου αγορά ρούχων μέσω του Internet!!!! Ύστερα από 2 ημέρες ψαξίματος και έρευνας , κατέληξα σ' ένα ελληνικό e-shop με την επωνυμία "Queens e-shop" ( http://www.queensoutlet.gr/).  Το συγκεκριμένο έχει αυθεντικά επώνυμα ρούχα, γυναικεία, όπως Versace, Roberto Cavalli, Miss Sixty, Rossodisera, Ferre κ.α. , καθώς επίσης και αξεσουάρ. Το απίστευτο είναι οι τιμές τους!!!! Οι εκπτώσεις τους έφταναν το 70% σε πολλά κομμάτια!!! Αυτό που μου έκανε πολύ θετική εντύπωση είναι η μεγάλη ποικιλία του από ρούχα για κάθε περίσταση είτε καθημερινά, είτε πιο βραδινά καθώς επίσης και το εύρος των ηλικιών στο οποίο απευθύνεται!!!! Το λάτρεψα πραγματικά!!!! Επίσης όταν χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους, μου απάντησαν αμέσως και μου εξήγησαν λεπτομερώς και πολύ ευγενικά αυτά που τους ρώτησα!!! Ας πάμε όμως σ' αυτά που αγόρασα, αφού άλλαξα πόσες φορές τη γνώμη μου, μη ξέροντας τι να πρωτοδιαλέξω!! Ύστερα λοιπόν από πολλές αλλαγές κατέληξα στα παρακάτω καινούρια  και αγαπημένα κομμάτια της γκαρνταρόμπας μου:


  • Τζιν παντελόνι Rossodisera



  • Μπλούζα Ed Hardy



  • Φόρεμα S-TWELVE


   Επειδή η παραγγελία μου ήταν άνω των 50€ η αποστολή ήταν δωρεάν. Έφτασαν την επόμενη μέρα(!!!!) ενώ ο συνήθης χρόνος αποστολής είναι οι 2-3 ημέρες.
  Αυτή ήταν η πρώτη μου ιντερνετική αγορά ρούχων και τη διασκέδασα πάρα πολύ!!! Έμεινα κατενθουσιασμένη και ετοιμάζω ήδη την επόμενη παραγγελία μου!!!! Σας άρεσαν τα ρούχα που επέλεξα; Εσείς έχετε ψωνίσει ρούχα από το internet;

11 σχόλια:

  1. kaloforeta koritsi!ksexwrisa thn mplouza ed hardy genika marasei to rock outfit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ¨ευχαριστώ!!!!Και εγώ το λατρεύω!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Όλα είναι πολύ όμορφα!! Με γεια σου!! :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!Σ¨ ευχαριστώ!!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ¨ ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Δεν είναι τέλεια!!! Με το που την είδα τη λάτρεψα!!! ^-^

      Διαγραφή
  4. fantastiki h blouza ! megia s :)


    xx
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. hey nice blog... follwed you.. hope you follow me also ;)

    http://scienceandtec.blogspot.com
    http://tecandscience.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου