Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

25/8/12

New haul!

     Καλημέρα κορίτσια!!! Ελπίζω να είστε όλες καλά!!! Εγώ είμαι παραπάνω από καλά καθώς χθες αποφάσισα να εκμεταλλευτώ τις τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων και να βγω μια βόλτα στα μαγαζιά, ξέρετε από αυτή που πας για ένα πράγμα και γυρνάς με δέκα.
     Λοιπόν αρχικά ξεκίνησα με ρούχα!!! Δεν  είχα κάτι στο μυαλό μου απλά τα είδα , μου άρεσαν πολύ και τ' αγόρασα.


  • Ριγέ ασπρόμαυρο φόρεμα  TALLY WEiJL



  • Κόκκινη μίνι φούστα  TALLY WEiJL

  • Λευκό φανελάκι H&M



     Μετά συνέχισα με αξεσουάρ!!!! Ναι έχω μανία με κάθε τι που μπορεί να συνοδεύσει ένα ντύσιμο, είτε αυτό είναι τσάντες, παπούτσια ή κοσμήματα!! Κατέληξα οπότε ν' αγοράσω τα παρακάτω:

  • Τσαντάκι σε χρυσή απόχρωση από Veta Accessories

  • Βραχιόλια σε ασημένια απόχρωση H&M


  • Ασημένιοι κρίκοι H&M

Και βέβαια δε θα μπορούσε να μη περάσω από το αγαπημένο μου κατάστημα της MAC!!! Αυτή τη φορά την τιμητική τους είχαν οι σκιές!!! Διάλεξα λοιπόν τις παρακάτω:

  • Knight Divine (MAC)


  • Black Tied (MAC)



  • Greensmoke (MAC)




Αυτές ήταν οι αγορές μου!!! Ελπίζω να σας άρεσαν!!! Φιλάκια πολλά!!

10 σχόλια:

  1. to foremataki sou einaii polu wraio!!
    thelw kai egw pswniaaa:)

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Συνδυασμένο με κόκκινες γόβες και κόκκινο κραγιόν δείχνει φανταστικό!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου!! :)
    Το φόρεμα είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Έχει γίνει ήδη από τις αγαπημένες μου!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. To Ριγέ ασπρόμαυρο φόρεμα είναι υπέροχο! Οι σκιές της MAC μου αρέσουν τόσο έντονες! Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ!!!! Είπα τώρα που τελειώνει το καλοκαίρι να πάρω καμιά πιο σκούρα σκιά!! Βέβαια η Knight Divine είχε μία πτώση αλλά ευτυχώς δεν έσπασε απλά στράβωσε λίγο!!!Πολλά Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου