Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/9/12

Klorane Products review

   Καλημέρα κορίτσια!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για ορισμένα προϊόντα της εταιρείας Klorane. Καταρχήν να σας πω ότι  πριν αρκετό καιρό παρέλαβα ένα πακέτο με δείγματα από τις εταιρείες Gallenic , Klorane, Elancyl και Rene Furterer απλά επειδή τα δείγματα είναι πάρα πολλά επέλεξα να ασχοληθώ με τη κάθε εταιρεία ξεχωριστά για να κάνω ένα πιο ολοκληρωμένο review των προϊόντων τους.




      Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την Klorane, μία εταιρεία που δημιουργεί για περισσότερα από 40 χρόνια  προϊόντα ομορφιάς που σέβονται τη φύση και τους θησαυρούς  της!!!!! Τα δείγματα που μου στάλθηκαν και δοκίμασα ήταν τα παρακάτω:

  • Shampoo with Camomile: Ανήκει στη σειρά Capillaires. Είναι το ιδανικό σαμπουάν για όσες έχουν ξανθά ή καστανόξανθα μαλλιά και θέλουν να αποκτήσουν με φυσικό τρόπο ξανθές και χρυσαφένιες ανταύγειες. Επειδή εγώ είμαι μελαχρινή έδωσα τα δείγματα στην αδερφή μου για να μου πει τη γνώμη της, κρατώντας μόνο ένα για να ελέγξω την υφή του, το άρωμα του κ.τ.λ. Αφού τα δοκίμασε, μου είπε ότι από το πρώτο κιόλας λούσιμο τα μαλλιά της έγιναν πιο λαμπερά και μετά από τρία λουσίματα απέκτησαν ελαφρές ξανθές ανταύγειες!!! Επίσης αν και περίμενε να τα νιώσει πιο ξηρά έγιναν απίστευτα απαλά!!! Το σαμπουάν έχει ένα απαλό μελί χρώμα και η μυρωδιά του είναι ένα ελαφρύ φυσικό άρωμα χαμομηλιού. Η υφή του είναι παχύρρευστη και με μία μικρή ποσότητα αφρίζει αρκετά. Η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη και  πρακτική και διατίθεται σε  200ml και 400ml..
  • Shampoo with Pivoine De Chine: Ανήκει επίσης στη σειρά Capillaires. Έχει καταπραϋντική και αντιοξειδωτική δράση. Είναι ένα πολύ απαλό ενυδατικό σαμπουάν που ηρεμεί και βοηθάει το τριχωτό της κεφαλής. Μετά από τη χρήση του διαπίστωσα ότι τα μαλλιά μου ήταν πολύ καθαρά και λαμπερά ενώ ταυτόχρονα ήταν μαλακά αν και δεν είχα χρησιμοποιήσει conditioner!!! Ένα ακόμα θετικό είναι ότι δε βαραίνει καθόλου τα μαλλιά  αντιθέτως τα νιώθεις ανάλαφρα σε κάθε τους κίνηση!!! Το μειονέκτημα του για εμένα είναι η πολύ λεπτόρρευστη υφή του που με δυσκόλεψε λίγο αφού έχασα αρκετό προϊόν μέσα από τα χέρια μου αλλά τουλάχιστον με αποζημίωσε όταν δε χρειάστηκε να καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια στο ξέβγαλμα των μαλλιών μου αν και είχε αφρίσει αρκετά!!! Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του το άκρως θηλυκό και μεθυστικό άρωμα της παιώνιας!!!! Διατίθεται σε συσκευασίες των 200ml και των 400ml. 
  • Soin with Grenade:  Άλλο ένα προϊόν της σειράς  Capillaires. Είναι μία προστατευτική λοσιόν με εκχύλισμα ροδιού για βαμμένα μαλλιά που βοηθάει στη διατήρηση και αναζωογόνηση του χρώματος. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε στεγνά ή νωπά μαλλιά και δε χρειάζεται ξέβγαλμα. Είναι ιδανική πριν βγεις στην παραλία αφού προστατεύει τα μαλλιά από την ηλιακή ακτινοβολία χάρη στον αντηλιακό της δείκτη. Στην αρχή η υφή της μου φάνηκε πολύ λιπαρή και φοβήθηκα ότι θα κάνει τα μαλλιά μου να κολλάνε αλλά προς μεγάλη μου θετική έκπληξη στέγνωσε σχεδόν αμέσως και άφησε τα μαλλιά μου πολύ απαλά στην αφή!!!!! Η  μυρωδιά της είναι πολύ ευχάριστη και γλυκιά!! Διατίθεται σε συσκευασία των 100ml.
  • Eau Demaquillante Apaisante Au Bleuet:  Ανήκει στη σειρά Bleuet. Είναι το τέλειο προϊόν για όσες έχουν ευαίσθητα μάτια και δέρμα αλλά και για όσες φοράνε φακούς επαφής. Δεν περιέχει parabens, αλκοόλ, άρωμα και χρωστικές. Είναι ένα διάφανο, εύχρηστο 2 σε 1 νερό ντεμακιγιάζ. Μετά από τη χρήση τα μάτια μου δεν ερεθίστηκαν και δεν κοκκίνισαν όπως μου έχει τύχει παλαιότερα με άλλα καθαριστικά. Επίσης ένιωσα το δέρμα του προσώπου μου πολύ απαλό και καθόλου στεγνό. Όσο για τον καθαρισμό κατάφερα να κάνω ντεμακιγιάζ με μία πολύ μικρή ποσότητα και χωρίς καθόλου τρίψιμο!!! Όταν τελείωσα δεν ένιωθα την ανάγκη να ξεπλύνω το πρόσωπο μου όπως κάνω πάντα!!! Στα θετικά του η τέλεια συσκευασία του , είναι πάρα πολύ πρακτική με την έξυπνη και επαναστατική αντλία του. Απλά τοποθετείς ένα βαμβάκι πάνω στην αντλία και το πιέζεις προς τα κάτω και έχεις με μία μόνο γρήγορη κίνηση ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι!!! Διατίθεται σε συσκευασία των 400ml.

   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά τις εταιρείες Gallenic, klorane, Elancyl και Rene Furterer που μου έστειλαν τα δείγματα αυτά έτσι ώστε να τα δοκιμάσω και  να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

3 σχόλια:

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου