Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

28/9/12

La Vie Est Belle by Lancome






Το τελευταίο καιρό σ' όλα τα καταστήματα καλλυντικών υπάρχει παντού το νέο άρωμα της Lancome  " La vie est belle" . Εγώ με τη σειρά μου θα προσθέσω όχι και άδικα!!!!!! Έτυχε να το δοκιμάσω και από εκείνη τη στιγμή το ερωτεύτηκα. Είναι ένα πολύ ζεστό,
γλυκό άρωμα ότι πρέπει για τις κρύες ημέρες του χειμώνα, που μυρίζει ίριδα, γιασεμί, βανίλια , πραλίνα, και πατσουλί και βγάζει στην επιφάνεια τη ρομαντική σου πλευρά. Με το που το φοράς αλλάζει τη διάθεση σου στη στιγμή, ναι η ζωή είναι ωραία!!!!! Όσον αφορά τη διάρκεια του παραμένει αναλλοίωτο για αρκετές ώρες και εξασθενεί σιγά-σιγά στο τέλος της ημέρας.
Το μπουκαλάκι του όπως άλλωστε και το όνομα του αποπνέει γαλλική φινέτσα. Απλό και κομψό με μία γκρι-ασημί κορδέλα από οργάντζα.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και η Lancome " Το "La vie est belle" είναι πάνω απ' όλα μια επιλογή. Η επιλογή να ζεις τη ζωή σου και να την κάνεις πιο ωραία. Με το δικό σου τρόπο."


4 σχόλια:

  1. Τέλειο μπουκαλάκι!! Μου αρέσει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως πολύ φινετσάτο το μπουκάλι! Θα πάω να το μυρίσω γιατί σχεδόν όποιο άρωμα έχει μέσα βανίλια μου αρέσει.Και η πραλίνα επίσης κάτι μου κάνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν τα γλυκά αρώματα θα ξετρελαθείς μαζί του!!! Εγώ που τα λατρεύω το έχω βάλει ήδη στη wishlist μου!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου