Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

16/10/12

Dermablend by VICHY

  

  Επιτέλους το δοκίμασα!!!! Ήταν εδώ και πολύ καιρό στη wishlist μου, οπότε φανταστείτε τη χαρά μου όταν άνοιξα το δεματάκι που μου στάλθηκε από την assetOgilvy εκ μέρους της Vichy και είδα μέσα το Dermablend!!!!
    Είναι ένα foundation που μόνο καλά λόγια έχω ακούσει. Όσοι το έχουν δοκιμάσει έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένοι και σίγουρα δεν θα είμαι εγώ η εξαίρεση!!



    Η ρευστή του σύνθεση σε βοηθάει να το απλώσεις ομοιόμορφα εξασφαλίζοντας σου μια άψογη εμφάνιση. Προσφέρει πολύ καλή κάλυψη των ατελειών και της ερυθρότητας χωρίς να φράζει τους πόρους και χωρίς να δείχνει βαρύ το αποτέλεσμα. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την κάλυψη των μαύρων κύκλων. Αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη, τελείως ματ και χωρίς γυαλάδα. Διαρκεί πάρα πολύ, γύρω στις 12-13 ώρες αναλλοίωτο.
   Είναι υποαλλεργικό, δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχει parabens. Στα συν του θα πρέπει να προσθέσω και τον πολύ υψηλό αντηλιακό δείκτη προστασίας, SPF 35!!!! Η συσκευασία είναι 30ml και η διάρκεια ζωής του είναι 12 μήνες.
   Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι ότι υπάρχουν μόνο τέσσερις αποχρώσεις και αυτό ίσως δυσκολέψει κάποιες από εσάς. Εγώ ήμουν πολύ τυχερή καθώς η απόχρωση 25 Nude είναι ακριβώς ίδια με το χρώμα της επιδερμίδας μου!!! Οι άλλες αποχρώσεις είναι οι 15 Opal, 35 Sand και 45 Gold.
   Για περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της εταιρείας http://www.vichy.gr
   Κλείνοντας θα ήθελα ν' ευχαριστήσω για άλλη μια φορά την Κέρρυ από την assetOgilvy που εκ μέρους της Vichy μου έστειλε αυτό το προϊόν δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας.

19 σχόλια:

  1. Πωπω παντου καλα λογια βλεπω για αυτο το προιον..Μαλλον θα το δοκιμασω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό και ενώ έχει μεγάλη κάλυψη δεν νιώθεις λες και φοράς μάσκα!!!! Πρέπει να το δοκιμάσεις!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραιο φαινεται, αλλα αυτο με τις αποχρωσεις ισως με δυσκολεψει λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι δυστυχώς έχει μόνο 4 αποχρώσεις. Και μόνο μία που μπορεί να ταιριάζει σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες όπως η είναι η δική σου, αν σε θυμάμαι καλά από τα εγκαίνια, το νούμερο 15 Opal!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tis vichy to make up einai to agapimeno mou!
    kanei polu kali douleia posteyw!!
    filakia maraki m!!


    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτικό προϊόν!!! Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει!!!! Φιλάκια πολλά Βίκυ μου!!!

      Διαγραφή
  5. Eeee entaksei to agapw!! Tha to eyxarisththeis poly, eidika an theleis full coverage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη το χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ικανοποιημένη!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Νομιζω ειναι ο βασιλιας των full coverage foundations!! Αγαπημενο!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα μπορούσα να το πω καλύτερα!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Περίπου στα 18€-20€. Πιστεύω πολύ καλή τιμή για ένα τόσο αξιόλογο προϊόν.Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται πολύ καλό αυτό το foundation, αλλά έχω μία ερώτηση είναι oil free?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα λεπτόρρευστο foundation, που σου αφήνει ματ τελείωμα και είναι ότι πρέπει για λιπαρές επιδερμίδες. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Θα θέλα πολύ να το δοκίμαζα και εγώ.. Το πρώτο μου make up ήταν από vichy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Vichy έχει πολύ καλά foundation!!!! Έχω χρησιμοποιήσει και το Dermablend σε stick και είναι εκπληκτικό ειδικά για όσες έχουν πιο έντονες ατέλειες.
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. I love Vichy!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ax re su, eisai tyxeri pu sou esteilan afto!
    Ego etyxa to Liftactiv k se apoxrosi 35 :-(

    Toulaxiston to Dermablend to eixa palia, opote katalavaino pragmatika afta pou les :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κρίμα, το Liftactiv είναι πολύ καλό αλλά σίγουρα όχι για τη δική σου ηλικία!!! Το Dermablend είναι εκπληκτικό!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου