Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

30/10/12

Mastic Spa Products Review

   Μυροβόλος Χίος!! Εκτός από την απίστευτη ομορφιά της, η Χίος έχει να υπερηφανευτεί και για κάτι ακόμα, κάτι μοναδικό, τη μαστίχα της!! Είναι μοναδική γιατί καρποφορεί μόνο στο νότιο τμήμα του νησιού και πουθενά αλλού σ' ολόκληρο τον κόσμο!!! Και είναι αυτός ο καρπός που κάνει τα προϊόντα της εταιρείας mastic spa τόσο ξεχωριστά!!!!



   Τα mastic spa ιδρύθηκαν από το Γιάννη Σόδη , φαρμακοποιό και χημικό, που μεγάλωσε στη Χίο, από οικογένεια φαρμακοποιών, με παράδοση στη φαρμακευτική επιστήμη από το 1875.
Τα προϊόντα της εταιρείας έχουν ως κύριο συστατικό τη μαστίχα, πολύτιμη τόσο για τις θεραπευτικές όσο και για τις καλλυντικές της ιδιότητες. Δημιουργούνται στα εργαστήρια Σόδης από υπερσύγχρονα μηχανήματα παραγωγής και συσκευασίας και υπόκεινται σε εξονυχιστικούς ελέγχους  έτσι ώστε όταν διατίθενται στην αγορά να είναι φιλικά, ασφαλή  και με  όσο πιο αγνά και φυσικά συστατικά γίνεται.
   Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα της επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της, http://www.masticspa.com/ .
   Ας δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά κάποια προϊόντα που η εταιρεία mastic spa προσφέρθηκε να μου στείλει για να τα δοκιμάσω και την ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευγενική της πρόθεση.



   Body Vanilla Lotion (200ml) : Ανήκει στη σειρά bio-eco mastic. Περιέχει μαστίχα, βανίλια, Shea Butter, λεβάντα, καλέντουλα και υαλουρονικό οξύ. Ότι και να πω για αυτό το προϊόν θα είναι πραγματικά λίγο. Καταρχήν το άρωμα του είναι απίστευτο!!! Σαν λάτρης της βανίλιας έχω δοκιμάσει πάρα πολλά body lotion αλλά το συγκεκριμένο εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση της λίστας μου με το που το μύρισα!!!! Έχει μια γλυκιά, χαλαρωτική μυρωδιά που δε μπορεί να σ' αφήσει ασυγκίνητο!!! Η δεύτερη έκπληξη έρχεται με την υφή του!! Με το που το απλώνεις απορροφάται αμέσως  χωρίς ν' αφήνει ίχνος λιπαρότητας ενώ ταυτόχρονα νιώθεις το δέρμα σου πάρα πολύ απαλό και ενυδατωμένο!!! Στα συν του η εύχρηστη αντλία του που σε βοηθάει μ' ένα πάτημα να πάρεις την ποσότητα που χρειάζεσαι εύκολα και πρακτικά!!! Δεν περιέχει Parabens, Mineral Oils, Προπυλενογλυκόλες & Αιθανολαμίνες.


  SerDeep Hydra mastic & vanilla (30ml): Ανήκει στη σειρά bio-eco mastic. Είναι ορός εντατικής ενυδάτωσης που περιέχει μαστίχα , βανίλια, Shea Butter, μαστιχέλαιο, αιθέριο έλαιο Jojoba, αιθέριο έλαιο Tea tree, σύμπλεγμα Λεκιθίνης -Καφεΐνης και σύμπλεγμα Καφεΐνης- Φωσφολιπιδίων. Άλλο ένα εξαιρετικό προϊόν των mastic spa. Έχω αρκετά λιπαρό δέρμα γι' αυτό λάτρεψα το συγκεκριμένο serum. Απορροφάται σχεδόν αμέσως, περίπου όπως το νερό, δροσίζει την επιδερμίδα αφήνοντας την απαλή και ελαστική. Ταυτόχρονα συσφίγγει το δέρμα και καταπραΰνει τους ερεθισμούς . Λειτούργησε επίσης πολύ καλά και σαν βάση για το μακιγιάζ μου!!! Το άρωμα του στην αρχή είναι έντονο αλλά μετά από 5 λεπτά σου αφήνει μία πολύ ευχάριστη και διακριτική μυρωδιά βανίλιας!!!! Ένα πάτημα της αντλίας είναι αρκετό για όλο το πρόσωπο και το λαιμό.


   Day Prosun (50ml): Ενυδατική κρέμα ημέρας με αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF 15. Περιέχει μαστίχα, αγριομολόχα, αγριοκάστανο, σύμπλεγμα βιταμινών Ε και μανιταριών, εκχυλίσματα γερανιού και δενδρολίβανου. Απλά υπέροχη κρέμα ενυδάτωσης!!!!! Τη λάτρεψα στην κυριολεξία και σίγουρα όταν μου τελειώσει θα την αγοράσω!! Έχει πλούσια υφή και μου άρεσε ο τρόπος που την απορρόφησε το δέρμα μου χωρίς ν' αφήσει ίχνος λιπαρότητας και χωρίς να φράξει τους πόρους μου. Μετά από κάθε χρήση, νιώθω την επιδερμίδα του προσώπου μου εξαιρετικά ενυδατωμένη και πιο απαλή από ποτέ!!!! Χρειάζομαι μία πολύ μικρή ποσότητα για πρόσωπο και λαιμό και ενώ την χρησιμοποιώ μία εβδομάδα είναι σαν να την άνοιξα μόλις τώρα. Το άρωμα της είναι πολύ δροσιστικό και σου φτιάχνει τη διάθεση!! Δεν περιέχει Parabens, Mineral Oils, Προπυλενογλυκόλες & Αιθανολαμίνες.


   Mastic fruits coctail( 50ml): Κρέμα για λάμψη και ανανέωση της επιδερμίδας που περιέχει μαστίχα, υάκινθο, μανταρίνι, αγριοκάστανο, χυμό πορτοκαλιών και εκχύλισμα μανιταριών. Άλλη μία κρέμα που όταν τη φόρεσα ερωτεύτηκα την υφή της, πλούσια χωρίς όμως να είναι βαριά, απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται πολύ γρήγορα αφήνοντας την επιδερμίδα ενυδατωμένη. Την πρώτη μέρα που τη δοκίμασα, έβαλα μόνο το serum SerDeep Hydra της ίδιας εταιρείας και καθόλου μακιγιάζ γιατί δεν προλάβαινα, φανταστείτε την έκπληξη μου ότι όλοι μου έλεγαν πόσο φωτεινό, λαμπερό και υγιές δείχνει το πρόσωπο μου!!!!! Το άρωμα της είναι διακριτικό με νότες εσπεριδοειδών!!! Δεν περιέχει Parabens, Mineral Oils, Προπυλενογλυκόλες & Αιθανολαμίνες.



   Πριν κλείσω το review μου θα ήθελα ν' αναφέρω κάτι ακόμα που μου έκανε πολύ θετική εντύπωση!! Οι συσκευασίες των κρεμών!! Είναι πολύ προσεγμένες και ιδιαίτερες! Οι κρέμες βρίσκονται μέσα σ' ένα κουτάκι φτιαγμένο από σκληρό χαρτόνι που έχει σχήμα βάζου και είναι κλεισμένο πολύ καλά με αυτοκόλλητα χαρτάκια που αναφέρουν τις βασικές πληροφορίες και τα συστατικά τους. Όταν ανοίγεις το καπάκι νομίζεις ότι έχεις ανοίξει κάποιο κουτάκι κοσμήματος. Το γυάλινο βαζάκι της κρέμας είναι προστατευμένο από ένα υλικό τύπου αφρολέξ για να σου θυμίζει πόσο πολύτιμο για το δέρμα σου είναι αυτό το προϊόν!!! Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!!!






   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά την εταιρεία mastic spa και τον κύριο Γιώργο Σόδη προσωπικά για την ευγενική του χειρονομία να μου αποστείλει τα συγκεκριμένα προϊόντα δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας.
   Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα των mastic spa;;;;

6 σχόλια:

  1. Πραγματικα παρα πολυ ενδιαφερον ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα πινελα τα αγαπω!τα χρησιμοποιω τουλαχιστον 2 εβδομαδες , και ειναι πολλα καλα!!!
    συντομα θα ανεβασω βιντεο με review!
    filia
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogpost.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια!! Θα το διαβάσω όταν το αναρτήσεις!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου