Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

13/10/12

NYX Cosmetics gift, haul and swatches

Όπως σας είχα υποσχεθεί, επανέρχομαι στα εγκαίνια της NYX Cosmetics για να σας δείξω πιο αναλυτικά το υπέροχο δωράκι που μας έκαναν.


Λοιπόν αυτό το κομψό δαντελένιο πουγκί περιείχε:


  • Ένα βερνίκι νυχιών No 146 Grapefruit
  • Ένα βαζάκι με glitter  No 02 Neon Orange
  • Μία τριπλή παλέτα σκιών No 13 Cherry/ Cool Blue/ Hot Pink
  • Ένα μολύβι χειλιών No 18 Pinky
  • Ένα Sheer Gloss No 22 Brilliant


Εγώ με τη σειρά μου αγόρασα τα παρακάτω:

  • Jumbo Eye Pencil No 604 Milk
  • Jumbo Eye Pencil No 609 French Fries
  • Matte Lipstick No 10 Perfect Red







Με το Matte Lipstick έχω εντυπωσιαστεί με τη διάρκεια του!!! Κρατά απίστευτα πολύ!!!!! Και ταυτόχρονα είναι πολύ μαλακό και ενυδατικό για τα χείλη. Θ' αγοράσω σίγουρα πολλές αποχρώσεις του!!!!

Αυτά προς το παρόν!! Ανυπομονώ να έρθουν οι επόμενες παραλαβές καθώς πολλές αποχρώσεις από διάφορα προϊόντα δεν υπάρχουν ακόμα στο κατάστημα. Εσείς υπάρχει κάτι που θα θέλατε ν' αγοράσετε;;;;

13 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια πραγματακια!! Καλοφορετα! Εμενα τα ματ της NYX μου ξηραινουν πολυ τα χειλη και βαζω συνηθως καποιο balm. Κατα τ αλλα οντως εχουν ωραια αποδοση και διαρκεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα ένιωσα καθόλου ξηρά και το φοράω σχεδόν κάθε μέρα!!!! Διαφέρει τελικά το πως θα λειτουργήσει στο καθένα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Trelenome gia NYX, den exw dokimasei akoma ta molivia xeiliwn tous alla ta exw sto wishlist mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο σκληρά αλλά τα προτιμώ από τα μαλάκα που στην πρώτη ζέστη λιώνουν!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To mat to kokkino to pira ke go!
    Pleon kathe mera eimai me afto, toso poli aksizei gia mena !!

    Ps. Na mou peis telika me ta molivia ta jumbo, pos ginodai meta to ksisimo ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κόκκινο θα γίνει σε πολλές αγαπημένο!!!!
      Τα μολύβια όταν τα ξύσω θα σου πω, πρέπει πρώτα να τα καταφέρω!!!! χα!!χα!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Τελεια ολα!! Κριμα που μενω αθηνα!! Και τα μολυβια και το κραγιον τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ανοίξει σίγουρα και στην Αθήνα!!!! Σχεδόν όλα τα προϊόντα τους είναι τέλεια!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω πάει ακόμα, αλλά σκοπεύω να πάρω αρκετά από τα κραγιόν και τα μολύβια τους, εφόσον είπες τόσο καλά λόγια!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα κραγιόν και τα μολύβια τους αξίζουν πάρα πολύ!!!!! Όταν θα τα δοκιμάσεις πιστεύω ότι θα πεις το ίδιο!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τέλεια τα μολύβια τους!! Έχω ήδη 2 και τα λάτρεψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι απίστευτα μαλακά και γράφουν τέλεια!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου