Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/11/12

Galenic products review

   Όπως σας είχα γράψει σε προηγούμενο post, οι εταιρείες Galenic, Klorane και Rene Furterer μου είχαν στείλει κάποια δείγματα προϊόντων τους για να τα δοκιμάσω. Σας έχω ήδη μιλήσει για τα προϊόντα της εταιρείας Klorane εδώ!! Καιρός λοιπόν να πω τη γνώμη μου και για τα δείγματα της Galenic.



  • Galenic Aquapulpe elixir hydratant intesif: Είναι ορός εντατικής ενυδάτωσης που αποτελείται από εκχύλισμα κόκκινων φρούτων (βατόμουρο, φραγκοστάφυλο και μύρτιλο). Ξεδιψά απίστευτα το δέρμα  και ανακουφίζει από την αίσθηση τραβήγματος που πολλές φορές, ειδικά κατά τη περίοδο του χειμώνα νιώθουμε. Έχει λεπτόρρευστη υφή που  αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το άρωμα του είναι πολύ έντονο για κάποιον που δε του αρέσουν οι δυνατές μυρωδιές. Εγώ προσωπικά το βρήκα αρκετά καλό. Μειονέκτημα για εμένα ότι ένιωθα το πρόσωπο μου να κολλάει για κανένα 15λεπτο μετά από τη χρήση.
  • Galenic Argane: Λάδι θρέψης για τις ξηρές επιδερμίδες που έχει ως βασικό συστατικό το λάδι Argan. Υπέροχη υφή που δεν αφήνει καθόλου ίχνη λιπαρότητας στην επιδερμίδα. Μετά από κάθε χρήση το δέρμα μου ήταν απίστευτα απαλό και η διαφορά στην επιδερμίδα μου ήταν αισθητή παρόλο που έχω λιπαρό δέρμα  Φαντάζομαι ότι σ΄ ένα ξηρό δέρμα θα κάνει θαύματα!!!! Έχει  φανταστική μυρωδιά, πολύ διακριτική!!! Με λίγα λόγια είναι ένα απίστευτο προϊόν και το αγαπημένο μου της εταιρείας Galenic, που σίγουρα θα αγοράσω!!!
  • Galenic Nectalys: Ενυδατική κρέμα με αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF 15 για ξηρά δέρματα. Πολύ καλή υφή που απορροφάται άμεσα αφήνοντας μία μεταξένια αίσθηση στην επιδερμίδα σου. Είναι πολύ ενυδατική και το πρόσωπο μου έδειχνε πιο λαμπερό και υγιές μετά από κάθε χρήση. Το άρωμα της είναι πολύ ευχάριστο και απαλό και μην ξεχνάμε το δείκτη προστασίας SPF 15 που μπορεί να μην είναι ιδανικός για το καλοκαίρι αλλά είναι αρκετά καλός για τις χειμωνιάτικες ημέρες.


   Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της εταιρείας Galenic θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας   http://www.galenic.com/   καθώς επίσης και στη σελίδα της στο facebook εδώ
  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τις εταιρείες Galenic, Klorane και Rene Furterer για την ευκαιρία που μου έδωσαν να δοκιμάσω τα προϊόντα τους και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. Το λαδάκι ακούγεται τέλειο για την επιδερμίδα μου. Ξέρεις τιμούλα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι είναι εκπληκτικό!!!! Κοστίζει περίπου 35€ αλλά με τις εκπτώσεις που έχουν μερικά φαρμακεία μπορείς να το βρεις έως και 30% κάτω, δηλαδή γύρω στα 23€ - 25€. Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου