Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

22/11/12

Οι νικητές του διαγωνισμού

   Ήρθε λοιπόν η ώρα να ανακοινώσω τους νικητές του διαγωνισμού που κερδίσαν από μία ενυδατική κρέμα Hydrance Optimale Legere (SPF 20)!!!
   Οι δύο τυχερές λοιπόν είναι οι παρακάτω:




Ntina Beraki και Kleoniki Tzioura συγχαρητήρια κορίτσια!!!! Να τα χαρείτε!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Παρακαλώ οι νικήτριες να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω του e-mail μου ( το αναφέρω στο προφίλ μου) μέσα σε 48 ώρες για να μου δώσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας τους. Σε περίπτωση που κάποια δεν επικοινωνήσει θα  επαναλάβω την κλήρωση του δώρου της.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας!!!!! Και μη ξεχνάτε έρχεται καινούριος διαγωνισμός!!!!!

1 σχόλιο:

  1. sugxaritiria koritsia!
    exw kai gw diagwnismo! perna mia volta!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου