Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/11/12

Μικρά μυστικά για όμορφα νύχια

    Τα νύχια μας είναι ένα ιδιαίτερο σημείο της εμφάνισης μας, που όλοι ανεξαρτήτως φύλου πρέπει να δίνουμε προσοχή. Τα παραμελημένα νύχια δείχνουν άσχημα και όσο προσεγμένη και αν είναι η υπόλοιπη μας εμφάνιση μπορεί να μας κάνουν να αισθανθούμε άβολα . Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να φροντίζουμε συχνά τα νύχια μας,
να απομακρύνουμε προσεχτικά τα πετσάκια  και να ενυδατώνουμε τα χέρια μας για να δείχνουν όμορφα και υγιή!!!!
   Μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τα νύχια σας να δείχνουν περιποιημένα είναι οι παρακάτω:
  • Ελαιόλαδο: Βοηθάει τα μαλακά νύχια να σκληρύνουν και να μη σπάνε εύκολα. Βάλτε τα για 10-15 λεπτά μέσα σε λίγο χλιαρό ελαιόλαδο και επανέλαβε το κάθε εβδομάδα. Θα δεις πολύ γρήγορα αποτέλεσμα.
  • Προσπαθήστε να σταματήσετε να τρώτε τα νύχια σας ή να δαγκώνετε τα πετσάκια. Εκτός από το τα αντιαισθητικά φαγωμένα νύχια και τη ζημιά που δημιουργείτε στα νύχια σας υπάρχει και ο κίνδυνος να μολυνθούν.
  • Αν τα νύχια  σας έχουν κίτρινους λεκέδες τότε το λεμόνι θα κάνει θαύματα σ' αυτά. Βάλτε μία κουταλιά της σούπας λεμόνι σ' ένα φλιτζάνι νερό και αφήστε τα για 5-10 λεπτά. Ξεπλύνετε καλά και απλώστε μια ενυδατική κρέμα.
  • Είναι απαραίτητο ν' αφήνετε τα νύχια σας ν΄αναπνέουν γι' αυτό να αφήνετε πάντα ένα μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να είναι βαμμένα.
  • Για όσες δεν τους αρέσει να φοράνε βερνίκια νυχιών αλλά θέλουν τα νύχια τους να δείχνουν λαμπερά τοποθετήστε με μία μπατονέτα λίγη βαζελίνη και σκουπίστε τη μ' ένα απαλό πανάκι.
Εσείς ξέρετε κανένα μυστικό για να δείχνουν τα νύχια μας πιο όμορφα;;;;;


6 σχόλια:

  1. Παρα πολυ καλο το αρθρο σου!!
    Σου εχω βραβειακια για ελα!
    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιο και για το βραβειάκι!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω ψύχωση με τα νύχια μου, αλλά ευτυχώς δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα οπότε είμαι από τις τυχερές. Κατά καιρούς χρησιμοποιώ μία θεραπία από την Peggy Sage για να τα διατηρώ πιο υγιή και πιο γερά...
    Έχεις βραβειάκι, πέρνα αν θέλεις από το blogaki μου να το παραλάβεις: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/and-oscar-goes-to.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα!!!Μακάρι να ήμουν και εγώ!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!! Είμαι ήδη εκεί για να το παραλάβω!!!!!! Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο ποστ αλλά δυστυχώς έχω υπερβολικά αδύναμα νύχια και ό,τι και αν έχω δοκιμάσει δεν πιάνει..
    Έχω giveaway στο blog μου, πέρνα αν θέλεις για συμμετοχούλα!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω!!! Εγώ συνεχίζω να δοκιμάζω!!! Αυτό με το λάδι με βοήθησε αρκετά αν και στην αρχή δε το είχα πιστέψει!!!!! Θα περάσω σίγουρα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου