Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/12/12

Μπούκλες με βραστά ρόλευ

   Καλησπέρα κορίτσια!!! Τι μου κάνετε;;; 

   Μετά από αρκετές ημέρες απουσίας αποφάσισα να επανέλθω μ' ένα post λίγο διαφορετικό από τ' άλλα. Μιας και έρχονται Χριστούγεννα είπα να σας δείξω ένα εύκολο και γρήγορο τρόπο για να φτιάξουμε τα μαλλιά μας μπούκλες , χωρίς να χρειαστεί να πάμε στο κομμωτήριο.
   Σε γενικές γραμμές προτιμώ τα μαλλιά μου ίσια αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που θέλω να δείχνω λίγο διαφορετική, πιο προσεγμένη!! Αυτές τις ημέρες προτιμώ τις μπούκλες!! Δεν αντέχω να ασχολούμαι πολλές ώρες με το χτένισμα μου  και αυτός είναι ένας λόγος που έχω λατρέψει τα βραστά ρόλεϋ .






  Έχουν σχήμα όπως τα κανονικά ρόλεϋ αλλά στο εσωτερικό τους έχουν νερό. Αφού βγάλεις το κάλυμμα τους, τα βάζεις σε μια μικρή κατσαρόλα με νερό.



   Όταν το νερό αρχίσει να βράζει, τα αφαιρούμε και αρχίζουμε να τα τυλίγουμε στα μαλλιά μας όπως κάνουμε και με τα κανονικά. Μετά από 15- 20, που μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, τα αφαιρείς, περνάς τα δάχτυλα σου μέσα από τα μαλλιά για να ανοίξουν οι μπούκλες και να δείχνουν πιο φυσικές, ψεκάζεις με μια λακ και είσαι έτοιμη!!! Τόσο απλά!!!!
   Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε παρακάτω:





   Προσέξτε όταν αγοράζετε βραστά ρόλεϋ προτιμήστε να είναι αρκετά σκληρά για να αποφύγετε να τρυπήσουν και να χυθεί το νερό τους. Αν έχετε πολύ μακριά μαλλιά σαν τα δικά μου θα χρειαστείτε περίπου 20 ρόλεϋ. 
   Εσείς ποια μέθοδο για μπούκλες προτιμάτε;;;;;
   Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ βραστά ρόλεϋ;;;; 




7 σχόλια:

  1. Μερικές φορές χρησιμοποιώ και αυτήν την μέθοδο.. Αλλά θέλω να πάρω ειδικό ψαλίδι για μπούκες κάποια στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο τρόπος μου φαίνεται ο πιο εύκολος!!! Ψαλίδι για τις μπούκλες μία φορά που δοκίμασα δεν τα πήγα και πολύ καλά!!! Ίσως ξαναδοκιμάσω στο μέλλον!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Τελειο αρθρο...και πολυ καλη ιδεα..Μαρια, ξερεις που μπορω να βρω; στα hondos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα είχα αγοράσει στα Hondos πριν 2 χρόνια περίπου!!!! Δε ξέρω αν έχει ακόμα!!!! Δες και στα μαγαζιά με είδη κομμωτηρίου!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. γεια σου πολυ ωραία ιδέα , ωραίες οι μπουκλες σου, καλη χρόνια να έχεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!! Στις γιορτές είναι το αγαπημένο μου χτένισμα!!!! Καλή χρονιά και σε εσένα με υγεία πάνω απ' όλα!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά! Έκανα και εγώ το ίδιο ακριβώς για τα Χριστούγεννα και για να είμαι ειλικρινής τα βραστά ρολά με έχουν σώσει πολλές φορές. Σε έχω κάνει tag και θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου