Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

15/12/12

Οι νικητές του διαγωνισμού για τα προϊόντα Mastic Spa

   Καλησπέρα !!!!!! Μετά από την κλήρωση και τους απαραίτητους ελέγχους  έφτασε η ώρα να σας ανακοινώσω τους 10 τυχερούς που κερδίζουν από μια υπέροχη κρέμα σώματος Cocoa Butter Bitter Almond της αγαπημένης μας εταιρείας Mastic Spa!!!!

   Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν οι δέκα νικητές μας είναι:

  • Jenny
Super προϊόντα τα Mastic Spa!..Και λατρεύω τις κρέμες σώματος..! ;)
gfc: Jenny
e-mai: tonti_jenny@yahoo.gr
fb: Jenny Tonti
  • k_fakinou
ότι έχει μαστίχα είναι υπέροχο!!ευχαριστούμε!!
k_fakinou(katerina) :gfc
katerina fakinou :facebook
k_fakinou@yahoo.gr :mail
  • Lila Choida
Καλή μας επιτυχία!
GFC: Lila Choida
E-mail: lilachoida1@yahoo.com
FB: Lila Choida
  • Μητσάκι^^
GFC: Μητσάκι^^ (Mon fabuleux destin!)
email: dimitra_gk@hotmail.com
fb name: Mitsaki Hetfield Davidson
  • Xristina Combra
Τέλειο δωράκι. :)
gfc: Xristina Combra
fb: Χριστίνα Τιτίνα
email: vouzi.xristina@hotmail.com
twitter: @XristinaVouzi
https://twitter.com/XristinaVouzi/status/273206670652502017
  • Anna Krasoudaki
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!
gfc+fb:Anna Krasoudaki
anna.xrisi@gmail.com
  • nadiouliko
Υπέροχο δωράκι!!
GFC name:nadiouliko
Fb name: Nadia Kollia
email:nadiouliko@hotmail.gr
  • Kaitlyn Dulcet
Τέλειο δωράκι!
gfc: Kaitlyn Dulcet
kaitlyn.dulcet@gmail.com
fb: Kaitlyn Dulcet
twitter: @KaitlynDulcet
https://twitter.com/kaitlynDulcet/status/273568891379269632
  • Bebe Mimi
Η κρέμα μοιάζει βελούδινη και αισθησιακή!Καλή μας επιτυχία!
GFC Name:Bebe Mimi
Facebook name:Bebe Mimi
e-mail:charatsiari.maria@yahoo.gr
  • Nina Kampouri
Υπέροχα δώρα, ευχαριστούμε!

GFC & F/B name : Nina Kampouri
e-mail : ninacardu@gmail.com

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!

  Οι νικητές θα πρέπει να μου απαντήσουν μέσα σε 48 ώρες από τη στιγμή της ανάρτησης μου αλλιώς θα επαναλάβω την κλήρωση για το δώρο τους. 
  Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την συμμετοχή σας και όσοι δε κερδίσατε έρχεται σύντομα νέος διαγωνισμός!!! 
   Αν πάλι δε μπορείτε να περιμένετε, η εταιρεία Mastic Spa φροντίζει πάντα για εσάς!!!!! Αυτή τη φορά με δύο τρόπους!!!! Αρχικά με τη νέα τους ιστοσελίδα www.masticspa.com που λειτουργεί και ως ένα πολύ σύγχρονο  e-shop, δίνοντας μας τη δυνατότητα να επιλέξουμε τ' αγαπημένα μας προϊόντα και να μας τα στείλουν στο σπίτι μας!!! Και βέβαια ταυτόχρονα με δύο απίστευτα μεγάλους Χριστουγεννιάτικους διαγωνισμούς για έξι τυχερούς που θα μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν τα καλλυντικά όλης της χρονιάς εντελώς δωρεάν!!!!!
Οι όροι των διαγωνισμών αναφέρονται παρακάτω:


  • Πρώτος διαγωνισμός




  • Δεύτερος διαγωνισμός



Κλείνοντας θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για άλλη μια φορά στην εταιρεία Mastic Spa για την ευγενική χορηγία του διαγωνισμού !!!!!!




8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κορίτσια!!!Πάντα τόσο τυχερές να είστε!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!! σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου που έγινες μέλος στο blog μου! είμαι πλέον και εγώ στο δικό σου και θα σε παρακολουθώ! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια, πάντα τυχερές να είστε οι νικήτριες!
    Όσες θέλουν μπορούν να περάσουν και από το δικό μου σπιτάκι. Αυτές τις μέρες τρέχει giveaway με προϊόντα περιποίησης σώματος από το αγαπημένο the Body Shop. Φιλάκια!
    http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/12/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειμαι τοσο χαρουμενη που κερδισα! Σ'ευχαριστω πολυ!!!
    Σου εχω στειλει email με τα στοιχεια μ! Ποτε περιπου θα παραλαβουμε το δωρο μας??!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν λίγες μέρες έλαβα το δώρο μου! Και πραγματικά είναι πολύ πολύ καλύτερο απ' ότι είχα φανταστεί!! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου