Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

24/12/12

Το Pre-Christmas Event των Body Shop

   Πριν από αρκετές ημέρες ήμουν καλεσμένη σ' ένα Pre-Christmas event που διοργάνωσε το κατάστημα της The Body Shop στην οδό Κούσκουρα στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το περιοδικό Close Up. Δεν ήταν αποκλειστικά για bloggers, ήταν ανοιχτό για όλους για να μπορέσουν να δουν από κοντά, κυρίως να μυρίσουν (!!!!!) τις χριστουγεννιάτικες συλλογές αλλά και για να γιορτάσουν μαζί τους τα 20 χρόνια λειτουργίας του καταστήματος!!!
   Πριν μπεις ακόμα στο κατάστημα καταλάβαινες την εορταστική και γιορτινή ατμόσφαιρα που επικρατούσε!! Υπήρχαν μουσικοί,  χαρούμενοι άνθρωποι που συζητούσαν πίνοντας το ποτό τους ή τρώγοντας τα εκπληκτικά cupkakes φτιαγμένα από το Παραδοσιακό!!!! 




  Όταν έμπαινες στο μαγαζί σε κατέκλυζαν οι μυρωδιές!!! Τα πάντα σου θύμιζαν Χριστούγεννα, οι γιορτινές συσκευασίες, τα αρώματα των εορταστικών συλλογών, η διακόσμηση του καταστήματος!!! Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να πάρετε μια γεύση από όλα αυτά!!!









   Μας υποδέχτηκε πολύ ζεστά και ευγενικά η γλυκιά Δήμητρα Καλδή Marketing Manager της εταιρείας και προθυμοποιήθηκε να μας ενημερώσει  για τις καινούριες συλλογές σε προϊόντα σώματος και μακιγιάζ!!!

   Τη συγκεκριμένη ημέρα υπήρχε εκπτωτική προσφορά -20%  για όλες τις αγορές σου, οπότε καταλαβαίνετε ότι ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία για όλους όσους ήθελαν να αγοράσουν κάτι, είτε για τον εαυτό τους, είτε σαν δώρο στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Μετά από λίγο έγινε το αδιαχώρητο από τον κόσμο και έτσι προτίμησα να πάω κάποια άλλη ημέρα για να μπορέσω να δω όλα τα προϊόντα με την ησυχία μου και ν' αγοράσω ότι μου άρεσε πιο πολύ αφού η έκπτωση του 20% θα ίσχυε και τότε!!
    Έκλεισα ραντεβού και πήγα τελικά ένα απόγευμα μαζί με τη Μαρία από το Beauty in wonderland !! Οι πωλήτριες ήταν πολύ φιλικές και εξυπηρετικές μαζί μας!!! Μας ξενάγησαν στο χώρο και μας εξήγησαν τη χρήση κάθε προϊόντος για το οποίο ενδιαφερθήκαμε. Βγάλαμε φωτογραφίες και δοκιμάσαμε τα πάντα!!! 









    Φεύγοντας αγόρασα κάποια πραγματάκια που είχα ξεχωρίσει από την προηγούμενη επίσκεψη μου και δε θα μπορούσα να φύγω χωρίς αυτά!!! Θα σας πω την άποψη μου σε σχετικό post που θ΄αναρτήσω!!!!To Body Butter  Raspberry το πήρα μόνο 3€ καθώς ήταν σε προσφορά με αγορές άνω των 26€. 


   

Ελπίζω να μη σας κούρασα!!!Σας άρεσαν οι χριστουγεννιάτικες συλλογές; Ποια είναι η δική σας αγαπημένη σας;

2 σχόλια:

  1. Μηπως γνωριζεις αν το πακετακι με τη σειρα madagascan vanilla που αγορασες
    ειναι limited edition?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι limited edition αλλά ανήκει στην μόνιμη σειρά!!!! Τέλεια γιατί μυρίζει εκπληκτικά και διαρκεί πάρα πολύ!!!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου