Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/12/12

Rene Furterer products review

   Όπως σας έχω γράψει σε προηγούμενα post, οι εταιρείες Galenic, Klorane και Rene Furterer μου είχαν στείλει κάποια δείγματα προϊόντων τους για να τα δοκιμάσω. Σας έχω ήδη μιλήσει για τα προϊόντα της εταιρείας Klorane εδώ και της εταιρείας Galenic εδώ!! Καιρός λοιπόν να πω τη γνώμη μου και για τα δείγματα της Rene Furterer.




  • Rene Furterer Okara Protect Color : Σαμπουάν με φυσικά εκχυλίσματα μελιού. Απευθύνεται σ' όλους τους τύπους μαλλιών και είναι ιδανικό για συχνή χρήση. Μου έκανε εντύπωση η παχύρρευστη υφή του καθώς και ο πλούσιος αφρός που έγινε με μία πολύ μικρή ποσότητα προϊόντος . Καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά αφήνοντας τα λαμπερά και απαλά. Το άρωμα του είναι αναζωογονητικό και πολύ ευχάριστο.
  • Rene Furterer Naturia Shampoo : Σαμπουάν για όλους τους τύπους μαλλιών. Δυστυχώς αυτό το σαμπουάν δε λειτούργησε πολύ καλά στα δικά μου μαλλιά. Είναι το τέλειο σαμπουάν αν θέλεις να διώξεις κάθε ίχνος λιπαρότητας από τα μαλλιά σου καθώς τα καθαρίζει σε βάθος αλλά εγώ  προσωπικά ένιωθα τα μαλλιά μου απίστευτα ξηρά και είχα την ανάγκη να χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε conditioner μετά από τη χρήση του. Μυρίζει μέντα και βασιλικό και σου δίνει αυτή την αίσθηση της φρεσκάδας και της καθαριότητας.
  • Rene Furterer Carthame: Σαμπουάν για ξηρά μαλλιά. Πολύ απαλό σαμπουάν, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Έχει πολύ ευχάριστη υφή  και καθαρίζει αρκετά καλά τα μαλλιά αφήνοντας τα ενυδατωμένα και ευκολοχτένιστα.. Αν δεν έκανε αφρό θα ήμουν σίγουρη ότι χρησιμοποίησα conditioner!!! Μυρίζει φουντούκι, περγαμόντο και πορτοκάλι. Προσωπικά δε ξετρελάθηκα με το άρωμα αλλά σε κάποιον που του αρέσουν αυτές οι μυρωδιές, θα το λατρέψει.
  • Rene Furterer Protect Color Spray : Σπρέι για τη προστασία του χρώματος. Εκπληκτικό προϊόν!!!! Είναι ιδανικό για όσες από εμάς βάφουμε τα μαλλιά μας και θέλουμε το χρώμα να παραμένει αναλλοίωτο για όσο περισσότερο μπορούμε. Διατηρεί την ένταση του χρώματος και τη λάμψη στα μαλλιά μας ενώ ταυτόχρονα  τα προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση του καθώς έχει ενσωματωμένη αντλία ψεκασμού. Για το τέλος άφησα τη μυρωδιά του που είναι απίστευτη, δε μπορώ να σας τη περιγράψω, ότι και να πω θα είναι λίγο!!!!! Ναι είναι το αγαπημένο μου από τα προϊόντα που δοκίμασα και θα το αγοράσω σίγουρα και σε κανονική συσκευασία!!!!!!
  • Rene Furterer Tonucia : Σαμπουάν που τονώνει και αναζωογονεί τα μαλλιά. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι μικροσκοπικές μπαλίτσες από αιθέρια έλαια πορτοκαλιού που περιέχει!!! Η υφή τους είναι πολύ απαλή που λιώνουν αμέσως!!! Καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά ενώ ταυτόχρονα τα κάνει να φαίνονται λαμπερά και υγιή. Το άρωμα του είναι αρκετά ευχάριστο χωρίς όμως να μ' ενθουσιάζει.

  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τις εταιρείες Galenic, Klorane και Rene Furterer για την ευκαιρία που μου έδωσαν να δοκιμάσω τα προϊόντα τους και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. ευχαριστούμε για το review....ενδιαφέρον πολύ, πρώτη φορά ακούω για τα προιόντα αυτά!

    http://thalassitsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ ενώ την ήξερα την εταιρεία δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάποιο από τα προϊόντα της!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Den xerw ayta ta proionta.. Ma twra tha ta dokimasw!!

    xoxo
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε τα έχω δοκιμάσει.. Φαίνονται πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου