Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/1/13

Lierac products review

   Καλησπέρα και καλή χρονιά!!! Επιτέλους ήρθε ο καινούριος χρόνος!!!!! Ελπίζω να είναι για όλους μας ο χρόνος που θα καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας ή έστω να τα πλησιάσουμε λίγο ακόμα!!!  Σας εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2013!!!!
    Στα δικά μας τώρα!!!!! Σκέφτηκα να ξεκινήσω τη χρονιά με μία κριτική σε κάποια προϊόντα της εταιρείας Lierac που μου στάλθηκαν πριν από αρκετό καιρό. Χωρίς να χάνω χρόνο ξεκινάω αμέσως:
  • Gel Douche Sensorielle Aux 3 Fleurs Blanches: Είναι ένα απαλό αφρόλουτρο που κάνει πλούσιο αφρό και αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη και καθαρή χωρίς να αισθάνεσαι καθόλου ξηρότητα. Το άρωμα του είναι τόσο εκλεπτυσμένο!! Περιέχει εκχυλίσματα τριών αγαπημένων μου λουλουδιών, της γαρδένιας, του γιασεμιού και της καμέλιας. Μυρίζει υπέροχα την ώρα που κάνεις μπάνιο και αφήνει μία διακριτική μυρωδιά που διαρκεί.
         Καθαρισμός: 9/10
         Ενυδάτωση: 9/10
         Άρωμα: 9,5/10
         
         Ποσότητα: 150ml
         Τιμή: 8€-12€

          Θα το αγόραζα;   Σίγουρα.



  • Huile Sensorielle Aux 3 Fleurs: Ενυδατικό λάδι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπο, στο σώμα και στα μαλλιά. Απορροφάται αμέσως χωρίς ν' αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!! Το δέρμα παραμένει λείο, λαμπερό και ενυδατωμένο για αρκετές ώρες μετά από τη χρήση. Για το άρωμα ισχύει ότι και για το Gel Douche αφού ανήκουν στην ίδια σειρά , απλά δεν υπάρχει, εκπληκτικό!!!!

        Ενυδάτωση: 9/10
        Απορροφητικότητα: 9/10
        Άρωμα: 9,5/10

        Ποσότητα: 100ml
        Τιμή: 22€-34€

        Θα το αγόραζα; Ναι.


  • Demaquillant Douceur: Νερό καθαρισμού για το πρόσωπο και για τα μάτια. Είναι ένα πάρα πολύ απαλό προϊόν που δεν ερεθίζει καθόλου το δέρμα και δεν κάνει τα μάτια να κοκκινίζουν και να πονάνε. Δυστυχώς όμως δεν αφαίρεσε ικανοποιητικά το μακιγιάζ των ματιών μου και ειδικά το υγρό eyeliner μου, που δεν ήταν αδιάβροχο. Το άρωμα του για άλλη μια φορά με άφησε άφωνη, μυρίζει υπέροχα!!!
         Ντεμακιγιάζ: 7,5/10
         Ευγενικό με το δέρμα: 9/10
         Άρωμα: 9/10
         

          Ποσότητα: 200ml
          Τιμή: 11€- 16€

          Θα το αγόραζα: Μάλλον όχι.



   Εδώ θα ήθελα ν' αναφέρω ότι στο δέμα που μου στάλθηκε υπήρχαν και κάποια μεμονωμένα δείγματα κρεμών για τα οποία όμως δε μπορώ να γράψω την άποψη μου καθώς η ποσότητα έφτανε για μία με δύο χρήσεις και θα ήταν άδικο και για εσάς και για τα προϊόντα να εκφέρω μία κριτική που δε θα μπορούσε να είναι ολοκληρωμένη.  
  Τα προϊόντα της εταιρείας Lierac μπορείτε να τ' αγοράσετε σ' επιλεγμένα φαρμακεία. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας  http://www.lierac.gr/  καθώς και στη σελίδα τους στο Facebook εδώ .
     Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Lierac για την ευκαιρία που μου έδωσε να δοκιμάσω τα προϊόντα της και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!
     

6 σχόλια:

  1. omorfo post!!! :) eimai to neo soy melos! an 9es ela k apo mena, 9a xarw poly! http://beauty-inpink.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και για το σχόλιο και που έγινες μέλος!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Το λαδάκι πρέπει να είναι πολύ καλό! Μόλις τελειώσω το nuxe θα το δοκιμάσω!
    Ωραίο post!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το οπωσδήποτε έστω και σε δείγμα!! Κάνει πολύ καλή δουλειά!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. lovely products! your blog is nice and interesting :)

    Do you want to follow each other?:)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    - happy new year ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου