Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/2/13

Σαμπουάν Phytovolume της Phyto

   Καλημέρα σε όλες!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που έχω επιτέλους χρόνο και ξαναγράφω!!! Με τη μετακόμιση και τις ετοιμασίες του καινούριου σπιτιού  το μόνο που κατάφερνα ήταν να πέφτω εξαντλημένη για ύπνο κάθε βράδυ!! Μ' αρέσει, που ήμουν από τους ανθρώπους που έλεγαν ότι η μετακόμιση είναι εύκολο πράγμα.... για ρωτήστε με τώρα;;;;;!!! 
   Τέλος πάντων ας μη μιλάμε άλλο γι' αυτό και ας ξεκινήσουμε με τα δικά μας!!! Είπα να ξεκινήσω μ' ένα review ενός προϊόντος που πραγματικά μ' εξέπληξε και δεν είναι άλλο από το σαμπουάν της Phyto, Phytovolume.



Το Phytovolume όπως όλοι καταλαβαίνετε από την ονομασία του είναι ένα σαμπουάν που βοηθάει τα λεπτά μαλλιά ν'αποκτήσουν πλούσιο όγκο.Τα δικά μου μαλλιά, δεν τα λες λεπτά , τα λες όμως σίγουρα άτονα αφού ο όγκος τους χάνεται μετά από 2 με 3 ώρες μετά  το λούσιμο. Με το συγκεκριμένο σαμπουάν τα μαλλιά μου απέκτησαν αμέσως όγκο που κράτησε!! Έδειξαν επίσης πιο πυκνά και πιο λαμπερά. Κάτι ακόμα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λειτούργησε πολύ καλά σε λιπαρά μαλλιά και τα καθάρισε αρκετά καλά, αν και είναι ένα σαμπουάν που δε κάνει πολύ αφρό.Το άρωμα του είναι πολύ καλό και σου δημιουργεί μια αίσθηση φρεσκάδας. Θα προτιμούσα ένα καπάκι με μικρότερη τρύπα για να πέφτει πιο αργά το προϊόν και να μη σπαταλάς περισσότερο από αυτό που χρειάζεσαι!!

Καθαρισμός: 8,5/10
Ενυδάτωση: 8,5/10
Όγκος: 9/10
Άρωμα: 8,5/10

Ποσότητα: 200ml
Τιμή: 8€-12€

Θα το αγόραζα: Ναι.

Τα προϊόντα της εταιρείας Phyto μπορείτε να τ' αγοράσετε σ' επιλεγμένα φαρμακεία. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.phyto-paris.gr/καθώς και στη σελίδα τους στο Facebook εδώ.
  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Phyto για την ευκαιρία που μου έδωσε να δοκιμάσω αυτό το προϊόν έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!



2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας και ο λόγος είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερο θέμα με τα μαλλιά μου αφού δεν τα ταλαιπωρώ καθόλου. Εγώ το μόνο που θα σχολιάσω είναι η τιμή. Νομίζω είναι υπερβολικά 8.5 ευρώ για 200ml σαμπουάν. Ακόμα και όταν τα δίνω για κάποιον σαμπουάν τις τριχόπτωσης που το έχω ιδιαίτερη ανάγκη κατά τους φθινοπωρινούς μήνες πονάει η τσέπη μου. To review σου πάντως Μαρία μου είναι κατατοπιστικότατο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναστασία μου είναι όντως αρκετά για ένα σαμπουάν που έχεις σκοπό να το χρησιμοποιείς καθημερινά ή έστω και μέρα παρά μέρα. Εγώ το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα οπότε ελπίζω να μου κρατήσει 3-4 μήνες.Για τις υπόλοιπες φορές χρησιμοποιώ ένα άλλο σαμπουάν μιας εταιρείας ευρείας κυκλοφορίας. Σ¨ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου