Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/2/13

2 in 1 Volume mascara της Essence

   Γεια σας κορίτσια σήμερα  θα γράψω την κριτική μου για ένα οικονομικό προϊόν, τη μάσκαρα 2 in 1 Volume της εταιρείας Essence.


   Αρχικά να σας πω ότι είχα τις αμφιβολίες μου γι' αυτό το προϊόν γιατί γενικώς αποφεύγω να χρησιμοποιώ φτηνά καλλυντικά στα μάτια μου. Τώρα που την έχω αγοράσει ξανά και ξανά χαίρομαι που δε με απέτρεψε αυτή η "ιδιοτροπία" μου στο να μη μπω στη διαδικασία να τη δοκιμάσω. Είναι εκπληκτικό προϊόν!!!! 

   Το χρώμα της είναι έντονο μαύρο και έχει δύο στάδια εφαρμογής, Στο πρώτο στάδιο γυρίζεις το καπάκι που γράφει  Look1 και εφαρμόζεις τη μάσκαρα πάνω στις βλεφαρίδες σου. Αυτό το στάδιο θα σου δώσει απόλυτα φυσικές βλεφαρίδες οπότε αν δε σου αρέσουν οι βαριές βλεφαρίδες μπορείς να σταματήσεις εδώ. Εγώ που θέλω μεγαλύτερη ένταση στο βλέμμα μου περνάω μια στρώση και από το καπάκι που γράφει Look2. Με τη δεύτερη στρώση οι βλεφαρίδες δείχνουν πιο μεγάλες και πιο πυκνές και το αποτέλεσμα εμένα προσωπικά μ' εντυπωσιάζει κάθε φορά. Είναι πολύ εύκολη και γρήγορη στη χρήση και δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους ενώ ταυτόχρονα τις διαχωρίζει . Δεν πέφτουν μικρά μαύρα κομμάτια κάτω από τα μάτια σου παρά μόνο εάν αρχίζεις και  τα τρίβεις που αυτό όμως συμβαίνει σ' οποιαδήποτε μάσκαρα.

                                    
  Χωρίς μάσκαρα

Με μάσκαρα Look1
Με μάσκαρα Look2
     Επίσης δε θα μπορούσα να μη σχολιάσω τη συσκευασία της που είναι πάρα πολύ girly και χαρούμενη μ' αυτό τον υπέροχο συνδυασμό του μωβ με το φούξια που πραγματικά σου ανεβάζει τη διάθεση.



Διάρκεια: 9/10
Σχέση ποιότητας/τιμής: 10/10
Όγκος: 9,5/10
Συσκευασία: 9,5/10


Ποσότητα: 10ml
Τιμή: 3€-4€


Θα το αγόραζα ξανά:  100%!!! Την έχω αγοράσει αρκετές φορές!!!!

10 σχόλια:

  1. Εμένα μ' αρέσει πολύ μία multi task που έχει(μαύρη με ροζ συσκευασία),αλλά & η blackest black που έχει η ίδια σειρά..! :D
    Ωραία φαίνεται & αυτή,αλλά περιμένω να βγάλει μία καινούρια τώρα,οπότε δεν με βλέπω να την παίρνω(άσε που έχω άλλη τώρα να τελειώσω).
    Πολύ ωραίο το review σου Μαρία μου! :D

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποια άλλη καθώς κόλλησα με τη συγκεκριμένη!!! Από αυτά που ακούω μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσω τις δοκιμές!!!! Φιλάκια πολλά Δέσποινα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. gia thn timh ths einai polu kalh! sigoura 8a thn 3anaparw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει η ποιότητα της σε σχέση με τη τιμή της!!!!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά θα εντυπωσιαστείς!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό το αποτέλεσμα. Που θα μπορούσα να βρω προιόντα της essemce στην Αθήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα περισσότερα καταστήματα Hondos Center υπάρχει stand της Essence. Είναι πολύ καλά προϊόντα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dokimasa molis tis essence ti mascara pou dinei extra ogko ti get big lashes...Eixa kai egw kai exw den to kruvw to idio kollima me ta ftina proionta, ta fovamai, i pio fthini mou mascara einai panta i high impact tis clinique kai tis lancome sxedon oles... Tin pira logw reviews kai egw kai enthousiastika ekana test sto dexi essence sto aristero akrivi, kai evaza opoion upirxe na mou leei apopsi, k omws tous arese i essence...Syggnwmi gia ta gleeklish alla to laptop exei xalasei :(

    Se proskalw kai egw sto blog m http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά μερικές φορές η δοκιμή μπορεί να μας βγει και σε καλό!!!Πάω αμέσως να ρίξω μια ματιά στο blog σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου