Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

26/2/13

La Roche-Posay products review

   Καλησπέρα κορίτσια!! Τι μου κάνετε;;;;;; Ελπίζω να είστε όλες καλά και με ανεβασμένη διάθεση!!!! Άνοιξη έρχεται!!! Στο σημερινό post την τιμητική τους έχουν τρία προϊόντα μίας από τις πιο γνωστές και αξιόλογες εταιρείες παγκοσμίως, της La Roche-Posay. 








  Η εταιρεία είχε τη καλοσύνη να μου τα στείλει πριν αρκετό καιρό αλλά εγώ λόγω της μετακόμισης  μου δεν έβρισκα αρκετό χρόνο ώστε να τα δοκιμάσω και να μπορέσω να σας πω την ειλικρινή μου άποψη, επιτέλους όμως έχω και πάλι ελεύθερο χρόνο!!!
  Θα ξεκινήσω με το πιο αγαπημένο μου από τα τρία προϊόντα που δεν είναι άλλο από την ενυδατική κρέμα Toleriane Ultra.




   Ένα εκπληκτικό προϊόν με ενυδατική, και καταπραϋντική δράση, ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες. Λάτρεψα την αίσθηση που άφησε στο πρόσωπό μου!!! Η επιδερμίδα μου ήταν τόσο απαλή και λαμπερή ενώ ταυτόχρονα απορροφήθηκε αμέσως χωρίς ν' αφήσει ίχνος λιπαρότητας και γυαλάδας. Αυτός είναι ένας λόγος που τη χρησιμοποιώ και σαν βάση πριν το μακιγιάζ μου και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, δε θα χάσετε!!!! Προσωπικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει συμπεριλαμβανομένων και προϊόντων high-end εταιρειών. Όσο αφορά τη συσκευασία της και εδώ η    La Roche-Posay έβαλε τα δυνατά της. Η κρέμα βρίσκεται μέσα σ' ένα γυάλινο μπουκαλάκι με μία πολύ χρηστική αντλία  on-off  που δεν επιτρέπει στο μη χρησιμοποιούμενο προϊόν την επαναφορά του μέσα στη συσκευασία. Αλλά η καινοτομία της βρίσκεται μέσα στο μπουκάλι όπου η κρέμα έχει τοποθετηθεί μέσα σε μία αναδιπλούμενη σακούλα που δεν αφήνει υπολείμματα στα τοιχώματα του μπουκαλιού. Το μόνο αρνητικό της για εμένα είναι το άρωμα της, που προσωπικά μου θυμίζει έντονα ότι πρόκειται για κρέμα φαρμακείου αλλά ευτυχώς εξατμίζεται άμεσα, όχι βέβαια ότι αυτό θα με απέτρεπε από το να την αγοράσω.


        Ενυδάτωση: 9/10
        Απορροφητικότητα: 9,5/10
        Άρωμα: 7,5/10
        Συσκευασία: 10/10

        Ποσότητα: 40ml
        Τιμή: 14€-20€

        Θα την αγόραζα: Σίγουρα!!!! .




   Επόμενο προϊόν το ιαματικό νερό Eau Thermale




   Είναι ένα προϊόν πλούσιο σε Σελήνιο που έχει αντιοξειδωτική και καταπραϋντική δράση. Απομακρύνει τους ερεθισμούς και αναζωογονεί την επιδερμίδα δίνοντας απίστευτη αίσθηση δροσιάς. Δοκιμάστε να το χρησιμοποιήσετε το βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ και πριν την ενυδατική!!! Θα εκπλαγείτε!!!


        Καταπραϋντικό: 9/10
        Δροσιστικό: 10/10
        Συσκευασία: 9/10

        Ποσότητα: 150ml
        Τιμή: 4€-8€

        Θα το αγόραζα: Ναι 


Τελευταίο προϊόν για σήμερα το γαλάκτωμα σώματος ISO-UREA




   Είναι απίστευτα ενυδατικό και ιδανικό για όσους το δέρμα τους είναι πολύ ξηρό και τραχύ στο άγγιγμα. Προσωπικά το δέρμα μου παρουσιάζει ξηρότητα σε μικρές χρονικές περιόδους και κυρίως το χειμώνα λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών και του έντονου κρύου. Το γαλάκτωμα αυτό λειτούργησε αρκετά καλά στη δικιά μου επιδερμίδα  με αποτέλεσμα το δέρμα μου να γίνει απαλό και να δείχνει υγιές. Η υφή του είναι πλούσια και απλώνεται πολύ εύκολα και γρήγορα. ενώ χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα. Το μειονέκτημα της είναι ότι δυστυχώς χρειάζεται αρκετή ώρα για να απορροφηθεί. Το άρωμα της είναι φανταστικό, μυρίζει καθαριότητα αν μπορώ να το πω έτσι, πράγμα που ειλικρινά μου προκάλεσε μία ευχάριστη έκπληξη.


        Ενυδάτωση: 9,5/10
        Απορροφητικότητα: 8/10
        Άρωμα: 9/10
        Συσκευασία: 9/10

        Ποσότητα: 200ml
        Τιμή: 11€-16€

        Θα την αγόραζα: Μάλλον.

 Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της εταιρείας http://www.larocheposay.gr .

    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την assetOgilvy  που εκ μέρους της La Roche-Posay μου έστειλε το προϊόν αυτό δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

2 σχόλια:

  1. Πανω στην ωρα το post σου, αγορασε η μαμα μου την ISO Urea την δοκιμασα και ειναι απλα καταπληκτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι απίστευτα ενυδατική!!!!! Η ιδάνική λύση για τις ξηρές επιδερμίδες!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου