Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/3/13

How to make a lipstick

   Γεια σας κορίτσια!!!! Παρακάτω θα σας δείξω έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να φτιάξετε το δικό σας lipstick με δύο μόνο υλικά που υπάρχουν σε κάθε νεσεσέρ.

ΥΛΙΚΑ

  • Βαζελίνη
  • Σκιά ή ρουζ σε σκόνη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χρησιμοποιούμε ένα άδειο πλαστικό βαζάκι , κατά προτίμηση διάφανο για να φαίνεται το χρώμα.




Τοποθετούμε μέσα σ¨αυτό μισό κουταλάκι του γλυκού βαζελίνη.



Στην συνέχεια ρίχνουμε τη σκιά ή το ρουζ σε σκόνη σιγά σιγά και σταματάμε όταν πετύχουμε την ένταση του χρώματος που θέλουμε.



Ανακατεύουμε πολύ καλά με μια σπάτουλα και το lipstick μας είναι έτοιμο για χρήση.


Πως σας φάνηκε;;; Εσείς θα δοκιμάζατε κάτι αντίστοιχο;;;;;


5 σχόλια:

  1. Φαίνεται ενδιαφέρον αλλά δεν ξέρω αν θα το δοκίμαζα, κυρίως λόγο διάρκειας. Αλήθεια τη διάρκεια έχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή μου έχεις απόλυτο δίκιο που έχεις αμφιβολίες για τη διάρκεια!!! Δυστυχώς κρατάει όσο ένα lipbalm αλλά τουλάχιστον ενυδατώνει τέλεια τα χείλη. Χρειάζεται όμως συχνή ανανέωση. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω κάνει ήδη μια φορά και είναι πολύ ωραίο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος για να φτιάξεις το χρώμα των ονείρων σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου