Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

25/3/13

New Fructis shampoo της Garnier

   Καλημέρα κορίτσια!!! Το θέμα του σημερινού μου post όπως αναφέρω και στον τίτλο είναι ένα review για τα καινούρια σαμπουάν Fructis της Garnier. 
  Από την εταιρεία μου στάλθηκαν τρία σαμπουάν, για διαφορετικό τύπο μαλλιών το καθένα, το Fruity Passion (κίτρινη συσκευασία) για μαλλιά κανονικά με τάση ξηρότητας, το Grapefruit Tonic (κόκκινη συσκευασία) για μαλλιά κανονικά που έχουν χάσει τη λάμψη τους και το Citrus Mint Fresh (πράσινη συσκευασία) για μαλλιά κανονικά με τάση λιπαρότητας.




   Το Fruity Passion δεν το δοκίμασα καθώς έχω λιπαρά μαλλιά και δε θα μπορούσα να βγάλω σωστά συμπεράσματα για τα αποτελέσματα του σαμπουάν.

    Το Grapefruit Tonic  είναι  ένα δυναμωτικό σαμπουάν που περιέχει κόκκινο γκρέιπφρουτ γνωστό για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του. Τα μαλλιά μετά το λούσιμο δείχνουν απίστευτα υγιή και λαμπερά. Η μυρωδιά του είναι γλυκιά και πολύ ευχάριστη. Η συσκευασία του είναι η πιο όμορφη από τις τρεις με το έντονο κόκκινο χρώμα της να ξεχωρίζει.

  Το Citrus Mint Fresh είναι το αγαπημένο μου, της σειράς αυτής. Είναι λες και φτιάχτηκε αποκλειστικά για τα δικά μου μαλλιά.Τα βασικά συστατικά του είναι το λεμόνι και η μέντα. Με μία μικρή ποσότητα προϊόντος δημιουργεί πάρα πολύ αφρό που καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά και τα απαλλάσσει από κάθε ίχνος λιπαρότητας. Απίστευτη αίσθηση καθαρότητας!!!! Μετά τη χρήση τα μαλλιά είναι πολύ απαλά και ανάλαφρα και διατηρούνται έτσι για τρεις ημέρες γεγονός που μου φαίνεται απίστευτο καθώς τα μαλλιά μου από τη δεύτερη  κιόλας ημέρα έχαναν τη φρεσκάδα τους. Δε θα μπορούσα να μη μιλήσω για τη μυρωδιά του!!! Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχω εθιστεί έτσι ;;; Δεν τρελαίνομαι ούτε για τη μυρωδιά του λεμονιού, ούτε για της μέντας αλλά ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι σαν έκρηξη για εμένα!!! Τη βρίσκω τόσο αναζωογονητική!!

   Πρέπει επίσης να ξέρετε ότι και τα τρία δεν περιέχουν σιλικόνη και paraben και η σύνθεση τους είναι 90% βιοδιασπώμενη.
   Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα αλλά και για την εταιρεία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Garnier http://www.garnier.gr καθώς και στη σελίδα της στο Facebook εδώ.
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την Garnier που μου στείλανε τα προϊόντα αυτά δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

2 σχόλια:

  1. Γενικά ειμαι πολυ απογοητευμενη απο τα fructis αλλα αν βρω σε καλη τιμή αυτο για τα λιπαρά μαλλια θα το πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πράσινο πρέπει να το δοκιμάσεις!!!! Κάνει πολύ καλή δουλειά με τα λιπαρά μαλλιά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου