Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/3/13

Eyeslices Professional

   Η σειρά Eyeslices Professional είναι μία καινοτομία της iSlices που συνδυάζει την αίσθηση της φύσης με τη βιοκαινοτομία. 



   Είναι η πρώτη παγκοσμίως στη δημιουργία πολυμερούς κρυογέλης που είναι ένα σύστημα μετάδοσης θρεπτικών συστατικών που βοηθάει στη μείωση των μαύρων κύκλων, των ρυτίδων, της ερυθρότητας και των αλλεργικών συμπτωμάτων σε μόλις 5 λεπτά!!
   Τα Eyeslices Professional περιλαμβάνουν φυτικά εκχυλίσματα καθώς και άλλα μοναδικά συστατικά που προέρχονται από τις Ελβετικές Άλπεις,  τις Γαλλικές Άλπεις, την Αμερική και τη Νότια Αφρική ενώ δεν περιέχουν Paraben και είναι Allergens free.
   Είναι ιδανικά για καθημερινή χρήση καθώς έχουν θεραπευτική, προστατευτική και προληπτική δράση.
 Από την εταιρεία μου στάλθηκαν πριν αρκετό καιρό δύο τύποι κρυογέλης για να δοκιμάσω, οι Legendaryeyes για τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες κάτω από τα μάτια και iCandyeyes για τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές. Επειδή δεν έχω ακόμα ρυτίδες (ευτυχώς!!!) χρησιμοποίησα μόνο τον πρώτο ενώ ο δεύτερος τύπος  πέρασε στα χέρια της μητέρας μου.

Για τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες κάτω από τα μάτια.

Για τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές


  Για πρώτη φορά χρησιμοποίησα τις φέτες κρυογέλης μετά από ξενύχτι που διήρκεσε  ως το πρωί  και που εγώ όντας πολύ κουρασμένη έπεσα για ύπνο κατευθείαν, χωρίς να μπω στη διαδικασία να ξεβαφτώ. Όπως καταλαβαίνετε το μεσημέρι που κατάφερα να ξυπνήσω, κάποια άλλη σηκώθηκε από το κρεββάτι μου και όχι εγώ!! Τα μάτια μου ήταν πρησμένα και κατακόκκινα ενώ οι μαύροι κύκλοι μου έκαναν πάρτι!!!Είχα άμεση ανάγκη από κάτι δραστικό και γι' αυτό σκέφτηκα  το Legendaryeyes.



  Από την πρώτη στιγμή μου έκανε εντύπωση το πόσο εύπλαστα είναι. Η εφαρμογή τους στα μάτια είναι πάρα πολύ εύκολη. Σου δίνουν μία απίστευτη αίσθηση δροσιάς, ενυδάτωσης και χαλάρωσης. Μετά από 10 λεπτά το δέρμα μου ήταν πιο ελαστικό ενώ τα μάτια μου δεν ήταν ερεθισμένα και κόκκινα αλλά έδειχναν ξεκούραστα λες και δεν είχαν περάσει την ταλαιπωρία της προηγούμενης νύχτας. Όσον αφορά τώρα τους μαύρους κύκλους μου, είχαν μειωθεί αρκετά κάνοντας το βλέμμα μου να δείχνει και πάλι φωτεινό και λαμπερό.
  Ένα ακόμη πλεονέκτημα των Eyeslices Professional είναι η επαναχρησιμοποίηση τους για άλλες 10-12 φορές εφόσον βέβαια το αποθηκεύεις σωστά μετά από κάθε χρήση, γι' αυτό προσοχή, φροντίστε να σφραγίζετε πολύ καλά την πλαστική θήκη τους και να την τοποθετείτε στο ψυγείο.
  Τα προϊόντα  Eyeslices Professional διατίθενται  σε καταστήματα οπτικών, σε καταστήματα καλλυντικών καθώς και σε επιλεγμένα spa. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.eyeslices.gr/  καθώς και στην σελίδα τους στο Facebook εδώ .
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την εταιρεία και τον κύριο Βασίλη προσωπικά που μου στείλανε τα προϊόντα αυτά δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου