Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

8/3/13

La Roche-Posay Respectissime Ultra Doux mascara

   Μια γλυκιά καλησπέρα σ' όλες σας!!! Σήμερα θα σας πω την άποψη μου για ένα προϊόν που έλαβα πριν αρκετό καιρό μα έχω μόνο τρεις βδομάδες που το χρησιμοποιώ. Είναι η μάσκαρα της La Roche-Posay Respectissime Ultra Doux!!!
  Καταρχήν θα ήθελα να σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου!!! Όταν την πρωτοείδα και διάβασα ότι είναι ιδανική για τα ευαίσθητα μάτια σκέφτηκα ότι αποκλείεται να είναι καλύτερη από τις κανονικές και όπως πολύ σωστά μαντέψατε, διαψεύστηκα κανονικά!!! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή!
  Η La Roche-Posay  δημιούργησε μία νέα μάσκαρα με επαναστατική σύνθεση που αποτελείται από 94% φυσικά συστατικά (Γλυκερίνη, Βούτυρο Καριτέ, Έλαιο Argan, Φυσικές μεταλλικές χρωστικές, Φυσικό σύστημα γαλακτοματοποιητών και Φυσικά κεριά). Είναι ιδανική για τα ευαίσθητα μάτια καθώς και για αυτούς που φοράνε φακούς επαφής. Δεν περιέχει άρωμα και parabens ενώ η σύνθεση της είναι υπο-αλλεργική.




  Αυτή η μάσκαρα είναι πραγματικά υπέροχη!!! Δίνει ένα φυσικό μαύρο χρώμα ενώ ταυτόχρονα θρέφει και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες φτάνοντας ακόμα και στις πιο μικρές. Δε δημιουργεί κόμπους και αισθάνεσαι λες και δεν έχεις βάλει μάσκαρα. Διαρκεί σχεδόν όλη μέρα χωρίς ν' αρχίζουν να πέφτουν μαύρα υπολείμματα στο πρόσωπο σου. Το καλύτερο κομμάτι είναι το ντεμακιγιάζ, η μάσκαρα αφαιρείτε μ' ένα πέρασμα αποφεύγοντας οποιαδήποτε τριβή που θα μπορούσε να προκαλέσει ερεθισμό και απώλεια βλεφαρίδων. Θα ήθελα εδώ ν' αναφέρω ένα προϊόν της ίδιας εταιρείας που εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καρό και είναι το ιδανικό προϊόν για εμένα. Το διφασικό καθαριστικό ματιών Respectissime.Απλά το αγαπώ!!!
   Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται όλη η σειρά Respectissime που αποτελείτε από 4 διαφορετικές συσκευασίες για κάθε αποτέλεσμα μακιγιάζ. Πάνω στη συσκευασία απεικονίζεται το βουρτσάκι της κάθε μάσκαρα.



   Τα προϊόντα της La Roche-Posay μπορείτε να τα βρείτε στα φαρμακεία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.larocheposay.gr .

    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την assetOgilvy  που εκ μέρους της La Roche-Posay μου έστειλε το προϊόν αυτό δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 
   
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου