Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/4/13

Αφρός καθαρισμού της Avene.

   Το μεικτό δέρμα απέκτησε πλέον τη δική του σειρά χάρη στα δερματολογικά εργαστήρια της Avene που δημιούργησαν ένα πρόγραμμα καθημερινής φροντίδας και περιποίησης. Η σειρά περιλαμβάνει δύο προϊόντα,  τον αφρό καθαρισμού και την ενυδατική κρέμα  Fluide Matifiant που χαρίζει άμεσο ματ αποτέλεσμα..
   Σήμερα το review μου θα είναι αφιερωμένο στον αφρό καθαρισμού της Avene. Όσοι με παρακολουθείτε στο Facebook εδώ, γνωρίζετε ήδη την άποψη μου για το συγκεκριμένο προϊόν.






   Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Είναι ένας πλούσιος αφρός καθαρισμού που αφαιρεί το μακιγιάζ αποτελεσματικά από το πρόσωπο και τα μάτια  Είναι πάρα πολύ απαλός και 'ευγενικός' με την επιδερμίδα,  την καθαρίζει χωρίς να τη ξηραίνει χάρη στην απουσία σαπουνιού. Αφήνει το πρόσωπο απαλό και ματ μετά από κάθε χρήση.
   Κύρια συστατικά του είναι το μοναδικής σύστασης ιαματικό νερό της Avene γνωστό για τις καταπραϋντικές και αντι-ερεθιστικές του ιδιότητες καθώς και το γλουταμινικό οξύ που ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος .



   Το άρωμα του είναι πολύ διακριτικό και προσωπικά είναι ότι καλύτερο έχω μυρίσει σε καθαριστικό προσώπου. Η συσκευασία του είναι πολύ πρακτική και κάνει το προϊόν εύκολο στη χρήση χάρη στο ειδικό φιαλίδιο για αφρούς. Ένα πάτημα της αντλίας είναι υπεραρκετό για να δημιουργήσει πλούσιο αφρό. Ξεπλένεται πάρα πολύ εύκολα.




Προτεινόμενη λιανική τιμή: 14€
Ποσότητα:150ml

   Τα προϊόντα της Avene μπορείτε να τα βρείτε στα φαρμακεία. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το site της Avene http://www.eau-thermale-avene.gr/ καθώς και τη σελίδα τους στο Facebook εδώ.
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την Avene που μου έστειλε το προϊόν αυτό δωρεάν έτσι ώστε να μπορέσω να το δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου