Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/4/13

Sebium Pore Refiner της Bioderma

  Έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα με ευδιάκριτους πόρους. Τα περισσότερα και πιο αγαπημένα μου  foundation μετά από κάποιες ώρες εισχωρούν σ' αυτούς εντείνοντας το πρόβλημα και κάνοντας το πιο εμφανές.  Αποφάσισα λοιπόν να δοκιμάσω το  Sebium Pore Refiner της Bioderma που μπορεί να μην είναι από τα πιο γνωστά προϊόντα της εταιρείας όπως το Sensibio H20  αλλά είναι εξίσου εκπληκτικό.




   Το χρησιμοποιώ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, καθημερινά, πρωί και βράδυ, πριν από οποιοδήποτε  άλλο προϊόν περιποίησης και μακιγιάζ και έχω παρατηρήσει μεγάλη  διαφορά για το πως έδειχνε το πρόσωπο μου πριν και πως δείχνει τώρα. Παρατήρησα μία αισθητή αλλαγή όσον αφορά τους πόρους μου καθώς τώρα δείχνουν πιο λείοι  και είναι λιγότερο διακριτοί ενώ όσον αφορά το μέγεθος τους  φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μείωση και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς έχω δοκιμάσει και άλλα παρόμοια προϊόντα πολύ ακριβά που δεν έκαναν απολύτως τίποτα.



   Κάτι που δεν περίμενα και με εξέπληξε είναι το πόσο καλό primer είναι. Διάβασα στην περιγραφή του ότι αποτελεί μια άριστη βάση για το μακιγιάζ αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία μέχρι που το δοκίμασα. Απορροφάται αμέσως και σου αφήνει μία απαλή και λεία επιδερμίδα, απόλυτα ματ. Το foundation ή η bb cream απλώνονται πολύ πιο εύκολα και πιο ομοιόμορφα ενώ διαρκούν περισσότερες ώρες απ'ότι συνήθως.





    Είναι μία λευκού χρώματος κρέμα με υφή αρκετά λεπτόρρευστη και απαλή και όχι σε μορφή σιλικόνης όπως συνήθως περιμένεις να δεις σε προϊόντα εξειδικευμένα για τους πόρους. Εξαφανίζεται σχεδόν μαγικά όταν έρχεται σ' επαφή με την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει..



    Το άρωμα της είναι πολύ διακριτικό και ευχάριστο. Η συσκευασία της κρέμας είναι πρακτική καθώς είναι μικρή και λεπτή με πολύ ασφαλές καπάκι. Η ποσότητα της είναι 30 ml και η διάρκεια ζωής της μετά το άνοιγμά 9 μήνες. Τα συστατικά της είναι τα παρακάτω:


     
Μπορείς να τη βρεις στα φαρμακεία στην τιμή των 16,90€ ή σε online φαρμακεία φθηνότερα κατά 3€-5€.

Αυτό το προϊόν έχει μπει ήδη στη λίστα με τ' αγαπημένα μου!!!! Εσείς το έχετε δοκιμάσει και αν ναι πως σας φάνηκε;;;  Έχετε δοκιμάσει κάποιο παρόμοιο προϊόν;;;; Μείνατε ευχαριστημένη απ' αυτό;;;

24 σχόλια:

  1. auto sigoura prepei na to dokimasw gt agapw bioderma kai exw ki egw mikto derma!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το αγαπήσεις σίγουρα!!! Είναι ιδανικό για μεικτά-λιπαρά δέρματα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σαι καλα! το ριβιου ηρθε την κατάλληλη στιγμη που το χα βάλει το μάτι -το ειχα δει στη lisa eldridge κ εφαγα κόλλημα!θα το πάρω τελικά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρασε το είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείς πάρα πολύ!!! Κοίταξε online φαρμακείο συμφέρει πολύ περισσότερο!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review έχω δοκιμάσει μόνο sensibio Η2Ο από Bioderma αλλά θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά το θεωρώ ισάξιο με το sensibio H2O όσον αφορά την αποτελεσματικότητα του!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο review!! Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και λέω να την προτιμήσω τώρα που ζεσταίνει ο καιρός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά και δεν είναι ακριβή!!! Υπήρχε φαρμακείο στο internet που την είχε 7€-8€ απλά δεν έχω αγοράσει ποτέ από εκεί και δεν το εμπιστεύτηκα!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. μπραβο!!! αντε να δουμε και κατι καινουργιο!!
    θα το αγορασω σιγουρα γιατι εχω και εγω θεμα οπως και εσυ. επισης εχω μεγαλους πορους στην μυτη και κατι πρεπει να κανω....
    ευχαριστουμε για το review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Είναι πολύ καλό προϊόν και λειτουργεί αρκετά καλά με τους πόρους, δεν τους εξαφανίζει αλλά τουλάχιστον τους μειώνει. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Η bioderma είναι γενικά μια εταιρία με πολύ ωραία προ'ι'όντα..Το συγκεκριμένο δεν έτυχε να το αγοράσω ποτέ.Εγω χρησιμοποιώ το tea tree pore minimiser-body shop!
    Πολύ καλό..θα κάνω μια σχετική ανάρτηση γιατί πιστεύω οτι αξίζει!
    καλό σου βράδυ!

    υ.γ.μην ξεχάσεις να λάβεις μέρος στο giveaway του myStickland:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/04/mystickland.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι έχω χρησιμοποιήσει από την Bioderma μου άρεσε πάρα πολύ. Το tea tree pore minimizer από τα Body Shop δεν άντεξα να το χρησιμοποιήσω εξαιτίας της πολύ έντονης μυρωδιάς του.
      Θα περιμένω το post σου.
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. polu kalo review!!!!molis teleiwsw tin effaclar duo 8a kanw mia dokimi...me epeises!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε την, Θα σου αρέσει πολύ!!! Την Effaclar Duo δεν την έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει καλές κριτικές!!! Αξίζει να τη δοκιμάσω;;;

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο review!εχω κολλησει με το sensibio αλλα θελω να δοκιμασω και καμια κρεμουλα απο την bioderma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρεμούλα δεν έχω δοκιμάσει αλλά μετά από αυτήν την επιτυχημένη απόπειρα θα δοκιμάσω σίγουρα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται τέλειο, ότι πρέπει για το λιπαρό μου δέρμα και τους πόρους μου!Και εγώ τα έχω βάλει στο μάτι τα bioderma τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι το τέλειο προϊόν για το λιπαρό δέρμα!!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φαινεται πολυ ενδιαφερον...ισως το δοκιμασω καποια στιγμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάποια στιγμή το αποφασίσεις θα μείνεις πολύ ευχαριστημένη!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Γεια!
    Θέλω να ρωτήσω το εξής: τα αποτελέσματα αυτού του προϊόντος είναι μακροπρόθεσμα. Εννοώ, αυτή η κρέμα αποτελεί κάτι σαν θεραπεία για τη σμίκρυνση των πόρων, ή είναι απλώς μια βάση για το foundation η οποία μικραίνει τους πόρους και λειάνει το δέρμα ώστε να σταθεί καλύτερα το foundation;
    Δε φοράω μέικαπ, οπότε δε με ενδιαφέρει αν προκειται για ένα primer σαν τα πολλά σιλικονούχα που κυκλοφορούν. Αντιθέτως, ψάχνω ένα προϊόν για σμίκρυνση πόρων που να μπορώ να το φοράω πριν την καθημερινή κρέμα προσώπου.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μαίρη!! Εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και μήνες όπως είπα πρωί και βράδυ πριν την ενυδατική μου κρέμα και έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη!!! Δεν εξαφάνισε τους πόρους μου, ακόμη υπάρχουν αλλά ούτως ή άλλως δε περίμενα κάτι τέτοιο!! Αυτό που παρατήρησα είναι σμίκρυνση των πόρων και το δέρμα μου να δείχνει πολύ πιο λείο και υγιές!!! Αυτά τα αποτελέσματα είναι μακροπρόθεσμα και όχι της στιγμής όπως ενός Primer. Το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί μια θεραπεία για τους πόρους απλά εξτρά λειτουργεί και σαν άριστη βάση για το μακιγιάζ!!! Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αξίζει να το δοκιμάσεις, μπορείς να πάρεις από κάποιο φαρμακείο λίγη ποσότητα σ' ένα βαζάκι, που να σου φτάσει για 6-7 ημέρες (βάζεις πολύ λίγη ποσότητα και μόνο στα σημεία που έχεις πόρους), τόσο χρειάζεσαι περίπου για ν' αρχίσεις να καταλαβαίνεις τη διαφορά στο πρόσωπο σου!! Μέχρι στιγμής δεν έχω δοκιμάσει κάποιο καλύτερο προϊόν που να βοηθάει τόσο στο πρόβλημα των πόρων. Ελπίζω να σε κάλυψα, οτιδήποτε άλλο χρειαστείς μη διστάσεις να με ρωτήσεις!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με υπερκάλυψες! Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!
      Καλή συνέχεια!
      :)

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σε βοήθησα!!! Φιλάκια και να περνάς καλά!!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου