Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/4/13

Οργάνωση Blog

   Καλημέρα κορίτσια!!! Τι λέτε να οργανωθούμε να κάνουμε ένα blog της προκοπής;;;; Κάπως έτσι σκέφτηκα χθες βράδυ και αποφάσισα να δημιουργήσω μία λίστα με όλα τα review που έχω κάνει αυτό τον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του blog μου.
   Ξεκίνησα λοιπόν κατά τις 23:00  το βράδυ και τελείωσα στις 3:00 το πρωί!!! Σ' αυτό δε φταίει βέβαια μόνο το ποστ αλλά και η νύστα μου που δε με άφηνε να συγκεντρωθώ και αναγκαζόμουν να κοιτάζω το αρχείο ξανά και ξανά!! Μετά από πολλές διορθώσεις και αρκετά χασμουρητά κατάφερα τελικά να ολοκληρώσω τον κατάλογο.
   Σκέφτηκα πολύ πριν καταλήξω στη μορφή της λίστας και τελικά αποφάσισα να τ' αρχειοθετήσω αλφαβητικά χωρίζοντας τα προϊόντα ανά εταιρεία. Πιστεύω ότι έτσι θα μπορείτε εύκολα να βρίσκετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να μαθαίνετε ταυτόχρονα και για  άλλα προϊόντα της ίδιας εταιρείας
  Μπορείτε να βρείτε την λίστα με τα review εδώ
  Ελπίζω κορίτσια μου να σας βοήθησα και να κατάφερα να κάνω την αναζήτηση προϊόντων στο blog  μου πιο εύχρηστη!!! Φιλάκια πολλά!!!

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα! Μπράβο! Το μόνο που λείπει τώρα είναι να βάλεις το λινκ σε κάποιο σταθερό σημείο. πχ Καρτέλα, banner, whatever. Θα βοηθησει πολλες κοπελες με το που μπαινουν στο μπλογκ σου να διαβάζουν και άλλα πραγματα που τους ενδιαφερουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Μόλις έβαλα και το link!!!Ελπίζω να είναι καλό και να φαίνεται.Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. nice blog!
    Do you want to follow eachother?
    Pass to me !
    MEGA KISS from ROME!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου