Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

23/4/13

Cleansing milk with gentian της Clarins

   Το γαλάκτωμα καθαρισμού της Clarins άρχισα να το χρησιμοποιώ πριν δυόμιση χρόνια περίπου. Κατά τη διάρκεια αυτή έχω δοκιμάσει αρκετά καθαριστικά σε μορφή γαλακτώματος, από μερικά έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη αλλά κανένα δεν έφτασε να μ' εντυπωσιάσει τόσο πολύ όσο το συγκεκριμένο.






  Είναι ένα λευκό γαλάκτωμα καθαρισμού. Αφαιρεί το μακιγιάζ πολύ εύκολα, αφήνοντας την επιδερμίδα του προσώπου σου απίστευτα απαλή και ενυδατωμένη και κυρίως χωρίς να σε "τραβάει". Δεν έχω νιώσει παρόμοια αίσθηση με κανένα άλλο γαλάκτωμα. Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ στα μάτια, καθώς γι' αυτά επιλέγω προϊόντα εξειδικευμένα για την περιοχή των ματιών και σίγουρα όχι γαλακτώματα, γι' αυτό και η γνώμη μου δε μπορεί να είναι 100% έγκυρη. Όταν το δοκίμασα για το review, αφαίρεσε σχεδόν όλο το μακιγιάζ αφήνοντας όμως κάποια υπολείμματα από τη μάσκαρα. Μπορεί όμως να φταίει το γεγονός ότι φοβήθηκα να πιέσω τα μάτια μου, κάνοντάς μασάζ με το προϊόν και απλά το εφάρμοσα, έκανα δυο κινήσεις για να απλωθεί και το αφαίρεσα αμέσως με το βαμβάκι. Για την ιστορία δε με έτσουξε καθόλου. Ξέχασα να σας πω ότι πάντα μετά από κάθε χρήση ξεπλένω το πρόσωπο μου με άφθονο νερό καθώς δε μου αρέσει να μένει το γαλάκτωμα στην επιδερμίδα μου όσο καθαρή και να τη νιώθω.



  Η υφή του είναι σχετικά παχύρρευστη σε σχέση με άλλα γαλακτώματα πράγμα πολύ θετικό για εμένα καθώς δεν μου αρέσουν αυτά που είναι πολύ υγρά και πρέπει να τα απλώσω στα γρήγορα στο πρόσωπο μου, για να μη γίνω χάλια. Το άρωμα του είναι υπέροχο, φανταστείτε ότι πολλές φορές κάνω μασάζ περισσότερη ώρα απ' αυτή που χρειάζεται απλά και μόνο για να το μυρίζω. Η συσκευασία του είναι αρκετά απλή αλλά όμορφη, θα προτιμούσα παρόλο αυτά να έχει μία αντλία για λόγους  υγιεινής και χρηστικότητας.



Με λίγα λόγια: Για εμένα το καλύτερο γαλάκτωμα καθαρισμού για το πρόσωπο για μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες. Δεν θα το συνιστούσα σε κάποιον που θέλει  να χρησιμοποιεί ένα προϊόν καθαρισμού και για το πρόσωπο και για τα μάτια. Υπέροχο άρωμα. Αρκετά τσιμπημένη τιμή για καθαριστικό προσώπου αλλά με αρκετή ποσότητα που διαρκεί για αρκετό καιρό (Το δικό μου έχει κλείσει οχτώ μήνες και ακόμα να τελειώσει - το χρησιμοποιώ κυρίως όταν φοράω foundation και όχι BB Cream).




Ποσότητα: 200ml
Τιμή: 18€-25€ ανάλογα με την έκπτωση.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την εταιρεία Clarins;;;; Μείνατε ευχαριστημένοι;;;;

     

4 σχόλια:

  1. Δεν έτυχε ακόμη να δοκιμάσω κάτι δικό της. Αλλά σε γενικές γραμμές από σχόλια και κριτικές των γύρω μου έχω πολύ καλές τνυπώσεις. Μπράβο σου για το review. Πολύ καλογραμμένο. Φιλάκια!

    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Η Clarins είναι μία εταιρεία με αξιόλογα προϊόντα που τα περισσότερα αξίζουν τις τσιμπημένες τιμές τους. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ ΜΑΡΙΑ , ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΠΟ CLARINS TO ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ALPRINE HERBS ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ, ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΣΥΧΝΑ . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πράσινο είναι το αντίστοιχο για τις ξηρές-κανονικές επιδερμίδες αν δεν κάνω λάθος. Τα προϊόντα καθαρισμού της εταιρείας είναι εκπληκτικά. Οι τιμές τους όμως είναι ένα θέμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου