Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

19/4/13

Αποτελέσματα διαγωνισμού Fructis Miraculous Oil

  Καλήσπέρα σ¨όλους!!!!! Άλλος ένας διαγωνισμός έφτασε στο τέλος του και ήρθε η ώρα ν' ανακοινώσω τους τυχερούς νικητές που θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το μοναδικό Fructis Miraculous Oil.  Πριν περάσω στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την εταιρεία Garnier για την ευγενική χορηγία της. Μετά από την κλήρωση και τους απαραίτητους ελέγχους  οι τρεις τυχεροί είναι:

  • johnkerveri
Gfc:johnkerveri
e0mail:john__kyriakou@hotmail.com

  • annoula42

gfc : annoula42
email: annoula42@windowslive.com
bloglovin: ANA KARAJ
facebook : Άννα Καράι
fb share : https://www.facebook.com/anna.karai.7/posts/402159393243110

  • ΠΑΝΑΓΗΣ ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΑΚΙ !!!
GFC : ΠΑΝΑΓΗΣ ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ
EMAIL : vagi7500gr@yahoo.gr
FB : Panagiotis Vallianos
TWITTER : @vagi7500gr

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!

  Οι νικητές θα πρέπει να μου απαντήσουν μέσα σε 48 ώρες από τη στιγμή της ανάρτησης μου αλλιώς θα επαναλάβω την κλήρωση για το δώρο τους. 
  Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την συμμετοχή σας!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου