Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

7/4/13

Το Post της Κυριακής

Must προϊόν εβδομάδας




Bioderma Sebium Pore Refiner: Ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει για τους πόρους μου. Για να μη σας ξαναλέω τα ίδια και σας κουράζω μπορείτε όσες θέλετε να διαβάσετε το review μου εδώ.


Must Blog Post της εβδομάδας


Η΄φωτογραφία είναι από το Όμορφο blogaki 

'Diadermine Gel & Bioderma Sensibio, τα διδυμάκια' από το blog Όμορφο blogaki: Η γλυκιά Ραφαλένα έγραψε ένα εξαιρετικό post για το Sensibio H2O της Bioderma και το 'αδελφάκι' του,  το προϊόν ντεμακιγιάζ σε μορφή gel της Diadermine που δεν πρέπει να χάσετε. Σε περίπτωση που θέλετε να το διαβάσετε θα το βρείτε εδώ 


Must youtube βίντεο της  εβδομάδας



Kim Kardashian Seriously Smoky Makeup Tutorial από pixiwoo: Αυτό το βιντεάκι το είδα τέσσερις φορές μέσα σε 2 ημέρες!! Το μακιγιάζ είναι φανταστικό!! Λατρεύω τo smoky makeup σε γήινους τόνους. Αν θέλετε να το παρακολουθήσετε και εσείς θα το βρείτε εδώ


Must ταινία της εβδομάδας



Ψαρεύοντας σολομούς στην Υεμένη: Λατρεύω τις ταινίες. Όταν έχω χρόνο μπορώ να δω 3-4 ταινίες μέσα σε μία ημέρα!!! Αυτή την εβδομάδα, ήταν για εμένα η καλύτερη ταινία και άρα αυτή που θα σας προτείνω. Είναι μια ρομαντική κομεντί  όπου ένας ιχθυολόγος θα αναγκαστεί να αναλάβει  να φέρει σε πέρας το όραμα ενός σεΐχη για ψάρεμα σολομών στην Υεμένη δημιουργώντας ένα ποταμό με 10.000 σολομούς. Πολύ γλυκιά και αισιόδοξη ταινία!!!


Must προϊόν στη Wishlist μου



Vanilla & Cedarwood από τη σειρά Aromatic Blend της Kiehl's: Μέσα στην εβδομάδα έπεσε τυχαία το μάτι μου στη  συγκεκριμένη σειρά  και από τότε μου έχει γίνει έμμονη ιδέα. Θέλω και το άρωμα και το γαλάκτωμα σώματος και το αφρόλουτρο!! Αυτό πάει να πει άνθρωπος που ικανοποιείται με τα λίγα!!!

Αυτές είναι οι προτάσεις μου για την εβδομάδα!!! Πως σας φάνηκαν;; Εσείς έχετε να μου προτείνετε κάτι καλό;;;;

4 σχόλια:

  1. Μεγαλη μου τιμη πραγματικα!
    το primer θα το δοκιμασω σιγουρα μολις τελειωσω της inglot που χρησιμοποιω αυτο το καιρο.το μακιγιαζ εξαιρετικο!μια ομορφη εβδομαδα να εχεις!πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η τιμή είναι όλη δική μου Ραφαλένα μου!!! Το post σου μου άρεσε πάρα πολύ!!! Ήταν κάτι που δεν είχα ξαναδεί και μου έκανε μεγάλη εντύπωση!!! Εγώ πείστηκα 100% και σίγουρα θα το δοκιμάσω!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω διαβάσει και το δικό σου ποστ και της Ραφαλένας :)
    Όσο για την ταινία σκοπεύω να την δω!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ¨ευχαριστούμε πολύ!!! Η ταινία προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ. πιστεύω ότι αξίζει να τη δεις!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου