Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

6/4/13

Weekly Favorites!!!



Καλησπέρα κορίτσια!!!

Από αυτή την εβδομάδα σκέφτηκα όποτε προλαβαίνω να σας κάνω ένα post με τα πιο αγαπημένα προϊόντα της εβδομάδας που μας πέρασε. Θα είναι πάντα πολύ σύντομο με μια πολύ μικρή περιγραφή για το καθένα απ' αυτά. Ξεκινάμε λοιπόν;;;

Dermablend της Vichy: Από τα καλύτερα foundation που έχω χρησιμοποιήσει για πλήρη κάλυψη!! Αναλυτικό review μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Deep Spice blush της Estee Lauder:  Η απόχρωση είναι πολύ ιδιαίτερη., είναι κάτι μεταξύ μωβ και καφέ με λίγο shimmer, δε φαίνεται πολύ καλά στη φωτογραφία. Έχει πάρα πολύ καλή απόδοση όπως και τα περισσότερα ρουζ της εταιρείας,

Milk και French Fries: Αυτή την εβδομάδα ήταν τα μόνα που χρησιμοποίησα. Εφάρμοζα το French Fries σε όλο το κινητό βλέφαρο και το έσβηνα και το Milk σαν highlighter και εσωτερικά στο μάτι και ήμουν έτοιμη.Αναλυτικό review για το Milk μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Respectissime Ultra-Doux της La Roche Posay: Η ιδανική μάσκαρα για κάθε μέρα. Έχεις το αποτέλεσμα της μάσκαρα χωρίς να την νιώθεις στις βλεφαρίδες σου. Αναλυτικό review μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Lipstick Ice Tea της Maybelline: Η απόχρωση του είναι ένα γλυκό κοραλί - ροζ με shimmer. Έχει αρκετά καλή απόδοση και είναι πάρα πολύ ενυδατικό. 

Body Euphoria της Apivita: Γαλάκτωμα σώματος με γιασεμί και λευκό τσάι  Το αγοράζω εδώ και δύο χρόνια ασταμάτητα κάθε φορά που μου τελειώνει αλλά πάντα σε travel size για να μπορώ να το παίρνω εύκολα μαζί μου όταν χρειάζεται .

Αυτά ήταν τ' αγαπημένα της εβδομάδας μου!!! Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω;;; Μείνατε ευχαριστημένες;;;

8 σχόλια:

  1. της VICHY τα προιοντα ειναι πραγματικα τελεια. το δε μεικ απ φανταστικο ! αν και τωρα το αλλαξανε , το κανανε στικακι !!

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Vichy είναι όντως μία πολύ καλή εταιρεία!!! Έχω την εντύπωση ότι το Dermablend βγαίνει σε υγρή μορφή και σε stick για να καλύψεις τοπικά της ατέλειες. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. ta moluvia nyx olo lew na ta dokimasw alla pote den paraggelnw!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αποφασίσεις να παραγγείλεις ρίξε μια ματιά και στα ματ κραγιόν τους!!! Επίσης εκπληκτικά!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να δοκιμάσω και αυτό το γαλάκτωμα της Apivita. Εγώ έχω φάει κόλλημα με το γαλάκτωμα με σύκο και αλόη!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως προτιμάω μυρωδιές τύπου βανίλια καρύδα και λευκά λουλούδια αλλά σίγουρα θα πάω να μυρίσω και το σύκο-αλόη !!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες επιλογές, θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω το Dermablend κάποια στιγμή, ειδικά το στικάκι όπως και τα NYX JUMBO EYE PENCIL!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Το stick είναι ιδανικό για όταν θέλεις να καλύψεις τοπικά κάποια ατέλεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου