Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

13/4/13

Weekly favorites!!!

Καλημέρα κορίτσια!!! Τι όμορφη και ζεστή μέρα και σήμερα!! Ότι πρέπει για  μια βόλτα με καλή παρέα!!! Ετοιμάζομαι στα γρήγορα, χρησιμοποιώ τα αγαπημένα της εβδομάδας μου και βγαίνω να χαρώ τον ήλιο!!!





Bioderma Sebium Pore Refiner: Ξέρω σας έχω κουράσει αλλά έχω γίνει αχώριστη μ' αυτό το προϊόν, είναι απλά υπέροχο!!! Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Sun screen της Frezyderm: Είναι αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα και με SPF 50. Την χρησιμοποίησα πέρυσι όλο το καλοκαίρι και έμεινα πολύ ευχαριστημένη οπότε ήταν από τις πρώτες μου αγορές και φέτος!!! Προσφέρει προστασία, καλή κάλυψη και δεν γυαλίζει άρα είναι ότι πρέπει τώρα που ο καιρός άρχισε να ζεσταίνει.

Naked 2 της Urban Decay: Εντάξει!!!! Τι να πω γι' αυτή την παλέτα και να μην το έχετε ξανακούσει;;; Γήινα χρώματα με τέλεια υφή και απόδοση, 12 σκιές στο σύνολο (9 με shimmer και 3 ματ).

Cockney της Mac: Υπέροχο έντονο κόκκινο, πολύ λαμπερό. Το κραγιόν που χρησιμοποίησα περισσότερο την εβδομάδα που μας πέρασε και που ταίριαζε υπέροχα με τις  αποχρώσεις της Naked 2. Αγαπώ τα lustre lipstick της Mac για το φωτεινό αποτέλεσμα και την ενυδάτωση που προσφέρουν  αν είχαν και μεγαλύτερη διάρκεια  θα ήταν η top επιλογή μου!!!

Αυτά ήταν τ' αγαπημένα της εβδομάδας μου!!! Εσάς ποιο ήταν το αγαπημένο σας προϊόν για την εβδομάδα που μας πέρασε;;;


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!
    Και εγω ψηφίζω naked!!!!!
    Αγαπημένη παλέτα που με ακολούθησε όλο το χειμώνα αλλα και το καλοκαίρι!!!
    Smokey eyes....νομίζω καμία άλλη δεν θα καταφέρει να κανει τα καλύτερα smokey!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κάθε παλέτα που έχω υπάρχει πάντα ένα τουλάχιστον για να μη πω περισσότερα χρώματα που με δυσκολεύουν στο να τα φορέσω. Στην Naked 2 είναι όλα υπέροχα!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Βioderma και Frezyderm από τις αγαπημένες μου εταιρείες!!
    Φιλιά και καλή βόλτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από τις δύο εταιρείες ότι δοκίμασα μου άρεσε πάρα πολυ!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου