Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/5/13

Bronzing Powder Refined Golden by Mac

  Η Bronzing Powder στην απόχρωση Refined Golden χρησιμοποιείται  για να μας δώσει την πολυπόθητη ηλιοκαμένη όψη στο πρόσωπο μας.






  ΑΠΟΔΟΣΗ

Η απόχρωση Refined Golden είναι ένα καφέ - κόκκινο χρώμα με αρκετό shimmer. Η απόδοσή της είναι πολύ καλή, εγώ σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε ένα καλό γεμάτο πινέλο και με ελαφριά αγγίγματα στην πούδρα να φτάσετε σταδιακά στην απόχρωση που επιθυμείτε αλλά και σας ταιριάζει!!!




ΥΦΗ 

Η υφή της είναι πολύ καλή. Αν και περιέχει shimmer είναι εξαιρετικά απαλή στο άγγιγμα και απλώνεται πάρα πολύ εύκολα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια της θα έλεγα ότι είναι μέτρια. Τη συγκεκριμένη πούδρα τη χρησιμοποιώ μόνο το καλοκαίρι. Τις λίγες φορές που τη φοράω πρωί, εξαιτίας της πολλής ζέστης και του ήλιου, διαρκεί περίπου 3-4 ώρες maximum. Τα βράδια είναι η πούδρα που επιλέγω κάθε φορά για τις εξόδους μου,  η διάρκεια της μπορεί να φτάσει τις 6-7 ώρες πάντα όμως με primer.

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
  
   Η πούδρα έρχεται στην γνωστή πλέον συσκευασία που χρησιμοποιεί η MAC στις περισσότερες πούδρες της. Ανοίγει πιέζοντας προς τα μέσα ένα σημείο της και στο εσωτερικό υπάρχει η πούδρα και ένας καθρέφτης. Βρίσκω τις συγκεκριμένες συσκευασίες απλές αλλά πολύ προσεγμένες. Το κλείσιμο τους είναι αρκετά ασφαλές οπότε μπορείς να την κουβαλάς χωρίς να αγχώνεσαι μέσα στην τσάντα σου και μην ξεχνάμε τον καθρέφτη που είναι απαραίτητος σε τέτοια προϊόντα.




ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
  • Επειδή έχει αρκετό Shimmer είναι κυρίως για καλοκαιρινή χρήση καθώς το μαυρισμένο μας δέρμα δένει όμορφα με τη λάμψη του προϊόντος.
  • Δεν είναι ένα προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσουμε γωνίες.
  • Η τιμή της είναι περίπου 24€.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ:

Στα κεντρικά καταστήματα της MAC και στα stand της στα μεγάλα εμπορικά.

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αμαλία!!! Την είχα αγοράσει γύρω στα 24€!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. poluuuuu wraia..an kai exei ligo parapanw shimmer apo oti 8elw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει αρκετό shimmer γι' αυτό την χρησιμοποιώ αποκλειστικά το καλοκαίρι. Δίνει πολύ ωραίο εφέ στη μαυρισμένη επιδερμίδα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. εχω την bronze αποχρωση και το shimmer που εχει ειναι ελαχιστο οποτε την εχω βολευτει και για τα κοψιματα!ειναι πολυ καλο μπρονζερ παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου πάλι έχει πολύ shimmer και φαίνεται πολύ άσχημο το αποτέλεσμα!!! Φιλάκια πολλά Στέλλα μου!!!

      Διαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ ΠΟΥΔΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ . ΣΑΝ ΜΠΡΟΝΖΕΡ ΕΧΩ ΤΟ ΤΟΟ FACED CHOCOLEIT. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραίο της Too Faced. Για το καλοκαίρι είναι πολύ καλή της Mac, για το χειμώνα ούτε συζήτηση!!!

      Διαγραφή
  5. KALHMERA MARIA , SOY EDOSA ENA BRABEIO , PERASE MIA BOLTA APO TO BLOG MOY. FILIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου