Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

29/5/13

Celebritie's' Photoshoots for famous makeup brands

   Όταν οι διάσημες φωτογραφίζονται για τις μεγαλύτερες εταιρείες μακιγιάζ το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό!!!

Emma Watchon - Lancome



Emma Stone - Revlon

Angelina Jolie - Shiseido

Monica Bellucci - Dior

Eva Longoria - L'oreal

Lady Gaga - Mac

Scarlett  Johansson - Dolce & Cabbana

Liv Tyler - Givenchy

Rihanna - Covergirl

Αν θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες περάστε μια βόλτα από τη σελίδα του My Beauty Steps στο Facebook  εδώ!!!!

6 σχόλια:

  1. Με διαφορά η αγαπημένη μου φωτογραφία!!!! Είναι πανέμορφη και λίγα λέω!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Στη συγκεκριμένη φωτογράφηση δείχνει τόσο όμορφη και φρέσκια!!! Αν και δε γίνεται να δείχνει αλλιώς αφού και χωρίς μακιγιάζ είναι κούκλα!!!

      Διαγραφή
  3. Το αποτέλεσμα είναι πράγματι εντυπωσιακό. Τι σου κάνει κι αυτό το photoshop τελικά... φιλάκια!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για τις φωτογραφήσεις προϊόντων μακιγιάζ είναι απαραίτητο!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου